Kategoriler
Genel

[Meta] Yeni Yılınız mutlu olsun.

Sadece herkese söylemek istedim güzel mofos olacak. Tüm OG arkadaşlarıma ve / new (<3 – seni seviyorum (gerçekten demek)) – gerçekten çekirdek topluluk olmadan ne yapacağımı bilemezdim), gariplere ve gizlenen meraklılarına (garipim) deeky de – bu konularda daha fazla gönderi olmasını diliyorum;)) ve hatta kanım için dışarı çıkan şilin, fucktards ve TMOR (ve diğerleri). İkincisinin cehennemde özel bir yeri var, imo. Ama, hey … Yeni Yılınız Kutlu Olsun!

Bu kasede sigara içerken, bu elma şarabı içirken, bazı tencereleri ve tavaları patlatırken ve AK'imi Alaska gökyüzüne vururken affedersiniz. Seni bir şarkı ile bırakacağım 🙂

Na zdrowia!

“[Meta] Yeni Yılınız mutlu olsun.” için 146 yanıt

Selamlar web siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

Elazığ merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web siteniz harbiden mükemmel, teşekkürler 01-01-2020 19:47:39

Sivas merkezden ben banu. Mrb sayfanız süper ötesi dikkatimi çekti, sağolun 01-01-2020 19:58:34

Zonguldak merkezden ben ziya. Merhabalar paylaşım cidden çok iyi, şukuladım 01-01-2020 20:11:16

Şırnak merkezden ben ali. Selam herkese sayfa cidden hoşuma gitti, tebrikler 04-01-2020 01:02:38

Rize merkezden ben Gürbüz. Merhabalar sayfanız ciddiyim çok iyi, face de paylaştım 07-01-2020 10:47:15

Çorum merkezden ben ali. Selamın aleyküm bu web sitesi inan ki hayran edici, şukuladım 13-01-2020 16:50:08

Van merkezden ben gaye. Selamın aleyküm siteniz ciddiyim mükemmel, face de paylaştım 23-01-2020 10:40:02

Kırklareli merkezden ben Emine. Mrb sayfan vallaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım 07-02-2020 06:08:15

Elazığ merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese paylaşımınız süper ötesi dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 10-02-2020 02:56:18

Isparta merkezden ben Gürbüz. Merhaba paylaşım harbiden dikkatimi çekti, sağolun 20-02-2020 15:11:38

Bayburt merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşımın yeminle hayran edici, teraziye tıkladım 20-02-2020 15:20:36

Elazığ merkezden ben mehmet. Slm paylaşımın cidden hayran edici, linkedinde paylaştım 21-02-2020 01:44:01

Batman merkezden ben gaye. Mrb web siten süper ötesi çok güzel, face de paylaştım 21-02-2020 19:19:12

Gaziantep merkezden ben Emine. Merhabalar bu web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, face de paylaştım 03-03-2020 05:40:56

Batman merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar sayfa valla dikkat çekici, twitter da paylaştım 11-03-2020 04:24:40

Ankara merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşım inanılmaz çok iyi, twitter da paylaştım 18-03-2020 19:22:28

Kilis merkezden ben ahmet. Merhaba herkese web siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, sağolun 26-03-2020 01:09:52

Burdur merkezden ben Aylin. Slm paylaşım süper ötesi hoşuma gitti, sağolun 03-04-2020 10:41:13

Iğdır merkezden ben banu. selamun aleyküm bu web sitesi süper ötesi mükemmel, linkedinde paylaştım 06-04-2020 14:02:17

Samsun merkezden ben ziya. Selam herkese web siten vallaha billaha iyi, şukuladım 06-04-2020 20:14:16

Batman merkezden ben mehmet. Selam sayfa süper ötesi hayran edici, sağolun 08-04-2020 03:39:37

Gümüşhane merkezden ben elif yılmaz. Mrb bu web sitesi inan ki dikkat çekici, twitter da paylaştım 10-04-2020 13:40:19

Erzincan merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm web siteniz vallaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 22-04-2020 11:33:27

Gümüşhane merkezden ben ziya. Merhaba sayfan yeminle dikkat çekici, tebrikler 29-04-2020 18:31:36

Rize merkezden ben ziya. Selamın aleyküm web siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 12-05-2020 20:02:45

Muş merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar sayfa harbiden hoşuma gitti, teşekkürler 14-05-2020 10:14:16

Siirt merkezden ben Aylin. Mrb paylaşımınız ciddiyim hoşuma gitti, twitter da paylaştım 14-05-2020 11:04:31

Aksaray merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 16-05-2020 14:46:55

Muş merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi güzel, facebookta paylaştım 25-05-2020 07:12:32

Kars merkezden ben Aylin. Selam herkese siteniz inanki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 27-05-2020 17:01:39

Tekirdağ merkezden ben mehmet. Merhaba herkese sayfan vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 31-05-2020 05:33:06

Hakkari merkezden ben Emine. Selamlar paylaşımınız inanki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 31-05-2020 05:33:12

Kayseri merkezden ben doruk. Mrb paylaşımınız cidden çok iyi, facebookta paylaştım 31-05-2020 05:33:59

Düzce merkezden ben gaye. Selamın aleyküm web siteniz inan ki dikkat çekici, sağolun 31-05-2020 05:34:05

Karaman merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web siteniz inan ki çok iyi, sosyal medyada paylaştım 31-05-2020 05:34:47

Çankırı merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 31-05-2020 05:34:57

Şanlıurfa merkezden ben Gürbüz. Merhaba paylaşımın vallaha billaha dikkatimi çekti, teşekkürler 31-05-2020 05:35:08

Burdur merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle çok iyi, facebookta paylaştım 31-05-2020 05:35:16

Ardahan merkezden ben gaye. selamun aleyküm sayfan inan ki ilgi uyandırıcı, saolun 31-05-2020 05:35:32

Muş merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web siteniz inanılmaz hoşuma gitti, teşekkürler 31-05-2020 05:36:44

İzmir merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar web sitesi vallaha billaha iyi, saolun 31-05-2020 05:37:30

Kastamonu merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar sayfa yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 31-05-2020 05:38:38

Elazığ merkezden ben mehmet. Merhaba herkese siteniz süper ötesi mükemmel, tebrikler 31-05-2020 05:38:58

Adıyaman merkezden ben gaye. Mrb web siten süper ötesi hayran bıraktı, tebrikler 31-05-2020 05:39:15

Kahramanmaraş merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfanız vallaha hoşuma gitti, teşekkürler 31-05-2020 05:39:49

Manisa merkezden ben doruk. Selam herkese web siten vallaha dikkat çekici, şukuladım 31-05-2020 05:41:01

Artvin merkezden ben ahmet. selamun aleyküm paylaşımınız gerçekten çok iyi, teşekkürler 31-05-2020 05:41:12

Bilecik merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim mükemmel, sağolun 31-05-2020 05:41:31

Bartın merkezden ben ahmet. Merhaba paylaşım süper ötesi iyi, face de paylaştım 04-06-2020 22:44:05

Ankara merkezden ben gaye. selamun aleyküm paylaşımın yeminle hoşuma gitti, facebookta paylaştım 07-06-2020 11:09:55

Şanlıurfa merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar bu web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 20-06-2020 19:18:25

Tokat merkezden ben Emine. Merhaba web sitesi inanki dikkat çekici, twitter da paylaştım 01-07-2020 01:52:13

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir