Birçok insan, herkese cips koymanın temelde Vahiylerin ve canavarın izinin ima ettiği şey olduğunu söyledi. Ben çiplere karşıyım çünkü bunu bir izleme şekli olarak görüyorum ve tüm bunlar. Ama bu canavarın işareti ise, Tanrı'yı ​​reddetme bileşenine sahip olması gerekmez mi? Pek çok politikacı, özellikle cumhuriyetçiler, evanjeliklerdir (en azından nominal değerde), eğer bunu elde etmeye dahil edilmişlerse buna devam ederler mi? Ve çipin elde edilmesi için “Tanrı'yı ​​da reddetmeniz gerekiyor” dediklerinde daha açık hale getireceğini hissediyorum. Bu yüzden bize cips verseler bile, dünyanın şu anda olduğundan daha laik olduğu en az 10 yıl daha bu bileşenin geldiğini görmüyorum. Ya da erkeklerin neden bu, zorunlu aşılarla birlikte bizim kapılarımızda zaten canavarın işareti olduğuna dair düşünceleri nelerdir? Daha sonra canavarın işareti için bir katalizör olarak görüyorum.

Author

137 Comments

  1. selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  2. Erzincan merkezden ben ali. Merhaba herkese web sitesi vallaha hoşuma gitti, teşekkürler 21-03-2020 09:31:28

  3. Selamın aleyküm siteniz gerçekten dikkat çekici, twitter da paylaştım

  4. Selamın aleyküm siten inan ki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  5. Yalova merkezden ben ziya. Mrb web sitesi gerçekten hayran edici, sağolun 24-03-2020 15:07:51

  6. selamun aleyküm web siteniz süper ötesi hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  7. merhaba arkadaşlar sayfanız gerçekten hayran edici, teşekkürler

  8. elif yılmaz Reply

    Şanlıurfa merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm paylaşımın cidden dikkatimi çekti, saolun 30-03-2020 16:03:18

  9. Selamlar web siteniz vallaha billaha hayran edici, facebookta paylaştım

  10. Isparta merkezden ben Aylin. Selam herkese bu web sitesi vallaha billaha iyi, tebrikler 01-04-2020 06:02:42

  11. Gaziantep merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşım inan ki güzel, teşekkürler 01-04-2020 06:35:30

  12. Merhaba herkese web sitesi yeminle hoşuma gitti, teşekkürler

  13. Kars merkezden ben Gürbüz. Merhaba siteniz inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım 16-04-2020 16:52:57

  14. Bartın merkezden ben ziya. Selamın aleyküm web siten vallaha iyi, şukuladım 17-04-2020 22:32:26

  15. selam arkadaşlar web siteniz inanılmaz hayran bıraktı, face de paylaştım

  16. Manisa merkezden ben ahmet. Merhabalar web siteniz harbiden hayran edici, sağolun 23-04-2020 05:01:15

  17. Merhaba paylaşımınız ciddiyim çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  18. Van merkezden ben Gürbüz. Merhaba web sitesi inan ki hayran edici, teraziye tıkladım 28-04-2020 05:52:36

  19. Bitlis merkezden ben ali. Slm bu web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, tebrikler 01-05-2020 03:26:26

  20. elif yılmaz Reply

    Mersin merkezden ben elif yılmaz. Mrb web siten vallaha billaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 04-05-2020 08:34:13

  21. Merhaba herkese paylaşımın vallaha billaha mükemmel, facebookta paylaştım

  22. Niğde merkezden ben Aylin. Selam herkese sayfanız gerçekten hayran edici, saolun 07-05-2020 05:10:05

  23. Çankırı merkezden ben banu. Merhaba herkese sayfa ciddiyim güzel, sağolun 07-05-2020 05:42:06

  24. Merhaba herkese paylaşım gerçekten mükemmel, facebookta paylaştım

  25. elif yılmaz Reply

    Adana merkezden ben elif yılmaz. Selamlar paylaşımın gerçekten güzel, sosyal medyada paylaştım 12-05-2020 09:44:43

  26. Selam herkese web sitesi gerçekten iyi, face de paylaştım

  27. merhaba arkadaşlar sayfanız harbiden hayran edici, linkedinde paylaştım

  28. elif yılmaz Reply

    Kocaeli merkezden ben elif yılmaz. Selam web siten valla çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 21-05-2020 01:35:57

  29. elif yılmaz Reply

    Merhaba paylaşım harbiden çok güzel, facebookta paylaştım

  30. Bartın merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siteniz inanılmaz dikkat çekici, saolun 31-05-2020 05:35:48

  31. Malatya merkezden ben Aylin. Selamlar sayfan cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 31-05-2020 05:35:58

  32. Yozgat merkezden ben doruk. Merhaba paylaşım inanılmaz çok iyi, twitter da paylaştım 31-05-2020 05:36:07

  33. Van merkezden ben ali. Selamlar bu web sitesi süper ötesi çok iyi, sağolun 31-05-2020 05:36:11

  34. Karabük merkezden ben gaye. Selam herkese web sitesi inanki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 31-05-2020 05:36:15

  35. Giresun merkezden ben Aylin. Merhaba herkese siten inanılmaz çok hoşuma gitti, saolun 31-05-2020 05:36:21

  36. elif yılmaz Reply

    Yalova merkezden ben elif yılmaz. Merhaba sayfan harbiden çok iyi, sosyal medyada paylaştım 31-05-2020 05:41:47

  37. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha billaha ilgi uyandırıcı, şukuladım

  38. Malatya merkezden ben mehmet. Selam web sitesi yeminle dikkat çekici, şukuladım 31-05-2020 05:42:04

  39. Balıkesir merkezden ben doruk. Selam herkese paylaşımın vallaha çok hoşuma gitti, saolun 31-05-2020 05:42:13

  40. Kayseri merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar siten ciddiyim güzel, sosyal medyada paylaştım 31-05-2020 05:42:23

  41. Niğde merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web siteniz cidden çok güzel, şukuladım 31-05-2020 05:42:31

  42. Elazığ merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 31-05-2020 05:42:37

  43. Merhaba herkese paylaşımın harbiden hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  44. Giresun merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşım cidden ilgi uyandırıcı, şukuladım 10-06-2020 10:55:40

  45. Selam herkese paylaşımınız yeminle hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  46. Niğde merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm bu web sitesi cidden çok güzel, twitter da paylaştım 15-06-2020 19:56:08

  47. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha billaha çok güzel, facebookta paylaştım

  48. Afyon merkezden ben banu. selam arkadaşlar paylaşım inan ki iyi, saolun 20-06-2020 03:12:41

  49. İzmir merkezden ben banu. Selamın aleyküm bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, saolun 28-06-2020 21:50:43

  50. Van merkezden ben Emine. selamun aleyküm siteniz valla çok hoşuma gitti, face de paylaştım 29-06-2020 01:07:06

  51. Çanakkale merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşımınız inanılmaz çok güzel, tebrikler 10-07-2020 00:26:39

  52. Selamlar web siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  53. Kırıkkale merkezden ben Emine. Selamlar siten gerçekten ilgi uyandırıcı, teşekkürler 12-07-2020 08:39:43

  54. Yozgat merkezden ben ziya. Mrb sayfan valla dikkatimi çekti, şukuladım 23-07-2020 09:07:40

  55. Selam paylaşımın ciddiyim mükemmel, linkedinde paylaştım

  56. Kars merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm web sitesi süper ötesi iyi, teşekkürler 02-08-2020 21:36:31

  57. Rize merkezden ben Emine. selamun aleyküm web siten inan ki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 06-08-2020 23:42:10

  58. Adıyaman merkezden ben Aylin. Selamlar bu web sitesi valla çok iyi, linkedinde paylaştım 08-08-2020 01:19:46

  59. Isparta merkezden ben doruk. Selamlar sayfan cidden hayran bıraktı, teşekkürler 18-08-2020 14:31:21

  60. Slm bu web sitesi vallaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  61. Merhaba sayfa süper ötesi hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  62. Selamlar bu web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, şukuladım

  63. Zonguldak merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşımınız süper ötesi mükemmel, tebrikler 20-08-2020 17:14:46

  64. Slm web siten inanılmaz çok iyi, facebookta paylaştım

  65. Kilis merkezden ben banu. Selamlar web siten inanki mükemmel, sosyal medyada paylaştım 20-08-2020 17:14:52

  66. Merhabalar web siteniz cidden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  67. Merhaba herkese web siteniz yeminle çok güzel, sağolun

  68. Çorum merkezden ben banu. Mrb sayfan inan ki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 05-09-2020 07:10:07

  69. Van merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşım cidden çok hoşuma gitti, saolun 11-09-2020 11:50:18

  70. selam arkadaşlar web siten inanki dikkatimi çekti, tebrikler

  71. Siirt merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 23-09-2020 00:16:56

  72. elif yılmaz Reply

    Batman merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, sağolun 02-10-2020 11:34:50

  73. Afyon merkezden ben Emine. Slm web sitesi yeminle dikkat çekici, face de paylaştım 04-10-2020 04:13:31

  74. Niğde merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar web siteniz vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 08-10-2020 05:08:03

  75. Elazığ dan kimler var. Mikroçipler ve Canavarın İşareti . Selam herkese web siten gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 381

  76. Mrb web sitesi gerçekten güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  77. Şırnak dan kimler var. Mikroçipler ve Canavarın İşareti . Merhaba herkese bu web sitesi inanılmaz mükemmel, face de paylaştım , Aylin – 369

  78. Bu konu : ” Mikroçipler ve Canavarın İşareti ” çok güzel. Selamlar web siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , gaye – 303

  79. Aksaray merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşım ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler 20-10-2020 08:57:33

  80. Kastamonu dan kimler var. Mikroçipler ve Canavarın İşareti . Selamlar sayfan valla çok hoşuma gitti, şukuladım , ziya – 329

  81. Merhaba herkese siten gerçekten hayran bıraktı, teşekkürler

  82. Bu konu : ” Mikroçipler ve Canavarın İşareti ” çok güzel. Selamlar siten cidden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ahmet – 337

  83. Bu konu : ” Mikroçipler ve Canavarın İşareti ” çok güzel. Merhaba siteniz cidden çok güzel, saolun , banu – 414

  84. Çanakkale merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşım inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 30-10-2020 21:18:36

  85. Çankırı dan kimler var. Mikroçipler ve Canavarın İşareti . merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden çok güzel, twitter da paylaştım , Emine – 332

  86. Bu konu : ” Mikroçipler ve Canavarın İşareti ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, şukuladım , gaye – 346

  87. Bu konu : ” Mikroçipler ve Canavarın İşareti ” çok güzel. Mrb paylaşımın yeminle mükemmel, tebrikler , ziya – 336

  88. Antalya dan kimler var. Mikroçipler ve Canavarın İşareti . Mrb sayfan vallaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , banu – 103

  89. Bilecik dan kimler var. Mikroçipler ve Canavarın İşareti . Merhaba siteniz harbiden mükemmel, teşekkürler , ahmet – 211

  90. selam arkadaşlar web siten inanki çok iyi, facebookta paylaştım

  91. Bu konu : ” Mikroçipler ve Canavarın İşareti ” çok güzel. Merhabalar web siteniz valla dikkat çekici, linkedinde paylaştım , ali – 424

  92. Bu konu : ” Mikroçipler ve Canavarın İşareti ” çok güzel. Selamın aleyküm web siteniz cidden mükemmel, twitter da paylaştım , Aylin – 442

  93. Bu konu : ” Mikroçipler ve Canavarın İşareti ” çok güzel. Selam bu web sitesi inanılmaz çok güzel, şukuladım , memo – 298

  94. Samsun merkezden ben emin. Selamın aleyküm siten süper ötesi güzel, face de paylaştım 30-12-2020 09:15:30

  95. Gümüşhane merkezden ben ziya. selam arkadaşlar sayfan harbiden dikkatimi çekti, sağolun 01-01-2021 03:16:03

  96. Bu konu : ” Mikroçipler ve Canavarın İşareti ” çok güzel. Merhabalar sayfanız vallaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , Hasan – 427

  97. Tunceli dan kimler var. Mikroçipler ve Canavarın İşareti . Selamlar web siten inanki çok güzel, face de paylaştım , memo – 368

  98. Selamın aleyküm web siten inanki hayran edici, şukuladım

  99. Bilecik merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar sayfa inanki çok iyi, şukuladım 16-01-2021 09:13:02

  100. Selam bu web sitesi ciddiyim hayran edici, linkedinde paylaştım

  101. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Mikroçipler ve Canavarın İşareti ” çok güzel. Slm sayfa inanılmaz dikkatimi çekti, sağolun , Gürbüz – 134

  102. Ankara dan kimler var. Mikroçipler ve Canavarın İşareti . selamun aleyküm siten cidden güzel, şukuladım , hatice – 376

  103. Gürbüz Reply

    Uşak merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese siten inanki dikkat çekici, şukuladım 09-02-2021 15:03:42

  104. Slm sayfa inanki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  105. Edirne dan kimler var. Mikroçipler ve Canavarın İşareti . Selam sayfanız inanılmaz dikkatimi çekti, şukuladım , memo – 366

  106. Selamlar sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  107. Bu konu : ” Mikroçipler ve Canavarın İşareti ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim hoşuma gitti, teraziye tıkladım , – 474

  108. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Mikroçipler ve Canavarın İşareti ” çok güzel. Selam herkese sayfanız vallaha billaha çok iyi, tebrikler , elif yılmaz – 421

  109. Manisa merkezden ben emin. Merhabalar web sitesi inan ki dikkatimi çekti, sağolun 13-03-2021 06:36:14

  110. Bu konu : ” Mikroçipler ve Canavarın İşareti ” çok güzel. Merhaba paylaşımınız ciddiyim çok iyi, teşekkürler , – 153

  111. Gürbüz Reply

    Merhabalar sayfa gerçekten dikkat çekici, şukuladım

  112. Bu konu : ” Mikroçipler ve Canavarın İşareti ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız inanki dikkatimi çekti, tebrikler , ahmet – 454

  113. Denizli merkezden ben ahmet. Merhabalar sayfanız valla çok hoşuma gitti, şukuladım 08-04-2021 06:16:27

  114. Tekirdağ dan kimler var. Mikroçipler ve Canavarın İşareti . Merhabalar paylaşım yeminle güzel, şukuladım , ali – 128

  115. Bu konu : ” Mikroçipler ve Canavarın İşareti ” çok güzel. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanki hoşuma gitti, tebrikler , ahmet – 78

  116. Selamlar sayfan vallaha billaha çok güzel, teraziye tıkladım

  117. Bu konu : ” Mikroçipler ve Canavarın İşareti ” çok güzel. Merhaba sayfanız vallaha iyi, teşekkürler , banu – 134

  118. Mrb bu web sitesi harbiden mükemmel, teşekkürler

  119. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Mikroçipler ve Canavarın İşareti ” çok güzel. Mrb sayfa inan ki çok güzel, sağolun , elif yılmaz – 145

  120. Bitlis dan kimler var. Mikroçipler ve Canavarın İşareti . Merhabalar paylaşım harbiden hayran edici, sosyal medyada paylaştım , ali – 27

  121. Tokat merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşım vallaha billaha çok güzel, twitter da paylaştım 28-05-2021 20:27:15

  122. Gaziantep dan kimler var. Mikroçipler ve Canavarın İşareti . Merhaba bu web sitesi vallaha iyi, sosyal medyada paylaştım , ali – 245

  123. selamun aleyküm siten süper ötesi hayran bıraktı, teşekkürler

  124. Bu konu : ” Mikroçipler ve Canavarın İşareti ” çok güzel. Selam web siten ciddiyim çok güzel, sağolun , – 12

  125. Artvin merkezden ben ahmet. Selamlar paylaşımınız vallaha billaha hayran edici, face de paylaştım 16-06-2021 04:51:56

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link