Kategoriler
Genel

[META] Burada alts kullanımını tartışabilir miyiz? Aslında daha da kötüleşti gibi görünüyor. 'Sıcak' sayfa, bir avuç kullanıcı tarafından sürekli olarak gönderilerle doldurulur ve zamanlanmış bir düzenlilikle döndüğü görülür.

Kullanımda alts kanıtı biriktiren var mı? Katalog verdiğiniz göz kamaştırıcı örnekler var mı?

Suni olarak suni olarak şişirmek için altların çok açık bir şekilde kullanılmasıyla ilgili herhangi bir şey yapılabilir mi? Bununla ilgili bir şey yapılmalı mı?

Seçilmiş bir kullanıcı kadrosunun alt grubu nasıl etkilediğinin farkına vardıkça, ortaya çıkmak için bir neden olduğunu hissediyorum. Daha da önemlisi, ne kadar az olursa olsun, sahte olmayan veya spesifik (çoğunlukla partizan) bir etki için bükülecek herhangi bir bilgi edinebiliyorum Hipnotik bir öneri deneyinde yeni bir anlayıştan sonra bir arayıcıdan daha çok isteksiz bir konu gibi hissediyorum.

Anlamsız dikkat dağıtıcı bıkmış biri için herhangi bir umut? İsimleri söyleyip hakaret eden kullanıcıları utandırmak akıllıca olur mu?

“[META] Burada alts kullanımını tartışabilir miyiz? Aslında daha da kötüleşti gibi görünüyor. 'Sıcak' sayfa, bir avuç kullanıcı tarafından sürekli olarak gönderilerle doldurulur ve zamanlanmış bir düzenlilikle döndüğü görülür.” için 67 yanıt

Niğde merkezden ben gaye. Selam paylaşımınız harbiden iyi, twitter da paylaştım 05-12-2019 03:11:04

Antalya merkezden ben ali. Merhabalar paylaşım gerçekten dikkatimi çekti, sağolun 05-12-2019 09:41:12

Çanakkale merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşımın vallaha billaha güzel, face de paylaştım 08-12-2019 00:36:11

Şırnak merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar sayfanız inan ki hoşuma gitti, tebrikler 20-12-2019 06:48:33

Ağrı merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar sayfa inan ki güzel, facebookta paylaştım 28-12-2019 00:22:46

İzmir merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 28-12-2019 21:47:17

Trabzon merkezden ben doruk. Selamlar sayfa vallaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım 03-01-2020 03:07:08

Rize merkezden ben Aylin. Selam paylaşımınız ciddiyim çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 06-01-2020 18:12:11

Düzce merkezden ben Aylin. Slm bu web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 13-01-2020 16:25:25

Şırnak merkezden ben gaye. Slm paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, sağolun 18-01-2020 21:59:49

Kırklareli merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm siten inan ki çok hoşuma gitti, sağolun 19-01-2020 21:51:43

Tokat merkezden ben Emine. Mrb web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 05:24:36

İzmir merkezden ben ali. Selamın aleyküm bu web sitesi valla hoşuma gitti, teraziye tıkladım 20-01-2020 05:25:00

Balıkesir merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar siteniz yeminle hoşuma gitti, şukuladım 20-01-2020 05:25:12

Osmaniye merkezden ben mehmet. Selam paylaşımınız inanılmaz çok iyi, teşekkürler 20-01-2020 05:25:57

Gaziantep merkezden ben Emine. Selamlar bu web sitesi inan ki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 05:26:10

Hatay merkezden ben banu. Selamlar siten süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım 20-01-2020 05:26:35

Van merkezden ben ziya. Mrb paylaşımınız yeminle iyi, linkedinde paylaştım 20-01-2020 05:26:47

Düzce merkezden ben doruk. Selamlar sayfa inanılmaz hayran bıraktı, saolun 20-01-2020 05:26:57

Bursa merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web sitesi ciddiyim iyi, sağolun 20-01-2020 05:27:09

Kastamonu merkezden ben ziya. Merhabalar bu web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 20-01-2020 05:27:19

Balıkesir merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar sayfa valla güzel, linkedinde paylaştım 25-01-2020 07:06:03

İstanbul merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfanız valla hayran edici, tebrikler 28-01-2020 04:58:46

Samsun merkezden ben Aylin. Selam herkese paylaşım cidden dikkatimi çekti, tebrikler 07-02-2020 19:52:55

Kırıkkale merkezden ben doruk. selamun aleyküm paylaşımın gerçekten güzel, saolun 13-02-2020 07:02:40

Bitlis merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfan cidden çok güzel, linkedinde paylaştım 14-02-2020 13:49:20

Kırklareli merkezden ben banu. Merhaba sayfanız inan ki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 14-02-2020 20:37:03

Sakarya merkezden ben banu. selam arkadaşlar web siteniz yeminle mükemmel, facebookta paylaştım 28-02-2020 04:23:27

Bartın merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web siteniz vallaha çok güzel, linkedinde paylaştım 04-03-2020 19:38:16

Bursa merkezden ben gaye. Merhaba sayfa vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım 12-03-2020 05:29:21

Şanlıurfa merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha güzel, sağolun 15-03-2020 15:48:32

Zonguldak merkezden ben mehmet. Selamlar sayfa vallaha çok güzel, face de paylaştım 16-03-2020 02:18:24

Adana merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar sayfanız ciddiyim güzel, linkedinde paylaştım 18-03-2020 04:38:04

Kilis merkezden ben Aylin. Merhaba web siteniz valla çok hoşuma gitti, saolun 20-03-2020 11:44:42

Trabzon merkezden ben ahmet. Selam sayfanız gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım 20-03-2020 20:51:38

Kastamonu merkezden ben gaye. Slm siten cidden güzel, sosyal medyada paylaştım 04-04-2020 06:17:44

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir