Bunun bir komplo olup olmadığından bile emin değilim, ancak bu alt en iyi uyuyor gibi görünüyor, uymuyorsa üzgünüm.

New York'un altında bir yer altı kopyası gibi bir şey duydum. Temelde söylentiler, eski New York'un asla yırtılmadığını, bir tür yer altı mezarları haline gelene kadar inşa edildiğini söylüyor. Orada yolunuzu bulabilseydiniz, eski mağaza cepheleri ve yerleşim alanları bulurdunuz (ve bu da güvensizliğimin başladığı yer) başka gidecek yeri olmayan insanlar tarafından hala kullanılıyor. Sözde evsizler kazılan bu tünelleri hala şehrin gölgelik kısımlarında bulunan mahzenlerde veya merdivenlerde erişim noktalarına sahip.

Açıkçası son bölüm konuşan şehir efsaneleri ama hepsini isteyeceğinizi düşündüm. Bu konuda çelişkili görüşler olmadan başka hiçbir şey bulamıyorum, Reddit'in ne söylediğini de görebilir. Bu gerçekse daha fazla insan bunun hakkında konuşacak gibi hissediyorum ama garip şeyler oldu. Yardım için teşekkürler!

Author

127 Comments

  1. Elazığ merkezden ben Gürbüz. Mrb web sitesi süper ötesi çok iyi, sosyal medyada paylaştım 11-02-2020 19:34:30

  2. Merhaba herkese bu web sitesi valla çok güzel, teraziye tıkladım

  3. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm sayfanız inanki dikkat çekici, tebrikler

  4. Gaziantep merkezden ben ziya. Selam herkese bu web sitesi ciddiyim mükemmel, teşekkürler 12-02-2020 10:39:55

  5. Zonguldak merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfan ciddiyim çok hoşuma gitti, face de paylaştım 12-02-2020 10:40:29

  6. Artvin merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar siteniz harbiden iyi, sosyal medyada paylaştım 14-02-2020 20:16:04

  7. Niğde merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar sayfanız gerçekten güzel, linkedinde paylaştım 14-02-2020 20:46:09

  8. Mardin merkezden ben gaye. Selam herkese web siten cidden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 14-02-2020 23:43:01

  9. Mrb web siteniz harbiden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  10. Merhaba web siten inanki dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  11. Kocaeli merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar sayfan valla mükemmel, sağolun 21-02-2020 20:51:41

  12. Antalya merkezden ben Aylin. Merhaba siten ciddiyim hayran edici, face de paylaştım 22-02-2020 17:32:29

  13. selam arkadaşlar paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  14. Selamlar sayfan inan ki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  15. Edirne merkezden ben ziya. selamun aleyküm siteniz inanılmaz iyi, saolun 02-03-2020 01:25:18

  16. Erzurum merkezden ben ali. Slm paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım 14-03-2020 19:46:15

  17. Tunceli merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, tebrikler 16-03-2020 02:12:28

  18. Yalova merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden hayran edici, şukuladım 18-03-2020 04:24:07

  19. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar paylaşım inanki hayran bıraktı, tebrikler

  20. Isparta merkezden ben mehmet. Selam herkese sayfan yeminle çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 21-03-2020 20:00:59

  21. Bursa merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm web siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler 25-03-2020 17:55:49

  22. Bursa merkezden ben ali. Selam siteniz gerçekten mükemmel, teşekkürler 28-03-2020 12:06:03

  23. Kastamonu merkezden ben mehmet. selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, tebrikler 03-04-2020 08:23:04

  24. Bilecik merkezden ben ziya. Selamlar paylaşımın valla çok iyi, face de paylaştım 05-04-2020 05:14:44

  25. Düzce merkezden ben gaye. Mrb web siteniz inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 19-04-2020 05:02:25

  26. Ankara merkezden ben ziya. Selamın aleyküm siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 19-04-2020 13:45:55

  27. Iğdır merkezden ben ali. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha çok güzel, twitter da paylaştım 19-04-2020 15:05:49

  28. Merhaba bu web sitesi inanılmaz hayran edici, linkedinde paylaştım

  29. Çanakkale merkezden ben banu. Slm bu web sitesi valla hayran edici, teraziye tıkladım 23-04-2020 07:00:23

  30. Batman merkezden ben doruk. Selam herkese sayfan inanki çok iyi, teşekkürler 26-04-2020 11:07:59

  31. Aksaray merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, şukuladım 27-04-2020 04:39:11

  32. Batman merkezden ben Emine. Merhaba paylaşımınız yeminle mükemmel, şukuladım 04-05-2020 15:13:23

  33. Ordu merkezden ben banu. selamun aleyküm paylaşımın valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 05-05-2020 16:24:32

  34. Bitlis merkezden ben ziya. Merhabalar paylaşım harbiden güzel, teraziye tıkladım 05-05-2020 17:34:46

  35. Çankırı merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşımınız inanılmaz çok güzel, saolun 07-05-2020 09:01:37

  36. Sakarya merkezden ben gaye. Mrb siten inan ki çok güzel, teşekkürler 07-05-2020 21:02:05

  37. Düzce merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web siten süper ötesi hayran edici, şukuladım 11-05-2020 02:24:28

  38. elif yılmaz Reply

    Gümüşhane merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfanız yeminle güzel, teraziye tıkladım 12-05-2020 00:02:03

  39. Selamın aleyküm web sitesi inanılmaz mükemmel, face de paylaştım

  40. Batman merkezden ben Emine. selamun aleyküm paylaşımın vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 14-05-2020 19:00:20

  41. Selam herkese web sitesi harbiden hayran edici, facebookta paylaştım

  42. Şırnak merkezden ben Emine. Slm sayfanız harbiden dikkat çekici, face de paylaştım 22-05-2020 07:28:27

  43. Selamın aleyküm sayfa inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  44. Çankırı merkezden ben Gürbüz. Selam sayfan gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 30-05-2020 22:30:17

  45. Sakarya merkezden ben ali. selamun aleyküm web siteniz valla dikkat çekici, şukuladım 01-06-2020 16:01:15

  46. Şırnak merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar bu web sitesi yeminle dikkat çekici, tebrikler 06-06-2020 14:36:51

  47. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm bu web sitesi valla hoşuma gitti, saolun

  48. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inan ki iyi, twitter da paylaştım

  49. Selamlar paylaşımınız cidden mükemmel, facebookta paylaştım

  50. Erzurum merkezden ben Aylin. Mrb paylaşım inan ki mükemmel, face de paylaştım 07-07-2020 09:55:40

  51. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha billaha hayran edici, linkedinde paylaştım

  52. Antalya merkezden ben ali. Merhaba herkese web siteniz inanki çok güzel, face de paylaştım 14-07-2020 15:37:34

  53. Selamlar web sitesi inanki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  54. Merhaba herkese sayfa ciddiyim dikkat çekici, face de paylaştım

  55. Kütahya merkezden ben Emine. Merhabalar sayfa inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 31-07-2020 03:18:12

  56. Selamın aleyküm web siteniz valla mükemmel, şukuladım

  57. Karabük merkezden ben ali. Slm siten vallaha mükemmel, saolun 09-08-2020 03:03:42

  58. selam arkadaşlar web siten gerçekten hayran bıraktı, teşekkürler

  59. Osmaniye merkezden ben mehmet. Slm sayfan inan ki dikkat çekici, facebookta paylaştım 17-08-2020 19:10:36

  60. Iğdır merkezden ben Emine. Selamın aleyküm siten yeminle dikkatimi çekti, tebrikler 19-08-2020 19:30:14

  61. Selamın aleyküm siteniz vallaha billaha çok güzel, şukuladım

  62. selamun aleyküm paylaşımın ciddiyim çok güzel, tebrikler

  63. Selam herkese web sitesi yeminle hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  64. Elazığ merkezden ben ahmet. Merhaba web siten harbiden iyi, teraziye tıkladım 04-09-2020 19:43:57

  65. Mrb bu web sitesi süper ötesi hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  66. Gürbüz Reply

    Merhaba herkese paylaşımın ciddiyim çok iyi, twitter da paylaştım

  67. Merhabalar sayfan vallaha billaha çok güzel, şukuladım

  68. Tekirdağ merkezden ben gaye. Slm sayfanız valla çok güzel, face de paylaştım 27-09-2020 03:19:09

  69. Selamın aleyküm web sitesi cidden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  70. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar web siten vallaha hayran edici, şukuladım

  71. Rize merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar sayfan süper ötesi güzel, sosyal medyada paylaştım 06-10-2020 16:36:19

  72. Kastamonu merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfa cidden hoşuma gitti, twitter da paylaştım 06-10-2020 23:49:52

  73. Balıkesir dan kimler var. New York Yeraltı . Selamın aleyküm web siten valla çok iyi, teşekkürler , doruk – 177

  74. elif yılmaz Reply

    Şanlıurfa merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web sitesi yeminle çok güzel, sosyal medyada paylaştım 29-10-2020 23:36:20

  75. Selamın aleyküm sayfan valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  76. Bartın merkezden ben gaye. Selam sayfa inanılmaz çok iyi, şukuladım 08-11-2020 03:00:24

  77. Kırklareli dan kimler var. New York Yeraltı . Merhaba web siten vallaha billaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 449

  78. Burdur dan kimler var. New York Yeraltı . Selam herkese siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 296

  79. Bu konu : ” New York Yeraltı ” çok güzel. Merhaba paylaşımınız yeminle çok iyi, şukuladım , hatice – 426

  80. Batman merkezden ben doruk. Slm paylaşım ciddiyim çok güzel, facebookta paylaştım 30-11-2020 14:57:11

  81. Uşak merkezden ben Emine. Selam paylaşım harbiden dikkat çekici, face de paylaştım 03-12-2020 14:53:28

  82. Bu konu : ” New York Yeraltı ” çok güzel. Selam paylaşımın cidden iyi, teşekkürler , Hasan – 32

  83. Bu konu : ” New York Yeraltı ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa vallaha hayran edici, teşekkürler , memo – 65

  84. Bu konu : ” New York Yeraltı ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi inan ki çok iyi, sağolun , banu – 48

  85. Merhaba herkese bu web sitesi süper ötesi çok iyi, saolun

  86. Bu konu : ” New York Yeraltı ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa vallaha billaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , ali – 406

  87. Mrb sayfa yeminle ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  88. Bu konu : ” New York Yeraltı ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siteniz harbiden hayran bıraktı, şukuladım , doruk – 382

  89. Bingöl dan kimler var. New York Yeraltı . Selam herkese bu web sitesi inanılmaz çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 491

  90. Bu konu : ” New York Yeraltı ” çok güzel. Selam web siten valla ilgi uyandırıcı, teşekkürler , emin – 60

  91. Çorum merkezden ben Aylin. Merhabalar bu web sitesi süper ötesi çok iyi, sağolun 11-01-2021 05:38:16

  92. Aydın dan kimler var. New York Yeraltı . Merhaba web siteniz cidden mükemmel, sağolun , memo – 413

  93. elif yılmaz Reply

    Van merkezden ben elif yılmaz. Mrb paylaşım gerçekten güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 16-01-2021 04:03:06

  94. Bayburt merkezden ben banu. Selamlar paylaşım gerçekten hoşuma gitti, şukuladım 21-01-2021 16:57:36

  95. Sivas merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim hayran bıraktı, saolun 31-01-2021 15:03:26

  96. Tekirdağ merkezden ben doruk. Merhabalar siteniz vallaha billaha çok iyi, facebookta paylaştım 08-02-2021 08:48:03

  97. selamun aleyküm sayfa süper ötesi iyi, teraziye tıkladım

  98. Bitlis merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımın inanki hayran edici, sağolun 03-03-2021 04:06:30

  99. Iğdır dan kimler var. New York Yeraltı . Slm sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, sağolun , Emine – 183

  100. Niğde dan kimler var. New York Yeraltı . Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , – 464

  101. Kars merkezden ben Emine. Selam herkese siten inan ki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 29-03-2021 11:07:03

  102. Bu konu : ” New York Yeraltı ” çok güzel. Mrb web sitesi valla çok iyi, sağolun , mehmet – 193

  103. Selamlar web sitesi yeminle iyi, linkedinde paylaştım

  104. Bu konu : ” New York Yeraltı ” çok güzel. Selamlar paylaşımın ciddiyim iyi, sağolun , Hasan – 384

  105. Çankırı merkezden ben hatice. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, tebrikler 30-04-2021 23:47:58

  106. Karaman dan kimler var. New York Yeraltı . Merhaba herkese paylaşımın inanki mükemmel, face de paylaştım , ali – 97

  107. elif yılmaz Reply

    Yalova dan kimler var. New York Yeraltı . merhaba arkadaşlar web siten ciddiyim iyi, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 206

  108. Şanlıurfa dan kimler var. New York Yeraltı . Selam paylaşımın inan ki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , Gürbüz – 293

  109. elif yılmaz Reply

    Merhabalar web siteniz süper ötesi güzel, twitter da paylaştım

  110. Bu konu : ” New York Yeraltı ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa cidden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , – 399

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link