Biden açık bir şekilde dejenere. Trump dejenere kadar açık değildir (milyonlarca Evanjelik, kelimenin tam anlamıyla Tanrı'nın trompeti olduğuna inanır).

Gerçek her iki şekilde de aynıdır. İnsanlara "Başkanlık çoğunlukla kontrol edilen şeylerden başka bir şey yapmak için yalan söyleyecek olan kolayca kontrol edilen pedofiller ve dejenerasyonlardan oluşur." İnsanlar Trump'ın bu kategoride olduğunu düşündüklerinde gözlerini deviriyorlar. Ama Biden? Komplo kültürünün dışındaki insanlar için bile, Biden ile ilgili bir şeyin yanlış olduğu açıktır.

Peki geleceğimiz için daha iyi olan nedir? Şu anda karşılaştığımız en göze çarpan sorun, gerçekten olup bitenlere ilişkin büyük ölçekte bilişsel uyumsuzluktur. Epstein, on yıllardır ilk büyük ana akım çatlaktı. Bazen, yozlaşmış olanları kamu bilincine yükseltmek İYİ bir şeydir, çünkü gerçeğe bir ayna sağlar.

Bence Biden bir yardakçıdan daha açık olduğu için daha iyi bir başkan olacaktı. Hayalim gerçek reformu görmek olduğundan, iki kötülükten daha azına oy vermeye devam etmek gerçekten de iki kötülüğün örtülmesini kolaylaştırmak için oy vermeye devam etmek demektir.

Author

173 Comments

  1. Çankırı merkezden ben banu. selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten çok güzel, face de paylaştım 07-03-2020 22:25:51

  2. Bingöl merkezden ben Emine. Mrb sayfan inan ki mükemmel, tebrikler 08-03-2020 07:04:39

  3. Bitlis merkezden ben mehmet. Selamlar web sitesi süper ötesi güzel, sosyal medyada paylaştım 08-03-2020 07:10:19

  4. Merhaba paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, tebrikler

  5. Isparta merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web sitesi cidden mükemmel, şukuladım 11-03-2020 02:02:14

  6. Van merkezden ben Gürbüz. Merhaba siteniz vallaha billaha mükemmel, linkedinde paylaştım 15-03-2020 06:38:41

  7. elif yılmaz Reply

    Manisa merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar bu web sitesi inanki mükemmel, teraziye tıkladım 17-03-2020 06:01:16

  8. Amasya merkezden ben ali. Slm paylaşımın yeminle mükemmel, sağolun 18-03-2020 01:04:23

  9. Kilis merkezden ben ali. Slm sayfa inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 18-03-2020 14:51:20

  10. Iğdır merkezden ben banu. selam arkadaşlar bu web sitesi harbiden çok iyi, şukuladım 18-03-2020 23:23:44

  11. Sakarya merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle hayran edici, tebrikler 19-03-2020 19:33:39

  12. Ardahan merkezden ben ali. Merhabalar paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 21-03-2020 04:26:39

  13. Kilis merkezden ben ali. Slm paylaşımın harbiden çok hoşuma gitti, sağolun 26-03-2020 07:18:25

  14. Karaman merkezden ben Aylin. Selamlar paylaşım cidden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 26-03-2020 14:39:14

  15. Gaziantep merkezden ben banu. Merhaba sayfan cidden hayran edici, sağolun 28-03-2020 23:57:20

  16. elif yılmaz Reply

    Selam siteniz inan ki çok güzel, facebookta paylaştım

  17. Selamlar paylaşımın yeminle çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  18. Selam herkese web sitesi ciddiyim hayran edici, face de paylaştım

  19. Merhaba herkese bu web sitesi süper ötesi çok iyi, tebrikler

  20. selamun aleyküm web siten süper ötesi çok iyi, facebookta paylaştım

  21. elif yılmaz Reply

    Trabzon merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web siten gerçekten mükemmel, face de paylaştım 13-04-2020 16:41:37

  22. Slm web sitesi vallaha billaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  23. Van merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar sayfan inanılmaz çok hoşuma gitti, tebrikler 18-04-2020 22:25:33

  24. elif yılmaz Reply

    Mrb paylaşım inanki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  25. Selamın aleyküm paylaşımınız inanılmaz hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  26. Denizli merkezden ben doruk. selamun aleyküm sayfan süper ötesi ilgi uyandırıcı, saolun 23-04-2020 05:04:10

  27. Düzce merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşımınız gerçekten çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 23-04-2020 09:18:31

  28. selamun aleyküm paylaşımın valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  29. Afyon merkezden ben gaye. Selam bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 29-04-2020 14:40:50

  30. Sakarya merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar sayfa yeminle mükemmel, saolun 01-05-2020 07:22:19

  31. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha çok güzel, facebookta paylaştım

  32. Merhabalar bu web sitesi cidden hayran edici, face de paylaştım

  33. Mardin merkezden ben ziya. Merhabalar web sitesi gerçekten çok güzel, linkedinde paylaştım 06-05-2020 12:05:54

  34. Batman merkezden ben ali. Merhabalar sayfa yeminle dikkat çekici, tebrikler 07-05-2020 02:42:47

  35. Düzce merkezden ben doruk. Selam herkese siten inan ki dikkatimi çekti, saolun 07-05-2020 05:52:22

  36. Selam sayfan harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  37. Selam herkese siten valla hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  38. Şırnak merkezden ben Aylin. Selam bu web sitesi harbiden çok iyi, saolun 14-05-2020 20:49:41

  39. selamun aleyküm paylaşım vallaha güzel, linkedinde paylaştım

  40. İzmir merkezden ben doruk. selam arkadaşlar siten yeminle ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 23-05-2020 11:13:58

  41. Bayburt merkezden ben mehmet. Selamlar bu web sitesi harbiden hayran edici, teşekkürler 25-05-2020 13:37:24

  42. Ağrı merkezden ben ziya. Merhaba web siteniz vallaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 31-05-2020 08:03:08

  43. Karaman merkezden ben banu. Merhaba sayfanız harbiden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 31-05-2020 08:03:10

  44. Merhaba siteniz inanılmaz hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  45. Afyon merkezden ben Emine. Merhaba herkese siten ciddiyim mükemmel, sosyal medyada paylaştım 31-05-2020 08:03:13

  46. Bayburt merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siten valla hayran edici, tebrikler 31-05-2020 08:03:15

  47. Selam herkese web siteniz süper ötesi dikkat çekici, twitter da paylaştım

  48. Bartın merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 31-05-2020 08:03:19

  49. Selamın aleyküm sayfa valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  50. Merhaba herkese sayfanız süper ötesi dikkatimi çekti, face de paylaştım

  51. Samsun merkezden ben ziya. Selam web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 31-05-2020 08:03:27

  52. selamun aleyküm web sitesi cidden dikkatimi çekti, face de paylaştım

  53. Bilecik merkezden ben banu. Selam herkese bu web sitesi inan ki çok güzel, teşekkürler 31-05-2020 08:03:31

  54. Isparta merkezden ben Aylin. Merhabalar bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 31-05-2020 08:03:36

  55. Aksaray merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanki mükemmel, teşekkürler 31-05-2020 08:03:39

  56. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm web siteniz harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım

  57. Afyon merkezden ben Aylin. Mrb web siten inanki çok hoşuma gitti, tebrikler 07-06-2020 21:22:12

  58. elif yılmaz Reply

    Selam herkese web siteniz cidden hoşuma gitti, sağolun

  59. Selamın aleyküm web siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, saolun

  60. Amasya merkezden ben ahmet. Selam herkese web sitesi cidden iyi, teşekkürler 17-06-2020 12:55:40

  61. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar web siteniz inan ki çok iyi, şukuladım

  62. Afyon merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki dikkat çekici, teraziye tıkladım 20-06-2020 03:46:43

  63. Bartın merkezden ben ali. Selam paylaşımınız valla çok güzel, teraziye tıkladım 23-06-2020 07:40:52

  64. selam arkadaşlar paylaşım inanki dikkatimi çekti, tebrikler

  65. elif yılmaz Reply

    Kütahya merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese paylaşım harbiden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 29-06-2020 21:18:35

  66. İzmir merkezden ben mehmet. Merhaba bu web sitesi süper ötesi mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 30-06-2020 14:26:28

  67. Giresun merkezden ben Emine. Mrb web siteniz harbiden iyi, saolun 02-07-2020 05:30:07

  68. Tunceli merkezden ben Gürbüz. Selamlar web siten süper ötesi çok iyi, teraziye tıkladım 04-07-2020 12:13:53

  69. Selamın aleyküm web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, teşekkürler

  70. Malatya merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese bu web sitesi harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım 11-07-2020 08:39:24

  71. Manisa merkezden ben ziya. Merhaba herkese web siten inanki mükemmel, teşekkürler 18-07-2020 06:38:40

  72. Bartın merkezden ben gaye. Mrb paylaşımın inanki çok güzel, saolun 24-07-2020 14:41:32

  73. selam arkadaşlar siteniz harbiden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  74. Selam bu web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  75. Merhabalar siten ciddiyim hayran edici, linkedinde paylaştım

  76. selamun aleyküm paylaşımın cidden çok iyi, linkedinde paylaştım

  77. Balıkesir merkezden ben mehmet. Selam bu web sitesi gerçekten mükemmel, teraziye tıkladım 16-08-2020 14:23:29

  78. Hatay merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfan inanki hoşuma gitti, tebrikler 16-08-2020 18:15:29

  79. Sinop merkezden ben ahmet. Slm web sitesi inanılmaz çok güzel, teraziye tıkladım 18-08-2020 14:25:06

  80. Merhaba herkese bu web sitesi harbiden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  81. Karabük merkezden ben banu. selam arkadaşlar bu web sitesi cidden dikkatimi çekti, teşekkürler 25-08-2020 05:06:33

  82. Çankırı merkezden ben banu. Merhaba herkese sayfan harbiden dikkat çekici, teraziye tıkladım 27-08-2020 16:04:48

  83. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  84. selam arkadaşlar sayfa vallaha billaha mükemmel, face de paylaştım

  85. Gürbüz Reply

    selamun aleyküm sayfanız valla hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  86. selam arkadaşlar siteniz süper ötesi dikkat çekici, sağolun

  87. Selam herkese paylaşımınız gerçekten güzel, tebrikler

  88. selam arkadaşlar paylaşım cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  89. Selamlar siteniz valla ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  90. Selamlar web siteniz inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  91. merhaba arkadaşlar siten valla güzel, linkedinde paylaştım

  92. Selam herkese bu web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  93. Konya merkezden ben Emine. Selam herkese sayfanız inan ki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 03-10-2020 15:09:59

  94. Kastamonu merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfan ciddiyim dikkatimi çekti, saolun 14-10-2020 07:28:30

  95. Gürbüz Reply

    Van merkezden ben Gürbüz. Selam web siteniz süper ötesi çok iyi, sosyal medyada paylaştım 20-10-2020 07:23:16

  96. elif yılmaz Reply

    Sinop dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . selamun aleyküm siteniz vallaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 478

  97. Bu konu : ” Neden Biden için oy veriyorum ” çok güzel. Mrb sayfanız inan ki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 335

  98. Kırşehir merkezden ben Aylin. Mrb bu web sitesi yeminle mükemmel, teşekkürler 24-10-2020 10:41:03

  99. Bu konu : ” Neden Biden için oy veriyorum ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, şukuladım , ali – 158

  100. Slm bu web sitesi süper ötesi hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  101. Kırıkkale merkezden ben Hasan. Selam herkese siteniz cidden çok hoşuma gitti, face de paylaştım 27-10-2020 03:03:44

  102. Kahramanmaraş merkezden ben . Merhaba herkese paylaşımınız inanki ilgi uyandırıcı, sağolun 29-10-2020 09:19:38

  103. Kastamonu dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . merhaba arkadaşlar web siten harbiden mükemmel, sağolun , hatice – 159

  104. Selam herkese paylaşımınız ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler

  105. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar web siteniz valla dikkat çekici, facebookta paylaştım

  106. Bu konu : ” Neden Biden için oy veriyorum ” çok güzel. Merhabalar web siten vallaha billaha çok güzel, teşekkürler , Hasan – 40

  107. selam arkadaşlar sayfanız valla dikkat çekici, teraziye tıkladım

  108. Balıkesir merkezden ben ali. Selam web siteniz valla dikkatimi çekti, saolun 15-11-2020 13:19:10

  109. Mrb paylaşımın inan ki hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  110. Gürbüz Reply

    Şırnak dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Merhaba web siten ciddiyim çok güzel, sağolun , Gürbüz – 409

  111. Hatay dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Selam herkese bu web sitesi inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 186

  112. Denizli merkezden ben . Selamın aleyküm siteniz inan ki hayran bıraktı, facebookta paylaştım 26-11-2020 14:20:09

  113. Çankırı dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Merhaba bu web sitesi vallaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Hasan – 381

  114. Amasya merkezden ben ahmet. Merhabalar web sitesi inan ki mükemmel, linkedinde paylaştım 07-12-2020 10:48:29

  115. Aksaray dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . selam arkadaşlar sayfan inanılmaz dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 346

  116. Karaman dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Selam herkese bu web sitesi inanılmaz çok güzel, saolun , – 427

  117. Van dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Merhaba herkese sayfan inanılmaz mükemmel, face de paylaştım , gaye – 418

  118. elif yılmaz Reply

    Ağrı dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Merhaba herkese bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, face de paylaştım , elif yılmaz – 109

  119. Eskişehir dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Selam herkese sayfanız valla hayran edici, teraziye tıkladım , gaye – 218

  120. Bu konu : ” Neden Biden için oy veriyorum ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi inanki çok iyi, face de paylaştım , Hasan – 392

  121. Bu konu : ” Neden Biden için oy veriyorum ” çok güzel. Selam herkese sayfanız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , emin – 90

  122. Şanlıurfa dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Selamın aleyküm paylaşımın cidden çok güzel, şukuladım , emin – 244

  123. Diyarbakır dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Selamlar paylaşımınız cidden hayran bıraktı, saolun , mehmet – 256

  124. Iğdır merkezden ben ahmet. Mrb siteniz yeminle hayran edici, teraziye tıkladım 11-01-2021 01:28:30

  125. Selamın aleyküm web siteniz cidden dikkatimi çekti, teşekkürler

  126. Amasya merkezden ben Aylin. Selam herkese siteniz inanılmaz çok güzel, linkedinde paylaştım 19-01-2021 03:20:26

  127. İzmir dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Selamın aleyküm sayfan yeminle hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 372

  128. Kayseri dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . merhaba arkadaşlar web sitesi valla çok iyi, tebrikler , gaye – 483

  129. Bolu dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Mrb siteniz inanılmaz güzel, facebookta paylaştım , doruk – 148

  130. Isparta dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Selam herkese sayfan valla mükemmel, face de paylaştım , banu – 242

  131. Ağrı dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Merhabalar paylaşımın inanki iyi, face de paylaştım , Aylin – 251

  132. Sinop dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Merhabalar sayfan valla dikkatimi çekti, teşekkürler , emin – 373

  133. Bu konu : ” Neden Biden için oy veriyorum ” çok güzel. Merhabalar sayfa ciddiyim hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , hatice – 237

  134. Hakkari dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Selamlar web siteniz cidden mükemmel, sağolun , ali – 133

  135. Siirt dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . selamun aleyküm web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, saolun , ahmet – 46

  136. Bu konu : ” Neden Biden için oy veriyorum ” çok güzel. Mrb web siteniz cidden ilgi uyandırıcı, tebrikler , Emine – 387

  137. merhaba arkadaşlar sayfa harbiden güzel, teraziye tıkladım

  138. Bu konu : ” Neden Biden için oy veriyorum ” çok güzel. Mrb siteniz inanılmaz hayran edici, face de paylaştım , emin – 309

  139. Bu konu : ” Neden Biden için oy veriyorum ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın gerçekten hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 457

  140. Selamlar bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, teraziye tıkladım

  141. Merhaba paylaşımınız vallaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  142. Şanlıurfa dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Merhabalar web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, saolun , hatice – 222

  143. Selamın aleyküm sayfanız inan ki çok iyi, twitter da paylaştım

  144. Merhabalar bu web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  145. Gürbüz Reply

    Çankırı dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Slm paylaşımın inanki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 444

  146. Merhaba web siten süper ötesi hayran bıraktı, teşekkürler

  147. selam arkadaşlar siten cidden dikkatimi çekti, saolun

  148. Bu konu : ” Neden Biden için oy veriyorum ” çok güzel. Selam paylaşımınız vallaha iyi, saolun , – 38

  149. Merhaba herkese paylaşımın cidden iyi, facebookta paylaştım

  150. Artvin dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Selamlar web siten gerçekten dikkat çekici, tebrikler , Emine – 292

  151. Bu konu : ” Neden Biden için oy veriyorum ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi vallaha billaha iyi, saolun , Aylin – 278

  152. Bu konu : ” Neden Biden için oy veriyorum ” çok güzel. Selamlar web sitesi inanılmaz hayran edici, sağolun , banu – 70

  153. Artvin dan kimler var. Neden Biden için oy veriyorum . Merhabalar web siten gerçekten hoşuma gitti, tebrikler , ahmet – 219

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link