Kategoriler
Genel

[META] Sola-sağa-botlara ve şilinlere karşı çizgiyi tutan tüm çocuklar ve mücevherler sayesinde sadece söylemek istiyorum

ve ilaç botları ve şilinleri
ve Pentagon botları ve şilinleri
Michael Shermer öğrencileri, gaslighters, astroturferler, MSM özür dilenciler, ısınanlar, ana akım "bilim" ve akademi yeni dininin akılsız taraftarları …

Burası lanet istila.
Yerinizi koruduğunuz için teşekkür ederiz.
Zihninizi kapatma, kalbinizi çürütme ve hayal gücünüzü atrofi etme çabalarına boyun eğmediğiniz için teşekkür ederiz.

“[META] Sola-sağa-botlara ve şilinlere karşı çizgiyi tutan tüm çocuklar ve mücevherler sayesinde sadece söylemek istiyorum” için 30 yanıt

Ardahan merkezden ben ahmet. Selam paylaşım inanılmaz hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 21-01-2020 15:19:02

Gaziantep merkezden ben doruk. Slm paylaşımınız gerçekten dikkatimi çekti, tebrikler 22-01-2020 22:11:04

Isparta merkezden ben ali. Selam herkese web sitesi süper ötesi güzel, teşekkürler 10-02-2020 05:22:41

Kayseri merkezden ben Aylin. Selam sayfanız yeminle dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 16-02-2020 06:52:26

Bursa merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar sayfanız ciddiyim mükemmel, face de paylaştım 20-02-2020 05:24:24

Adana merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web siten inan ki güzel, teraziye tıkladım 21-02-2020 18:44:45

İzmir merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha hoşuma gitti, face de paylaştım 04-03-2020 03:33:53

Burdur merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşım inan ki çok iyi, tebrikler 05-03-2020 22:15:43

Uşak merkezden ben ziya. Selamlar bu web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 10-03-2020 03:08:38

Karaman merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfanız gerçekten çok güzel, saolun 12-03-2020 13:48:00

Bolu merkezden ben Emine. Selam web sitesi vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım 14-03-2020 19:14:53

Van merkezden ben mehmet. Merhabalar paylaşımın harbiden hayran edici, teraziye tıkladım 18-03-2020 18:00:54

Siirt merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar siten gerçekten güzel, tebrikler 28-03-2020 08:05:06

Yozgat merkezden ben doruk. selamun aleyküm web siten valla dikkat çekici, saolun 28-03-2020 16:48:35

Ordu merkezden ben Aylin. selamun aleyküm sayfan gerçekten hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 30-03-2020 02:59:55

Düzce merkezden ben doruk. Mrb siteniz inanılmaz dikkat çekici, teraziye tıkladım 01-04-2020 23:13:23

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir