COVID-19'u griple kıyaslamadığımı söyleyerek başlayayım. Farklılar, ama benzerlikleri var.

Burada tartışmak istediğim, neden her grip mevsiminde ulusal duruşlar uygulamıyoruz? Sonuçta, hayat kurtarmanın anlamı değil mi? Ne zaman sosyal medyada ulusal bir kapatma ihtiyacını sorsam her zaman "SAVINg LiVeS ??????"

Gerçekler: CDC'ye göre, son 5 yıla bakıldığında ABD'de ortalama 41.000 kişi Grip'ten her yıl öldü. Bu yıl şu ana kadar 171 kişi koronavirüsten öldü.

Koronavirüs ölüm ücretinin zaman geçtikçe artacağını biliyorum, ancak 5 yıllık ortalama 41.000'i vuracak mı? Sadece hükümetin neden 171 kişiyi öldüren bir virüs için ekonomimizi tam anlamıyla yok etmekte ısrar ettiğini anlamaya çalışıyorum, ancak gripten yılda 41.000 ölümle havalılar.

Koronavirüsün çok fazla bilinmeyen sunduğunu ve ölümün artabileceğini söyleyen insanlar için, pek çok bilinmeyen olduğu doğrudur. Bununla birlikte, BİLDİĞİMİZ, her yıl on binlerce insanın gripten öleceği, ancak toplumumuzun neredeyse her yönünü kapatmak için yalvaran insanların olmadığıdır.

Bu koronavirüs histeri hakkında bir şeyler görünüyor. TPTB'nin bildiğimiz gibi hayattaki değişimleri zorlamak için bir bahaneye ihtiyacı olduğunu hissediyorum ve bunu planlarını açmak için kullanıyoruz …. ne olursa olsun.

Author

115 Comments

  1. Kırıkkale merkezden ben doruk. Merhaba sayfanız valla ilgi uyandırıcı, teşekkürler 19-03-2020 21:46:50

  2. Selamlar siteniz cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  3. Malatya merkezden ben mehmet. Selam herkese web siteniz süper ötesi hayran edici, sosyal medyada paylaştım 23-03-2020 17:33:29

  4. Aydın merkezden ben doruk. Mrb paylaşım yeminle çok hoşuma gitti, face de paylaştım 24-03-2020 23:41:03

  5. Selam bu web sitesi yeminle hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  6. Artvin merkezden ben Aylin. Merhaba herkese bu web sitesi süper ötesi hayran edici, teraziye tıkladım 29-03-2020 03:20:24

  7. elif yılmaz Reply

    Kastamonu merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar web sitesi inanki mükemmel, twitter da paylaştım 31-03-2020 07:05:52

  8. Isparta merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle çok güzel, sağolun 08-04-2020 13:09:08

  9. Muş merkezden ben ziya. Merhabalar sayfanız inanılmaz hoşuma gitti, saolun 10-04-2020 20:02:03

  10. Elazığ merkezden ben doruk. Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi çok güzel, sağolun 11-04-2020 06:39:45

  11. Edirne merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfanız inanki dikkatimi çekti, teşekkürler 12-04-2020 04:56:09

  12. Selam paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  13. Selamın aleyküm sayfan inanki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  14. merhaba arkadaşlar web siten inanki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  15. selamun aleyküm web sitesi inan ki dikkatimi çekti, teşekkürler

  16. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm paylaşımınız yeminle hayran edici, linkedinde paylaştım

  17. Merhaba herkese siten inan ki güzel, twitter da paylaştım

  18. Denizli merkezden ben doruk. Selamın aleyküm bu web sitesi valla güzel, şukuladım 25-04-2020 16:39:36

  19. Şırnak merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfan harbiden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 27-04-2020 20:40:47

  20. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  21. Selamın aleyküm paylaşımınız süper ötesi çok güzel, tebrikler

  22. Eskişehir merkezden ben mehmet. Merhaba siten inan ki hayran bıraktı, face de paylaştım 10-05-2020 03:53:04

  23. Merhaba sayfanız gerçekten ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  24. Merhabalar paylaşımın vallaha billaha mükemmel, face de paylaştım

  25. Selam sayfanız valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  26. Samsun merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfanız valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım 13-05-2020 20:33:09

  27. selamun aleyküm paylaşım inanki çok güzel, twitter da paylaştım

  28. Selamlar paylaşımın vallaha billaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  29. Nevşehir merkezden ben ahmet. Selamlar paylaşımınız inanki dikkat çekici, saolun 19-06-2020 09:23:17

  30. Karaman merkezden ben Emine. Selam web siten valla güzel, twitter da paylaştım 04-07-2020 06:10:55

  31. merhaba arkadaşlar siteniz valla güzel, şukuladım

  32. Selam herkese web siteniz inanılmaz çok güzel, şukuladım

  33. Batman merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar siten süper ötesi çok iyi, tebrikler 17-07-2020 23:45:55

  34. Ankara merkezden ben gaye. selamun aleyküm paylaşımın süper ötesi hayran edici, şukuladım 05-08-2020 20:06:14

  35. Afyon merkezden ben Gürbüz. Selam sayfan valla dikkat çekici, linkedinde paylaştım 07-08-2020 00:36:18

  36. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar siteniz vallaha güzel, tebrikler

  37. Yozgat merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web siten valla hayran edici, teşekkürler 14-08-2020 05:05:30

  38. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese sayfanız cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  39. Yozgat merkezden ben mehmet. Slm paylaşımın valla mükemmel, tebrikler 24-08-2020 02:39:37

  40. elif yılmaz Reply

    Manisa merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfa cidden güzel, facebookta paylaştım 01-09-2020 11:26:52

  41. Kocaeli merkezden ben ali. selamun aleyküm sayfan inanki mükemmel, saolun 04-09-2020 03:10:06

  42. Mrb bu web sitesi vallaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  43. Merhabalar paylaşım vallaha billaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  44. Bingöl merkezden ben doruk. Selamlar paylaşımın inanki çok iyi, sağolun 02-10-2020 11:34:53

  45. Kahramanmaraş merkezden ben banu. Mrb web siteniz harbiden dikkat çekici, face de paylaştım 03-10-2020 03:11:59

  46. Kayseri merkezden ben mehmet. Merhabalar web sitesi yeminle iyi, tebrikler 04-10-2020 20:57:00

  47. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese sayfanız ciddiyim dikkatimi çekti, saolun

  48. Sivas dan kimler var. Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? . Selam sayfa süper ötesi ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 14

  49. Düzce merkezden ben doruk. Merhabalar bu web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 30-10-2020 09:13:01

  50. Karaman merkezden ben emin. Selam web siten inanki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 01-11-2020 03:29:41

  51. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. Selam herkese paylaşım valla çok iyi, saolun , elif yılmaz – 61

  52. Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, sağolun , banu – 134

  53. Tekirdağ merkezden ben Emine. Selamlar siteniz gerçekten çok iyi, sağolun 17-11-2020 04:26:49

  54. Selamın aleyküm paylaşım gerçekten hoşuma gitti, tebrikler

  55. Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. Slm web sitesi valla güzel, saolun , Emine – 354

  56. Sinop dan kimler var. Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? . Merhaba paylaşımınız harbiden çok iyi, teşekkürler , emin – 433

  57. Ardahan dan kimler var. Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? . Selam herkese paylaşımınız ciddiyim çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Hasan – 375

  58. Erzincan merkezden ben . selam arkadaşlar paylaşımınız yeminle çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 28-11-2020 14:28:22

  59. Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. Selamlar siten vallaha billaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım , ali – 260

  60. Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın harbiden güzel, tebrikler , ziya – 209

  61. Antalya merkezden ben memo. Selam herkese sayfa inan ki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 12-12-2020 08:45:43

  62. selamun aleyküm sayfan harbiden çok güzel, sağolun

  63. Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. Slm sayfa inan ki güzel, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 166

  64. Kayseri merkezden ben ali. Selamlar siteniz yeminle çok güzel, sosyal medyada paylaştım 23-12-2020 17:51:17

  65. Merhaba bu web sitesi inanki mükemmel, facebookta paylaştım

  66. Iğdır dan kimler var. Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? . Selamın aleyküm paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, tebrikler , ahmet – 492

  67. Giresun merkezden ben ali. Selam herkese paylaşımın cidden mükemmel, teraziye tıkladım 07-01-2021 15:10:40

  68. Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. Selam herkese siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , banu – 192

  69. Kastamonu dan kimler var. Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? . Merhaba siten valla çok iyi, sosyal medyada paylaştım , emin – 437

  70. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar paylaşımın inanki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  71. Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 235

  72. Kırklareli merkezden ben Emine. selam arkadaşlar siten inanılmaz güzel, teşekkürler 21-01-2021 19:46:56

  73. Muğla dan kimler var. Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? . Merhaba herkese paylaşım yeminle dikkat çekici, face de paylaştım , Emine – 407

  74. Merhaba paylaşımın vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  75. Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. Mrb web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , ali – 475

  76. Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. Mrb web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , Aylin – 132

  77. Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. Slm web siten vallaha iyi, tebrikler , doruk – 380

  78. Rize merkezden ben Emine. Selam herkese paylaşımın cidden çok güzel, teşekkürler 15-02-2021 09:40:28

  79. Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın valla çok güzel, face de paylaştım , mehmet – 146

  80. Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan cidden güzel, face de paylaştım , doruk – 314

  81. Selamın aleyküm web siteniz inanki çok hoşuma gitti, sağolun

  82. Burdur merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar sayfanız inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım 03-03-2021 22:38:36

  83. Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. Mrb paylaşımınız harbiden çok hoşuma gitti, tebrikler , ziya – 307

  84. selamun aleyküm sayfan vallaha billaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  85. İstanbul merkezden ben banu. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım 24-03-2021 15:52:27

  86. Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. Selam herkese web siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , ahmet – 375

  87. Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. Selamın aleyküm web sitesi cidden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , gaye – 299

  88. Gürbüz Reply

    Aydın merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm paylaşımınız cidden hayran edici, linkedinde paylaştım 01-04-2021 09:58:04

  89. Ardahan merkezden ben memo. Selamın aleyküm siteniz vallaha hayran edici, twitter da paylaştım 06-04-2021 09:04:32

  90. Çanakkale merkezden ben emin. selamun aleyküm paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, şukuladım 07-04-2021 12:23:57

  91. Merhabalar siteniz ciddiyim mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  92. Erzurum merkezden ben doruk. Mrb web siten harbiden çok iyi, facebookta paylaştım 23-04-2021 12:45:03

  93. Ankara merkezden ben Aylin. Selamlar paylaşım gerçekten mükemmel, linkedinde paylaştım 25-04-2021 14:40:04

  94. Kırşehir dan kimler var. Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? . selamun aleyküm paylaşım yeminle ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , ali – 389

  95. Nevşehir merkezden ben hatice. Selam herkese sayfa harbiden mükemmel, şukuladım 03-05-2021 18:04:12

  96. Selamın aleyküm web siten inan ki çok güzel, facebookta paylaştım

  97. Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. Selam herkese web siten yeminle hoşuma gitti, tebrikler , Hasan – 310

  98. Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 17

  99. Giresun dan kimler var. Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? . selamun aleyküm sayfanız inan ki çok güzel, sağolun , ali – 10

  100. Bu konu : ” Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , emin – 304

  101. Şırnak dan kimler var. Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? . Selamın aleyküm web siteniz cidden çok hoşuma gitti, teşekkürler , memo – 62

  102. Edirne dan kimler var. Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? . Merhaba herkese bu web sitesi inanki hayran edici, face de paylaştım , Emine – 246

  103. Kırıkkale dan kimler var. Neden grip sezonunun başlangıcında her yıl ulusal bir kilitlenme uygulamıyoruz? . selam arkadaşlar sayfa gerçekten güzel, linkedinde paylaştım , emin – 288

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link