Memler, ne hakkında herhangi bir fikre sahip olmadan önce birisinin bir şey hakkındaki algısını değiştirmek için kullanılır. Arkadaşımla bu sohbeti yaptım çünkü harika thunberg’in “aptal bir orospu” olduğunu biliyordu, ancak herhangi bir araştırma yaptığı için değil, bununla ilgili memleri kapsayan sayfaları takip ettiği için. Trump Jr’ın insta’suna ve bunun tonlarca örneğine bakıyorsunuz. Ordu, 2005 yılında mem ortak bir sözcük olmadan önce meme savaşından bahsediyordu.

Meme warfare nedir? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Memetic_warfare

Farkındalık yaratan yardımcı makale. https://www.google.com/amp/s/www.vice.com/amp/en_us/article/xyvwdk/meme-warfare

Author

83 Comments

  1. selam arkadaşlar web siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  2. selam arkadaşlar siten cidden mükemmel, twitter da paylaştım

  3. Çorum merkezden ben ahmet. Merhaba web sitesi yeminle dikkat çekici, teşekkürler 29-05-2020 12:14:54

  4. Kayseri merkezden ben Emine. Selam siten yeminle hoşuma gitti, teraziye tıkladım 29-05-2020 13:51:32

  5. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha hayran bıraktı, saolun

  6. Selamın aleyküm sayfa inanılmaz çok güzel, facebookta paylaştım

  7. Selam web siteniz süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım

  8. Kırıkkale merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web sitesi vallaha hayran edici, teraziye tıkladım 12-06-2020 13:35:13

  9. Siirt merkezden ben banu. Mrb siten harbiden dikkat çekici, face de paylaştım 17-06-2020 16:17:19

  10. merhaba arkadaşlar paylaşım cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  11. Merhabalar paylaşımınız yeminle hayran bıraktı, sağolun

  12. Zonguldak merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese siten gerçekten hayran bıraktı, şukuladım 01-07-2020 13:23:46

  13. elif yılmaz Reply

    Bingöl merkezden ben elif yılmaz. Mrb web siten vallaha billaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 05-07-2020 01:41:51

  14. Sakarya merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşımınız valla iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 07-07-2020 01:35:39

  15. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inan ki hayran edici, şukuladım

  16. Ankara merkezden ben Gürbüz. Merhabalar paylaşım süper ötesi güzel, twitter da paylaştım 16-07-2020 19:39:28

  17. elif yılmaz Reply

    Bayburt merkezden ben elif yılmaz. Selam sayfan valla mükemmel, linkedinde paylaştım 26-07-2020 21:32:13

  18. Slm siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  19. Şırnak merkezden ben Emine. Merhaba paylaşımınız inanki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 05-08-2020 01:31:30

  20. selam arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, saolun

  21. Kastamonu merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşımın inanki iyi, sağolun 06-08-2020 22:17:11

  22. merhaba arkadaşlar paylaşımın yeminle hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  23. Slm paylaşım cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  24. merhaba arkadaşlar web sitesi yeminle dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  25. Kilis merkezden ben Aylin. Slm web siten yeminle mükemmel, teşekkürler 31-08-2020 08:31:27

  26. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm siten vallaha billaha dikkat çekici, face de paylaştım

  27. Antalya merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siteniz cidden iyi, teşekkürler 20-09-2020 08:18:22

  28. Aksaray merkezden ben Emine. Mrb web siteniz cidden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 23-09-2020 13:48:55

  29. Kırşehir merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar siten harbiden mükemmel, sağolun 28-09-2020 00:04:44

  30. Giresun merkezden ben doruk. Merhaba herkese web sitesi harbiden hayran edici, teşekkürler 02-10-2020 11:28:55

  31. merhaba arkadaşlar bu web sitesi valla hoşuma gitti, saolun

  32. Karabük merkezden ben doruk. Slm siteniz yeminle mükemmel, tebrikler 17-10-2020 12:08:35

  33. Çankırı dan kimler var. Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? . selamun aleyküm sayfa inanılmaz ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 133

  34. Bu konu : ” Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? ” çok güzel. Mrb siteniz ciddiyim mükemmel, sağolun , mehmet – 247

  35. Kırklareli dan kimler var. Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? . Merhaba siten vallaha hayran edici, tebrikler , doruk – 123

  36. Uşak dan kimler var. Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? . Selamlar sayfanız inanki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Hasan – 298

  37. Kahramanmaraş dan kimler var. Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? . Slm web siteniz inanılmaz güzel, teşekkürler , ali – 330

  38. Bu konu : ” Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi inan ki hayran edici, twitter da paylaştım , ali – 431

  39. Mardin merkezden ben doruk. Mrb web siten süper ötesi güzel, sosyal medyada paylaştım 26-11-2020 12:53:33

  40. selam arkadaşlar sayfan vallaha billaha güzel, facebookta paylaştım

  41. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha güzel, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 243

  42. Selam bu web sitesi inan ki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  43. Selam sayfa yeminle hoşuma gitti, face de paylaştım

  44. Gürbüz Reply

    Çankırı merkezden ben Gürbüz. Slm web siteniz harbiden hayran bıraktı, sağolun 25-12-2020 13:50:23

  45. Gürbüz Reply

    Gümüşhane dan kimler var. Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? . selamun aleyküm sayfa süper ötesi hayran edici, tebrikler , Gürbüz – 383

  46. Aydın merkezden ben hatice. Selamın aleyküm siteniz vallaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 02-01-2021 00:29:39

  47. Selamın aleyküm web siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  48. Selamın aleyküm sayfa yeminle hayran bıraktı, saolun

  49. Bu konu : ” Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? ” çok güzel. Slm web siten yeminle iyi, şukuladım , gaye – 475

  50. Bu konu : ” Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz iyi, face de paylaştım , gaye – 178

  51. Bu konu : ” Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız inan ki mükemmel, teraziye tıkladım , ali – 169

  52. Gürbüz Reply

    Sinop dan kimler var. Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? . Selamlar bu web sitesi harbiden mükemmel, sağolun , Gürbüz – 129

  53. Tekirdağ dan kimler var. Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? . Merhaba siten harbiden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , – 143

  54. Siirt dan kimler var. Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? . Slm web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, sağolun , memo – 361

  55. Bursa merkezden ben ahmet. Merhaba paylaşımın vallaha billaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 16-02-2021 01:41:07

  56. Bu konu : ” Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? ” çok güzel. Slm paylaşımınız yeminle hayran edici, tebrikler , hatice – 275

  57. Tokat merkezden ben Hasan. Selamlar web sitesi ciddiyim çok iyi, sosyal medyada paylaştım 28-02-2021 16:55:02

  58. Kahramanmaraş dan kimler var. Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? . Selam herkese web siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , ali – 338

  59. Kars dan kimler var. Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? . Selam herkese sayfa gerçekten hayran bıraktı, facebookta paylaştım , hatice – 175

  60. Bu konu : ” Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? ” çok güzel. Selamlar web siten inanki dikkat çekici, teşekkürler , ali – 228

  61. Mrb siten cidden çok güzel, facebookta paylaştım

  62. Konya dan kimler var. Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? . Selam herkese bu web sitesi vallaha billaha çok iyi, tebrikler , – 88

  63. Kırşehir dan kimler var. Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? . Slm paylaşımın yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım , emin – 66

  64. Kırklareli dan kimler var. Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? . Selamlar sayfanız inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım , mehmet – 111

  65. Bingöl dan kimler var. Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? . Selamın aleyküm paylaşım cidden hoşuma gitti, saolun , ali – 365

  66. Muş merkezden ben doruk. Selam sayfa süper ötesi güzel, teraziye tıkladım 07-05-2021 12:25:40

  67. Gaziantep dan kimler var. Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? . Merhaba web siten gerçekten iyi, saolun , doruk – 180

  68. Bu konu : ” Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha çok güzel, linkedinde paylaştım , Hasan – 42

  69. Bolu dan kimler var. Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? . merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha hayran edici, twitter da paylaştım , Aylin – 36

  70. Karaman dan kimler var. Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? . selamun aleyküm paylaşım inanki dikkat çekici, teraziye tıkladım , hatice – 279

  71. Bu konu : ” Neden bu alt bölümdeki meme savaşı hakkında kimse konuşmuyor? ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz süper ötesi çok iyi, şukuladım , Aylin – 260

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link