Yardım edemem ama patlayan şoven duruşması yüzünden kendimi şaşırmış hissediyorum, herkesin yüzüne, düşüncelerine ve konuşmalarına zorlanmış gibi hissediyorum. Ya Maxwell? Ya önemsediğimiz diğer şeyler? Kendilerini tüm güç alanlarına yayan pedolar gibi mi? Bütün bu hasta pislikleri ifşa etmeye ve iktidardan çıkarmaya ne dersiniz? Hollywood, hükümet ve bilim, lolita listesinin kanıtladığı gibi bir pedo problemine sahiptir. Bir insanın katılabileceği en kötü şey, çocuk kaçakçılığı ve tecavüz konusunda böyle bir sessizlik. Yani wtf?

Author

34 Comments

  1. Selamlar web siteniz cidden hayran edici, linkedinde paylaştım

  2. Kütahya dan kimler var. Neden Maxwell’in canlı mahkeme görüntülerini de alamıyoruz? . Selam herkese sayfan harbiden mükemmel, linkedinde paylaştım , ali – 295

  3. Gürbüz Reply

    Sinop dan kimler var. Neden Maxwell’in canlı mahkeme görüntülerini de alamıyoruz? . Selam herkese sayfanız harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler , Gürbüz – 135

  4. Bu konu : ” Neden Maxwell’in canlı mahkeme görüntülerini de alamıyoruz? ” çok güzel. Merhabalar web sitesi valla güzel, twitter da paylaştım , – 446

  5. Rize dan kimler var. Neden Maxwell’in canlı mahkeme görüntülerini de alamıyoruz? . selamun aleyküm sayfa vallaha billaha çok güzel, tebrikler , doruk – 452

  6. Merhaba herkese sayfa gerçekten dikkatimi çekti, teşekkürler

  7. Ankara dan kimler var. Neden Maxwell’in canlı mahkeme görüntülerini de alamıyoruz? . Merhabalar bu web sitesi süper ötesi hayran edici, sosyal medyada paylaştım , ziya – 257

  8. Merhaba herkese web sitesi ciddiyim dikkat çekici, saolun

  9. Şanlıurfa dan kimler var. Neden Maxwell’in canlı mahkeme görüntülerini de alamıyoruz? . Merhaba herkese sayfanız süper ötesi mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 491

  10. Diyarbakır dan kimler var. Neden Maxwell’in canlı mahkeme görüntülerini de alamıyoruz? . Selam herkese siteniz inan ki hayran edici, twitter da paylaştım , banu – 484

  11. Bu konu : ” Neden Maxwell’in canlı mahkeme görüntülerini de alamıyoruz? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan gerçekten çok güzel, twitter da paylaştım , gaye – 107

  12. Hatay dan kimler var. Neden Maxwell’in canlı mahkeme görüntülerini de alamıyoruz? . Merhaba herkese paylaşımın inan ki hoşuma gitti, şukuladım , emin – 335

  13. elif yılmaz Reply

    Mrb paylaşımın vallaha billaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  14. Zonguldak merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm web sitesi yeminle mükemmel, tebrikler 11-05-2021 17:02:50

  15. Balıkesir merkezden ben banu. selam arkadaşlar paylaşımın inan ki çok iyi, twitter da paylaştım 14-05-2021 20:32:41

  16. Bu konu : ” Neden Maxwell’in canlı mahkeme görüntülerini de alamıyoruz? ” çok güzel. Merhabalar web siten yeminle hayran edici, linkedinde paylaştım , – 381

  17. Gümüşhane merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar sayfa süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım 24-05-2021 15:45:46

  18. Malatya dan kimler var. Neden Maxwell’in canlı mahkeme görüntülerini de alamıyoruz? . Selam web siteniz gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım , hatice – 496

  19. Gürbüz Reply

    Merhabalar sayfa inanki güzel, linkedinde paylaştım

  20. Bu konu : ” Neden Maxwell’in canlı mahkeme görüntülerini de alamıyoruz? ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz inanki hayran edici, tebrikler , ali – 485

  21. Iğdır merkezden ben memo. merhaba arkadaşlar siten süper ötesi dikkat çekici, linkedinde paylaştım 16-06-2021 00:14:50

  22. Selamlar bu web sitesi yeminle iyi, sosyal medyada paylaştım

  23. Selamlar siteniz gerçekten dikkat çekici, teşekkürler

  24. Tokat dan kimler var. Neden Maxwell’in canlı mahkeme görüntülerini de alamıyoruz? . Selamın aleyküm siten inanki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 46

  25. Kırıkkale dan kimler var. Neden Maxwell’in canlı mahkeme görüntülerini de alamıyoruz? . Slm sayfanız vallaha çok güzel, teşekkürler , ali – 160

  26. elif yılmaz Reply

    Konya dan kimler var. Neden Maxwell’in canlı mahkeme görüntülerini de alamıyoruz? . Merhabalar siteniz vallaha billaha güzel, saolun , elif yılmaz – 497

  27. Bu konu : ” Neden Maxwell’in canlı mahkeme görüntülerini de alamıyoruz? ” çok güzel. Selamın aleyküm bu web sitesi gerçekten güzel, facebookta paylaştım , gaye – 198

  28. Bu konu : ” Neden Maxwell’in canlı mahkeme görüntülerini de alamıyoruz? ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz cidden dikkat çekici, şukuladım , gaye – 405

  29. selamun aleyküm web siteniz cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  30. Trabzon merkezden ben hatice. Selamlar web siteniz cidden iyi, sağolun 22-07-2021 11:04:42

  31. merhaba arkadaşlar web siten valla dikkatimi çekti, face de paylaştım

  32. Selamın aleyküm web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link