Kategoriler
Genel

Neden aşağıdaki davranışlardan hiçbiri "zihinsel bozukluklar" olarak sınıflandırılacak kadar işlevsiz olarak değerlendirilmiyor?

Neden aşağıdaki davranışlardan hiçbiri "zihinsel bozukluklar" olarak sınıflandırılacak kadar işlevsiz olarak değerlendirilmiyor?

  • Aşırı hırs

  • Mantıksız önyargı

  • Yanlışlıklara ve bilişsel önyargılara aşırı bağımlılık

  • Otoriter düşünce

  • Grup düşünüşü düşünce kalıpları

  • Dini faşizm

  • Aşırı profesyonel olmayan davranış

  • Kompulsif olmayan tekrarlanan sahtekârlık

  • Romantik hile

  • Onay yanlılığını artırmak için dürüst olmayan davranışlarda bulunma zorunluluğu

  • Mağdur suçlama ve zulüm davranışları

  • Pasif saldırganlık

  • Günah keçisi davranışları

  • Entelektüel dürüstlükten önce insanlara, gruplara veya fikirlere sadakat vermek

“Neden aşağıdaki davranışlardan hiçbiri "zihinsel bozukluklar" olarak sınıflandırılacak kadar işlevsiz olarak değerlendirilmiyor?” için 77 yanıt

Adana merkezden ben banu. Merhabalar siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 07-01-2020 21:09:56

Kayseri merkezden ben ziya. Mrb web siten harbiden hoşuma gitti, teraziye tıkladım 23-01-2020 20:10:50

Elazığ merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar siten vallaha çok iyi, tebrikler 26-01-2020 01:54:00

Zonguldak merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar siteniz inanılmaz dikkat çekici, sağolun 26-01-2020 04:53:09

Mersin merkezden ben ziya. Selamın aleyküm siten ciddiyim mükemmel, teraziye tıkladım 28-01-2020 22:35:57

İstanbul merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm siteniz yeminle çok iyi, şukuladım 07-02-2020 19:53:52

Aydın merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 12-02-2020 16:24:53

Karaman merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese siteniz gerçekten dikkat çekici, facebookta paylaştım 25-02-2020 15:39:37

Erzincan merkezden ben Gürbüz. Mrb sayfanız cidden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 26-02-2020 13:40:19

Rize merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfanız cidden ilgi uyandırıcı, şukuladım 28-02-2020 07:19:16

Sivas merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 04-03-2020 15:44:19

Ağrı merkezden ben banu. Selam paylaşımınız ciddiyim çok iyi, linkedinde paylaştım 07-03-2020 00:56:16

Trabzon merkezden ben banu. Selam web siten inanılmaz hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 14-03-2020 15:39:46

Konya merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siteniz inanki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 16-03-2020 03:55:45

Burdur merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm sayfan ciddiyim ilgi uyandırıcı, tebrikler 18-03-2020 10:23:02

Şırnak merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar web sitesi vallaha billaha iyi, tebrikler 19-03-2020 20:15:04

Aydın merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web sitesi cidden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 21-03-2020 15:47:27

Sinop merkezden ben banu. Merhaba siteniz yeminle iyi, sosyal medyada paylaştım 22-03-2020 00:27:15

Sakarya merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web siteniz inan ki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 22-03-2020 19:33:17

Van merkezden ben ziya. Selam siten vallaha billaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 27-03-2020 17:03:58

Elazığ merkezden ben elif yılmaz. Selamlar siten cidden çok iyi, face de paylaştım 02-04-2020 16:52:20

Kırklareli merkezden ben Gürbüz. Merhabalar paylaşımın inanki ilgi uyandırıcı, teşekkürler 07-04-2020 00:06:41

Gaziantep merkezden ben Emine. Selamlar bu web sitesi inan ki hayran bıraktı, tebrikler 07-04-2020 14:54:27

Osmaniye merkezden ben ahmet. Selamlar web sitesi vallaha billaha çok iyi, teşekkürler 08-04-2020 03:33:13

Muğla merkezden ben Aylin. Merhaba web sitesi inanki dikkatimi çekti, saolun 09-04-2020 13:54:34

Gaziantep merkezden ben Emine. Slm paylaşım valla çok hoşuma gitti, sağolun 16-04-2020 18:45:14

Adana merkezden ben elif yılmaz. Selamlar web sitesi inanılmaz hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 16-04-2020 20:44:17

Konya merkezden ben Emine. selam arkadaşlar siteniz inanılmaz mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 22-04-2020 07:39:42

Adıyaman merkezden ben doruk. Selam herkese siten vallaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 23-04-2020 19:44:54

Çankırı merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar sayfan yeminle ilgi uyandırıcı, şukuladım 24-04-2020 07:54:27

Bayburt merkezden ben Aylin. Selam herkese paylaşımın süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım 25-04-2020 22:58:13

Hakkari merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşımın cidden dikkat çekici, şukuladım 02-05-2020 23:29:00

Çorum merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşımın valla hoşuma gitti, face de paylaştım 05-05-2020 13:58:30

Aydın merkezden ben doruk. selam arkadaşlar paylaşımınız inanki güzel, tebrikler 13-05-2020 04:16:12

Afyon merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siteniz gerçekten güzel, teraziye tıkladım 14-05-2020 10:17:14

Trabzon merkezden ben ahmet. Merhabalar siten vallaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 20-05-2020 00:31:04

Kilis merkezden ben banu. selam arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, teraziye tıkladım 26-05-2020 20:24:23

Kırşehir merkezden ben ali. Selamın aleyküm web siteniz yeminle iyi, linkedinde paylaştım 07-07-2020 11:53:05

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir