Feragatname, ABD’den değilim, bu yüzden siyasetin genel resmini yeterince iyi bilmiyorum, ancak Malezya’da neler olduğunu söyleyebilirim (çünkü ben Malezyalıyım ve hepsi)

Narsisizm: Gücü elinde tutan tüm piçler sadece servet biriktirirken kendilerini iyi hissetmek isterler, başka bir şey değil ve bunu yapmak için aşırı yollardan geçecekler. Hindistan cevizine dua etmenin virüsü yok edeceğine inanan ve uzmanları asla dinlemeyen, hatta bilim adamlarının çalıştığı laboratuvarları dağıtmakla tehdit edecek kadar ileri giden bazı meşru aptal politikacılarımız var.

Sadizm: Malezya polisi, ihtiyacı olanlara yiyecek dağıttıkları için gıda bankalarını tekmelemek ve hepsini kapatmak gibi Amerikan polisinin vahşetine öykünmeye ve tapmaya başlıyor, hatta küçük suçlar için para cezasına çarptırıldıkları için yoksullara güldüğü kaydedildi.

Sosyopati: İnsanlara saygı göstermiyorlar ve virüsü ve yolsuzluğu örtbas etmek için ellerinden gelen her şeyi yapacaklar ve bunun için bazı kişiler susturuluyor (2009’da yakılan Moğol kızı kontrol edin)

Böyle zamanlar, onları öldürmekten başka seçeneğin kalmadığını, sadece ölü sosyopatların kendi çıkarları için halka zarar vermediğini ve ölü narsistlerin başkalarına zarar vermeyen tek tür olduğunu düşündüğüm zamanlar.

78 Comments

  1. Gürbüz Reply

    Adıyaman merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfan vallaha billaha çok güzel, linkedinde paylaştım 23-07-2021 05:51:53

  2. elif yılmaz Reply

    Niğde merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar bu web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 23-07-2021 05:53:54

  3. Siirt merkezden ben Aylin. Selam paylaşım valla iyi, face de paylaştım 23-07-2021 05:55:08

  4. Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. Merhaba herkese siten yeminle iyi, face de paylaştım , ahmet – 474

  5. elif yılmaz Reply

    Merhaba sayfan harbiden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  6. elif yılmaz Reply

    Ardahan dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . Merhaba web siten inan ki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 479

  7. Edirne merkezden ben banu. Merhaba herkese siteniz inan ki hayran edici, linkedinde paylaştım 23-07-2021 06:02:01

  8. Merhabalar siten harbiden hayran edici, face de paylaştım

  9. Merhabalar web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler

  10. Ardahan merkezden ben . Selam herkese paylaşım yeminle dikkat çekici, teşekkürler 23-07-2021 06:10:07

  11. Manisa merkezden ben ziya. Selamlar sayfanız inanılmaz dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 23-07-2021 06:12:49

  12. Bolu dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . Selam siteniz gerçekten hayran edici, linkedinde paylaştım , banu – 424

  13. Hatay dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . merhaba arkadaşlar siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, tebrikler , hatice – 209

  14. Bilecik merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfa harbiden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 23-07-2021 06:17:29

  15. Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi inan ki hoşuma gitti, tebrikler , gaye – 277

  16. Batman merkezden ben memo. selam arkadaşlar sayfa gerçekten çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 23-07-2021 06:23:12

  17. Van merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfa inan ki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 23-07-2021 06:25:00

  18. Çanakkale dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . Selam herkese sayfan inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım , hatice – 469

  19. Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. Selam paylaşımınız inanılmaz dikkat çekici, facebookta paylaştım , doruk – 125

  20. Elazığ dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . Selamlar web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , ziya – 470

  21. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm paylaşımınız ciddiyim hoşuma gitti, teşekkürler

  22. Konya dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . Merhabalar paylaşım süper ötesi hayran edici, sağolun , emin – 287

  23. Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. Merhabalar siten ciddiyim çok iyi, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 97

  24. Düzce dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . Merhaba web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Hasan – 15

  25. Gaziantep dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . Selamlar siten cidden hayran bıraktı, facebookta paylaştım , doruk – 424

  26. Eskişehir dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . Mrb siteniz yeminle hayran edici, saolun , Aylin – 17

  27. Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız ciddiyim güzel, sosyal medyada paylaştım , gaye – 490

  28. Selamın aleyküm paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  29. Kilis dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . Selam herkese web siteniz vallaha hayran edici, twitter da paylaştım , ali – 430

  30. elif yılmaz Reply

    Trabzon merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web siten süper ötesi mükemmel, teşekkürler 23-07-2021 06:47:53

  31. Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi inan ki iyi, facebookta paylaştım , ali – 424

  32. Mersin merkezden ben hatice. selamun aleyküm paylaşım inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım 23-07-2021 06:49:16

  33. Kırklareli merkezden ben mehmet. Selam sayfanız cidden dikkat çekici, teşekkürler 23-07-2021 06:49:29

  34. İzmir dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . Merhaba herkese sayfanız cidden çok iyi, tebrikler , ali – 92

  35. Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımınız gerçekten çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 208

  36. Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. Selam sayfanız vallaha hayran edici, face de paylaştım , – 25

  37. Elazığ merkezden ben memo. Slm web sitesi süper ötesi dikkat çekici, şukuladım 23-07-2021 15:36:20

  38. Merhaba herkese paylaşımınız yeminle iyi, şukuladım

  39. Selamlar siteniz vallaha billaha dikkat çekici, saolun

  40. Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. Mrb bu web sitesi harbiden hayran bıraktı, teşekkürler , ali – 415

  41. Düzce merkezden ben hatice. Selam paylaşımınız vallaha çok hoşuma gitti, şukuladım 23-07-2021 21:58:24

  42. Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın harbiden iyi, facebookta paylaştım , – 179

  43. Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. Mrb web sitesi cidden iyi, teraziye tıkladım , ali – 4

  44. Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. Selamlar sayfa ciddiyim hayran edici, teraziye tıkladım , Hasan – 297

  45. Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. Selam herkese sayfanız inanki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , Emine – 152

  46. Manisa merkezden ben memo. Merhabalar sayfa vallaha billaha dikkat çekici, teraziye tıkladım 24-07-2021 05:14:31

  47. Düzce merkezden ben ziya. Selam sayfanız valla dikkatimi çekti, şukuladım 24-07-2021 05:44:20

  48. Düzce dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . Slm web siten inanılmaz mükemmel, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 308

  49. Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. Merhabalar web siten valla dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 220

  50. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. Merhaba web sitesi ciddiyim dikkat çekici, tebrikler , Gürbüz – 3

  51. Gürbüz Reply

    Selam sayfa süper ötesi dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  52. Gaziantep dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . selam arkadaşlar paylaşım vallaha billaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım , doruk – 499

  53. Gürbüz Reply

    merhaba arkadaşlar web sitesi harbiden mükemmel, twitter da paylaştım

  54. Sinop merkezden ben ziya. Selamlar web sitesi harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım 27-07-2021 18:48:21

  55. Muş merkezden ben mehmet. Merhaba herkese bu web sitesi valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım 28-07-2021 10:24:20

  56. Niğde dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . selamun aleyküm sayfan cidden çok iyi, şukuladım , memo – 334

  57. Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten valla dikkat çekici, linkedinde paylaştım , hatice – 200

  58. Denizli dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . Selamlar siteniz cidden hayran edici, saolun , gaye – 449

  59. Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi inan ki dikkatimi çekti, şukuladım , ahmet – 387

  60. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. Merhabalar sayfa ciddiyim çok iyi, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 209

  61. Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. Mrb web sitesi vallaha güzel, twitter da paylaştım , Emine – 202

  62. Giresun merkezden ben doruk. Selamlar sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, saolun 15-08-2021 17:19:32

  63. Merhaba herkese siten cidden mükemmel, face de paylaştım

  64. Aksaray merkezden ben ahmet. Merhaba siten yeminle çok iyi, sosyal medyada paylaştım 20-08-2021 16:42:45

  65. Giresun dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . Selamın aleyküm sayfa inanılmaz dikkat çekici, twitter da paylaştım , emin – 485

  66. Bilecik dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . selamun aleyküm sayfan yeminle çok güzel, face de paylaştım , banu – 86

  67. Çanakkale dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . Selamlar sayfa süper ötesi ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , banu – 380

  68. Bu konu : ” Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler , doruk – 185

  69. Kırıkkale dan kimler var. Narsisizm ve sosyopatinin şimdi tüm sıkıntıların kaynağı olduğunu hissediyorum ve sadizm . selam arkadaşlar siten ciddiyim dikkat çekici, teşekkürler , ali – 218

  70. Mrb web siteniz inanılmaz hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  71. Kütahya merkezden ben emin. selamun aleyküm siten harbiden dikkat çekici, teraziye tıkladım 20-09-2021 17:30:53

Write A Comment