Başlamak için kendimle ilgili hiçbir şey açıklamıyorum ve bu doğruysa, bu çok uzak olmayan bir gelecekte kamuoyunun görüşüne girecek, muhtemelen bana deli veya tuhaf diyeceksiniz ama umurumda değil paylaşmak istiyorum hakkında duyduğum bir şey.

Rusya Gürcistan ve Polonya’yı almaya çalışıyor, Birleşik Devletler Ordusu Polonya’da ve Birleşik Devletler Donanması da Güney Çin Denizi’nde bir şey için hazırlanıyor, ne olduğunu bilmiyorum, tüm bildiğim bu, yapma muhtemelen yanılıyorum, buna çok dikkat et. Ama eğer bu bir çatışmayla sonuçlanırsa, evet, bunu ilk önce rastgele bir çılgın Reditor’dan duydunuz.

Author

37 Comments

  1. Hakkari merkezden ben Hasan. Selam herkese paylaşım vallaha mükemmel, linkedinde paylaştım 14-02-2021 12:13:00

  2. elif yılmaz Reply

    Şırnak dan kimler var. Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. . Slm siteniz inan ki güzel, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 453

  3. Ağrı dan kimler var. Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. . Merhaba herkese sayfa vallaha billaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım , banu – 265

  4. Slm web siten gerçekten çok güzel, facebookta paylaştım

  5. Afyon merkezden ben mehmet. selamun aleyküm siten inanki mükemmel, teraziye tıkladım 20-02-2021 04:05:08

  6. Bu konu : ” Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. ” çok güzel. Selamlar web siteniz gerçekten çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 478

  7. Mersin merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfa vallaha mükemmel, teraziye tıkladım 25-02-2021 22:14:26

  8. Van dan kimler var. Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. . merhaba arkadaşlar bu web sitesi cidden hoşuma gitti, saolun , ali – 493

  9. Sivas merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, saolun 26-02-2021 20:06:36

  10. Selam web sitesi inanki hayran edici, teraziye tıkladım

  11. Van merkezden ben emin. Mrb siteniz inan ki hayran bıraktı, twitter da paylaştım 08-03-2021 21:17:44

  12. Burdur dan kimler var. Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. . Selamlar bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 136

  13. Konya merkezden ben Hasan. selam arkadaşlar siteniz harbiden iyi, linkedinde paylaştım 14-03-2021 01:22:30

  14. Giresun merkezden ben hatice. Merhaba paylaşımın valla çok iyi, twitter da paylaştım 20-03-2021 21:47:24

  15. İstanbul dan kimler var. Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. . Selam web sitesi cidden dikkat çekici, şukuladım , Hasan – 189

  16. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha billaha çok güzel, teşekkürler

  17. Merhabalar bu web sitesi inan ki çok güzel, twitter da paylaştım

  18. Bu konu : ” Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 400

  19. Bu konu : ” Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. ” çok güzel. selam arkadaşlar web sitesi cidden çok iyi, teraziye tıkladım , emin – 469

  20. Bu konu : ” Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz ciddiyim çok güzel, linkedinde paylaştım , mehmet – 194

  21. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa cidden dikkat çekici, facebookta paylaştım , Gürbüz – 219

  22. Kastamonu dan kimler var. Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. . Selam herkese sayfanız ciddiyim dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , ali – 219

  23. Kahramanmaraş merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımın cidden güzel, tebrikler 04-06-2021 06:38:26

  24. Bartın merkezden ben emin. Selam herkese web siteniz gerçekten hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 04-06-2021 08:07:38

  25. elif yılmaz Reply

    Eskişehir dan kimler var. Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. . Selamın aleyküm sayfan inanılmaz çok iyi, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 329

  26. Bu konu : ” Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. ” çok güzel. Merhaba herkese siten harbiden hoşuma gitti, facebookta paylaştım , mehmet – 253

  27. Mrb web siten gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  28. Bu konu : ” Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. ” çok güzel. Merhaba herkese web siten inanki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , mehmet – 93

  29. Sivas dan kimler var. Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. . Selamlar web siteniz cidden hayran edici, face de paylaştım , memo – 427

  30. Bu konu : ” Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. ” çok güzel. Selamlar sayfanız vallaha ilgi uyandırıcı, tebrikler , emin – 457

  31. Adıyaman dan kimler var. Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. . Slm bu web sitesi inanılmaz mükemmel, şukuladım , ali – 420

  32. Bu konu : ” Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. ” çok güzel. Merhabalar sayfan inan ki mükemmel, saolun , – 394

  33. Artvin merkezden ben Aylin. Selam sayfan inanılmaz çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 10-07-2021 00:44:51

  34. Tokat merkezden ben gaye. Selamlar paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, sağolun 15-07-2021 13:23:32

  35. Bu konu : ” Muhtemelen bilmen gereken askeri haberler. ” çok güzel. selam arkadaşlar siten vallaha dikkatimi çekti, tebrikler , doruk – 295

  36. Karabük merkezden ben banu. Slm web sitesi inanki iyi, şukuladım 20-07-2021 15:26:23

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link