Moderna Inc, 13 Ocak 2020’de Covid-19 aşısı yaptı … WTF

Görünüşe göre Moderna Inc Covid-19 aşısını hazırladı (CEPI ile geliştirildi) ve sadece 13 Ocak 2020’de insan denemelerine başlamayı bekliyorlardı. https://www.precisionvaccinations.com/vaccines/mrna-1273-sars-cov-2-vaccine

Bir aşının ne kadar sürdüğünü bilen var mı? Sanki yeni geliyorlardı … ya da Covid’in yaratılmasına yardımcı oldular. Bill Gates (temel) hem Moderna hem de CEPI ile yoğun bir şekilde ilgilenmektedir. Hükümetin zorunlu aşı erkek ve kızlarına hazır olun!

“Moderna Inc, 13 Ocak 2020’de Covid-19 aşısı yaptı … WTF” üzerine 56 yorum

  1. Bayburt merkezden ben gaye. selam arkadaşlar paylaşımınız yeminle çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 19-05-2020 17:54:12

    Cevapla
  2. Aksaray merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm bu web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, face de paylaştım 19-05-2020 21:17:05

    Cevapla
  3. Kırıkkale merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanki hayran edici, twitter da paylaştım 24-05-2020 01:03:01

    Cevapla
  4. Osmaniye merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar sayfa vallaha billaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 30-05-2020 17:12:02

    Cevapla
  5. Yalova merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm siten gerçekten dikkatimi çekti, face de paylaştım 09-06-2020 00:28:36

    Cevapla
  6. Adana merkezden ben elif yılmaz. Mrb bu web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 03-08-2020 17:37:32

    Cevapla
  7. Aksaray merkezden ben ali. Merhaba herkese web siteniz cidden hayran bıraktı, face de paylaştım 18-08-2020 07:40:09

    Cevapla
  8. Sivas merkezden ben Gürbüz. Slm sayfanız inanki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 05-09-2020 07:09:23

    Cevapla
  9. Artvin merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha dikkatimi çekti, sağolun 17-09-2020 02:52:34

    Cevapla
  10. Çanakkale merkezden ben Emine. Selam herkese siteniz inan ki dikkatimi çekti, tebrikler 19-09-2020 16:06:08

    Cevapla
  11. İzmir merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar siten cidden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 30-09-2020 19:40:33

    Cevapla
  12. Yalova merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web siten ciddiyim iyi, twitter da paylaştım 08-10-2020 23:14:30

    Cevapla
  13. Bu konu : ” Moderna Inc, 13 Ocak 2020’de Covid-19 aşısı yaptı … WTF ” çok güzel. Selam siteniz ciddiyim güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 204

    Cevapla
  14. Malatya dan kimler var. Moderna Inc, 13 Ocak 2020’de Covid-19 aşısı yaptı … WTF . Selamlar siten cidden hoşuma gitti, twitter da paylaştım , – 251

    Cevapla
  15. Bu konu : ” Moderna Inc, 13 Ocak 2020’de Covid-19 aşısı yaptı … WTF ” çok güzel. Slm paylaşım ciddiyim dikkat çekici, facebookta paylaştım , memo – 258

    Cevapla
  16. Bu konu : ” Moderna Inc, 13 Ocak 2020’de Covid-19 aşısı yaptı … WTF ” çok güzel. Selamlar sayfanız inanki hayran edici, sağolun , Gürbüz – 296

    Cevapla
  17. Eskişehir merkezden ben memo. merhaba arkadaşlar sayfanız valla güzel, teraziye tıkladım 06-12-2020 14:22:52

    Cevapla
  18. Bartın merkezden ben Gürbüz. Selam herkese bu web sitesi harbiden güzel, face de paylaştım 06-12-2020 15:20:21

    Cevapla
  19. Bu konu : ” Moderna Inc, 13 Ocak 2020’de Covid-19 aşısı yaptı … WTF ” çok güzel. Mrb siten yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 15

    Cevapla
  20. Bu konu : ” Moderna Inc, 13 Ocak 2020’de Covid-19 aşısı yaptı … WTF ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz inan ki mükemmel, saolun , memo – 363

    Cevapla
  21. Bartın dan kimler var. Moderna Inc, 13 Ocak 2020’de Covid-19 aşısı yaptı … WTF . Merhaba herkese bu web sitesi ciddiyim iyi, linkedinde paylaştım , Hasan – 360

    Cevapla
  22. Bu konu : ” Moderna Inc, 13 Ocak 2020’de Covid-19 aşısı yaptı … WTF ” çok güzel. Merhabalar siteniz ciddiyim çok güzel, teraziye tıkladım , emin – 145

    Cevapla
  23. Bu konu : ” Moderna Inc, 13 Ocak 2020’de Covid-19 aşısı yaptı … WTF ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, saolun , banu – 150

    Cevapla
  24. Isparta merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşımın inanki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 31-12-2020 13:54:48

    Cevapla
  25. Tokat merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşımınız harbiden çok hoşuma gitti, sağolun 09-01-2021 06:54:21

    Cevapla
  26. Antalya dan kimler var. Moderna Inc, 13 Ocak 2020’de Covid-19 aşısı yaptı … WTF . selamun aleyküm web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, saolun , memo – 24

    Cevapla
  27. Erzincan dan kimler var. Moderna Inc, 13 Ocak 2020’de Covid-19 aşısı yaptı … WTF . Slm web siten vallaha dikkat çekici, saolun , ali – 4

    Cevapla
  28. Bayburt merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm sayfanız yeminle hayran bıraktı, şukuladım 17-01-2021 22:50:37

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link