SS: Gerçekler neler?

Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein’ın Kara Kitabı bunların tümü adlarını veya soyadlarını arayarak bulunabilir. Bu, Epstein aracılığıyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre’nin yeni mühürlenmemiş mahkeme belgelerinde Epstein’ın uçağında olduğundan bahsettiği Klum’u kapsamıyor. Önlerindeki bu kolajda uçak listeleri de solmuş olarak görülüyor.

Bahsettiğim yeni belgeler ne olacak?

Yukarıda görebileceğiniz gibi, Virginia Giuffre’a seks kaçakçısı Ghislaine Maxwell hakkında sorular soruldu (Epstein’ın Kara Kitabı’nda, belli ki) tanık görüşmesi sırasında mahkemede. Bu, Bill Clinton’a Epstein’ın adasına “2 genç kızı” getirdiğini itiraf ettiği tanık röportajının aynısı …

Ama her neyse, ona Epstein’ın uçağında kimin olduğu soruldu ve şöyle dedi:

“Naomi Campbell, Heidi Klum, Bill Clinton vardı. Al Gore vardı, bir sürü model vardı …”

“Simpsons karikatürünün yapımcısı Matt Groning (bu belgede yanlış yazılmış), Jack CCousteau’nun torunu birçok iç mimar, mimar ve politikacı vardı.”

Ayrıca Alan Dershowitz ve Jean-Luc Brunel (model yönetimi Epstein tarafından finanse edilen) gibi röportajlarda diğer isimler aleyhinde konuştu.

Şimdiye kadar söyleyebileceğiniz gibi, bu korkunç skandala pek çok insan karışmıştı.

Bunun Campbell, Briatore ve Klum ile ne ilgisi vardı?

Naomi Campbell ve Flavio Briatore (her ikisi de Epstein’ın Kara Kitap’ında) 1998’den 2003’e kadar tekrar tekrar bir ilişkiye girdiler.

2000 yılında, kolajdaki mahkeme belgesinin altında Heidi Klum, Cadılar Bayramı partisinde Prens Andrew ve Ghislaine Maxwell (ikisi de Epstein’ın Kara Kitabı’nda) ile birlikte görülüyor. Bir sonraki bölüm sizi bu insanların hepsinin birbirine iyi bağlı olduğuna ikna edecek.

Klum ve Briatore, 2003’ten 2004’e kadar çıkmaya başladı. Leni adında bir kızları olduğu ortaya çıktı ve Klum onu ​​terk etti. Klum, Leni’nin Briatore’un hayatına karışmasını istemiyordu.

Daha sonra (kimse hızlıca okumak veya bu ikisi arasına yorum eklemek istemedikçe, bu, alakasız bir paragraftır), Klum müzisyen Seal ile çıkmaya başlar. Leni’yi birlikte büyüttüler ve 2005’ten 2014’e kadar evlendiler. Birlikte 3 çocukları oldu. 1 kızı Leni, 4 çocuğu Klum için yapıyor.

Merak edenler için bahsedilen isimlerin yaşları (sırayla):

2001 yılındaki bu çağları düşünün (yani 19 yıl önce). Sağ alttaki resim (soldan sağa) Briatore, Campbell, Giuffre ve Maxwell’i Naomi Campbell’ın Fransız Rivierası’ndaki (Fransa) bir yattaki partisinde göstermektedir. Giuffre bir makaleye göre 17 yaşındaydı.

Aynı gece, Prens Andrew’un (ortada) Londra’daki evinde Giuffre ve Maxwell’in olduğu ünlü fotoğrafının çekildiği yerdir.

Belgelere ve resimlere inanmıyorsanız, Giuffre tweet attı.

Beni partilerinde gördün, beni Epstein’ın evlerinde gördün, beni uçakta gördün, saçımı kestirdiğimi gördün, beni sokaklarda gördün, istismar edilmemi izledin. Beni gördün! # Farkındalık # Adalet #GhislaineMaxwell #JeffreyEpstein #NaomiCampbell #PrinceAndrew

Ayrıca, Amy Robach, ABC Haber Muhabiri, kendi kendine söyledi Virginia Giuffre ile ilgili son zamanlarda yayınlanan bilginin 3 yıl Epstein tutuklanmasının manşetindeyken (2015). Robach, onun sıcak bir mikrofona kaydedildiğini ve kaydedildiğini bilmiyordu. Giuffre ile röportaj yaptığını söyledi (kızlık soyadı bu videoda bahsedildiği gibi Roberts), ancak ABC’de yayınlamayacak kadar tehdit edildiler.

“Virginia Roberts ile bu röportajı yaptım … onu yayına alamazdık. Her şeyden önce bana ‘Jeffrey Epstein kim’ denildi. Sonra Saray Prens Andrew ile ilgili tüm iddialarına sahip olduğumuzu öğrendi ve bizi milyonlarca farklı şekilde tehdit etti … Bana her şeyi anlattı. Resimleri vardı, her şeyi vardı. Sahip olduğumuz şey inanılmazdı. Clinton, her şeye sahiptik. “

Kara Kitap perdeleri bu şovun arkasına düşürdü. Ve kitlelerin ortaya çıkan tüm bu yeni ifşaatlara uyanmaya başlaması an meselesi. Seks kaçakçılığı mağduru avukatı ve eski kurban Virginia Giuffre ve onun kar amacı gütmeyen kuruluşu “Kurbanlar Sessizliği Reddediyor” a tüm desteğimi veriyorum. Daha fazla belge getirin!

Author

68 Comments

  1. Gürbüz Reply

    Bolu merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfanız süper ötesi iyi, linkedinde paylaştım 13-08-2020 22:09:46

  2. Çorum merkezden ben doruk. Merhabalar paylaşımın ciddiyim hoşuma gitti, saolun 14-08-2020 05:08:57

  3. Amasya merkezden ben doruk. Selam herkese paylaşım inanılmaz hayran bıraktı, facebookta paylaştım 16-08-2020 05:15:40

  4. Muğla merkezden ben ali. Mrb web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 19-08-2020 01:38:27

  5. Selam herkese siteniz yeminle dikkat çekici, tebrikler

  6. Rize merkezden ben ali. Merhaba herkese web sitesi cidden hayran bıraktı, şukuladım 26-08-2020 18:53:39

  7. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm bu web sitesi harbiden mükemmel, şukuladım

  8. Malatya merkezden ben doruk. Selam herkese bu web sitesi vallaha güzel, sağolun 07-09-2020 23:20:29

  9. Bartın merkezden ben banu. Merhabalar paylaşımın ciddiyim mükemmel, face de paylaştım 08-09-2020 14:02:51

  10. Yozgat merkezden ben Aylin. Selam bu web sitesi süper ötesi iyi, teşekkürler 10-09-2020 04:08:20

  11. merhaba arkadaşlar web siten ciddiyim hayran edici, şukuladım

  12. Selamlar sayfanız harbiden hoşuma gitti, şukuladım

  13. Hakkari merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, şukuladım 02-10-2020 10:14:03

  14. selamun aleyküm sayfanız harbiden çok güzel, tebrikler

  15. Şırnak merkezden ben Emine. Merhabalar sayfanız inanki dikkatimi çekti, tebrikler 07-10-2020 16:15:13

  16. Kayseri merkezden ben . Merhaba herkese siteniz inan ki çok hoşuma gitti, teşekkürler 21-10-2020 09:39:59

  17. Kastamonu merkezden ben . Merhaba herkese web siteniz inanılmaz çok güzel, teraziye tıkladım 12-11-2020 12:09:06

  18. Edirne dan kimler var. Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. . selamun aleyküm web sitesi vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım , hatice – 302

  19. Bu konu : ” Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. ” çok güzel. Mrb sayfa yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , banu – 292

  20. Gürbüz Reply

    Ağrı merkezden ben Gürbüz. Selam herkese web sitesi inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 04-12-2020 17:06:02

  21. Diyarbakır dan kimler var. Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. . Merhaba sayfa gerçekten hayran bıraktı, şukuladım , gaye – 392

  22. Denizli dan kimler var. Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. . selamun aleyküm sayfanız vallaha hayran bıraktı, teşekkürler , ziya – 411

  23. Bu konu : ” Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan inanılmaz dikkat çekici, twitter da paylaştım , ziya – 214

  24. Merhaba herkese web siten vallaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  25. Karaman merkezden ben hatice. Selamın aleyküm web siteniz vallaha billaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 11-12-2020 09:44:24

  26. Edirne merkezden ben . Merhabalar web siten harbiden çok güzel, teşekkürler 12-12-2020 18:50:20

  27. Adana dan kimler var. Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. . Merhabalar bu web sitesi cidden dikkatimi çekti, teşekkürler , mehmet – 165

  28. Isparta merkezden ben gaye. Merhabalar siten süper ötesi çok iyi, teraziye tıkladım 15-12-2020 22:48:06

  29. Bu konu : ” Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa harbiden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , – 268

  30. elif yılmaz Reply

    Şanlıurfa dan kimler var. Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. . Mrb sayfan vallaha billaha çok güzel, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 186

  31. Trabzon dan kimler var. Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. . selam arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim hayran edici, teşekkürler , ziya – 169

  32. Bingöl dan kimler var. Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. . Mrb sayfan cidden hoşuma gitti, saolun , hatice – 276

  33. Kütahya merkezden ben memo. Merhaba herkese web sitesi inanılmaz hayran edici, sosyal medyada paylaştım 11-01-2021 00:18:31

  34. Kastamonu merkezden ben ziya. selam arkadaşlar sayfa valla dikkat çekici, tebrikler 11-01-2021 04:07:07

  35. selamun aleyküm sayfanız yeminle dikkatimi çekti, tebrikler

  36. Edirne merkezden ben memo. selamun aleyküm sayfan valla hayran bıraktı, tebrikler 12-01-2021 01:04:29

  37. Bu konu : ” Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim güzel, linkedinde paylaştım , doruk – 460

  38. elif yılmaz Reply

    Çorum merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar siteniz cidden çok güzel, twitter da paylaştım 16-01-2021 04:04:37

  39. Bu konu : ” Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. ” çok güzel. Selam herkese paylaşımın gerçekten hayran edici, tebrikler , hatice – 43

  40. Artvin merkezden ben hatice. Selam siteniz inan ki mükemmel, saolun 20-01-2021 22:52:33

  41. Gürbüz Reply

    Tunceli dan kimler var. Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. . Mrb paylaşım valla dikkatimi çekti, şukuladım , Gürbüz – 348

  42. Mrb siteniz valla ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  43. Bitlis merkezden ben ali. Merhabalar sayfa inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım 31-01-2021 11:39:52

  44. Selamlar web siten inanki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  45. Bu konu : ” Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. ” çok güzel. Merhaba sayfan inanılmaz çok güzel, facebookta paylaştım , doruk – 237

  46. Siirt dan kimler var. Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. . selam arkadaşlar sayfanız cidden çok hoşuma gitti, sağolun , Hasan – 136

  47. Bu konu : ” Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz inanki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 2

  48. Bu konu : ” Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. ” çok güzel. Merhaba herkese siten gerçekten mükemmel, teraziye tıkladım , memo – 138

  49. Bu konu : ” Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, saolun , Aylin – 202

  50. Kahramanmaraş merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar paylaşımınız harbiden çok güzel, saolun 17-02-2021 13:36:23

  51. Sinop dan kimler var. Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. . Selam paylaşımınız inanılmaz dikkat çekici, face de paylaştım , Aylin – 335

  52. Gürbüz Reply

    Tokat dan kimler var. Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. . merhaba arkadaşlar sayfanız valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 379

  53. Bingöl merkezden ben mehmet. Mrb sayfanız vallaha güzel, şukuladım 03-03-2021 21:11:16

  54. Bitlis merkezden ben ahmet. Selam paylaşım vallaha billaha dikkat çekici, teraziye tıkladım 03-03-2021 23:03:51

  55. Merhaba herkese sayfa harbiden çok iyi, linkedinde paylaştım

  56. Giresun dan kimler var. Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. . Merhaba herkese bu web sitesi cidden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , Aylin – 221

  57. Diyarbakır dan kimler var. Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. . Merhabalar web siten cidden dikkatimi çekti, sağolun , ali – 249

  58. Şanlıurfa dan kimler var. Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. . Merhaba sayfan yeminle hayran edici, facebookta paylaştım , Gürbüz – 382

  59. Bu konu : ” Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten inan ki mükemmel, şukuladım , ziya – 60

  60. selam arkadaşlar paylaşımın inanılmaz dikkat çekici, saolun

  61. Isparta merkezden ben . Selamın aleyküm web siteniz cidden iyi, saolun 29-03-2021 16:15:48

  62. Bu konu : ” Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız inanki dikkat çekici, sağolun , ali – 482

  63. Ankara dan kimler var. Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. . selamun aleyküm paylaşımın vallaha billaha dikkatimi çekti, tebrikler , Gürbüz – 363

  64. Gümüşhane dan kimler var. Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. . Slm web siten cidden hayran bıraktı, twitter da paylaştım , banu – 202

  65. Van dan kimler var. Naomi Campbell, Heidi Klum, Ghislaine Maxwell, Prens Andrew ve Flavio Briatore, Jeffrey Epstein ile nasıl ilgilendiler. Gösterildiği gibi çoğu Epstein’ın Kara Kitabı’ndaydı. Klum’un mahkeme belgelerinde Epstein yoluyla seks kaçakçılığı kurbanı Virginia Giuffre tarafından Epstein’ın uçağında olduğu belirtildi. . Selam herkese siteniz cidden güzel, teraziye tıkladım , ziya – 346

  66. elif yılmaz Reply

    Kocaeli merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm siteniz harbiden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 16-04-2021 03:01:05

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link