Bir komplo olabilir, olmayabilir. Burada yedi haftadan fazla süren ve işsizlik iddiasıyla dava açıldı. İki çocuk evde, biri Ekim ayında yolda. Şubat ayının sonundan beri tek bir kuruş almadım. Bu arada insanlar evde mutlu olmak için neredeyse 1000 dolar aldıkları için çok mutlular. Hatta bazı borçlar daha fazla borç almak ödeme. Bir kafiye ya da sebep var mı? Yüzde 71’inin Mart ayı başından itibaren ödeme almadığını söyleyen makaleler gördüm. Buradaki son oyun nedir? İşçi sınıfı ailelerinin ışıkları açık tutmasını, ipotek yapmasını, araçlarını tutmasını, acil durumları ele almasını ve hatta yemek yemesini nasıl bekliyorlar? Bunu ne kadar süre devam ettirebiliriz ve söylemek istemiyorum ama bu planın bir parçası mı? Büyük işletmeleri rahatlatabilirsek, neden gerçekten mücadele eden ve yıllık maaşlarının büyük bir kısmını vergiler üzerinden ödeyen insanları rahatlatamıyoruz? Neden kimse bu konuda daha büyük bir şey yapmıyor? Çok fazla dikkat dağıtıcı şey görüyorum ve otuzdan fazla milyon insanın ödeme yapamadığından sonra gerçekten kimsenin söyleyecek çok şeyi yok. Bu, önümüzdeki birkaç yıl içinde ekonomiyi nasıl etkileyecek? Her neyse bugün mücadele ediyorum ve ufukta daha fazla mücadele görüyorum, milyonlarca ailenin karşılaştığı sorun hakkında daha fazla farkındalık yaratmayı umuyorum. Umarım hepiniz iyi günler dileriz. Tanrı korusun ve güvende kalın.

Author

84 Comments

  1. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim mükemmel, teşekkürler

  2. Niğde merkezden ben Gürbüz. Selamlar siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 09-05-2020 11:00:52

  3. Selamın aleyküm siten vallaha billaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  4. Isparta merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşım yeminle hayran edici, face de paylaştım 10-05-2020 11:14:40

  5. Merhaba herkese web sitesi vallaha billaha mükemmel, teşekkürler

  6. Yozgat merkezden ben Aylin. selamun aleyküm web sitesi yeminle hoşuma gitti, face de paylaştım 13-05-2020 10:57:16

  7. Merhaba web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  8. elif yılmaz Reply

    Ordu merkezden ben elif yılmaz. Selamlar sayfanız vallaha billaha hayran edici, facebookta paylaştım 14-05-2020 08:14:03

  9. Muş merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm paylaşım cidden çok güzel, sağolun 14-05-2020 09:06:49

  10. Kars merkezden ben doruk. Selamlar bu web sitesi inan ki dikkat çekici, teşekkürler 14-05-2020 09:06:52

  11. Ardahan merkezden ben Aylin. Selam web sitesi harbiden iyi, sağolun 14-05-2020 09:06:55

  12. elif yılmaz Reply

    Elazığ merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese web sitesi cidden çok iyi, teşekkürler 14-05-2020 09:06:57

  13. İstanbul merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşımın ciddiyim dikkat çekici, sağolun 14-05-2020 09:07:00

  14. Tokat merkezden ben doruk. selam arkadaşlar sayfa gerçekten çok hoşuma gitti, tebrikler 14-05-2020 09:07:03

  15. Osmaniye merkezden ben mehmet. Selam herkese sayfa yeminle çok iyi, sağolun 18-05-2020 18:48:02

  16. Tekirdağ merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfanız gerçekten çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 22-05-2020 01:37:24

  17. Aydın merkezden ben ahmet. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım 26-05-2020 18:21:48

  18. merhaba arkadaşlar sayfan süper ötesi ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  19. elif yılmaz Reply

    Artvin merkezden ben elif yılmaz. Slm sayfa vallaha billaha ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 08-06-2020 22:30:59

  20. Yozgat merkezden ben gaye. Selam herkese bu web sitesi valla çok güzel, saolun 12-06-2020 03:50:19

  21. Isparta merkezden ben doruk. Selam paylaşım harbiden iyi, sosyal medyada paylaştım 28-06-2020 19:37:32

  22. elif yılmaz Reply

    Kırıkkale merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfa ciddiyim çok iyi, facebookta paylaştım 06-07-2020 22:26:42

  23. Şırnak merkezden ben ali. Mrb web siteniz inanılmaz dikkat çekici, saolun 07-07-2020 19:52:48

  24. Merhabalar paylaşımın yeminle dikkatimi çekti, saolun

  25. Slm web sitesi vallaha billaha iyi, twitter da paylaştım

  26. selamun aleyküm siteniz yeminle çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  27. selam arkadaşlar paylaşımınız inanki çok iyi, teşekkürler

  28. Selamın aleyküm web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  29. Yalova merkezden ben ziya. Slm paylaşım harbiden dikkat çekici, saolun 29-08-2020 03:06:25

  30. Balıkesir merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm web siteniz gerçekten mükemmel, facebookta paylaştım 03-09-2020 12:05:38

  31. Kocaeli merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siteniz cidden iyi, tebrikler 02-10-2020 08:52:00

  32. Gürbüz Reply

    Düzce merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siteniz harbiden iyi, sağolun 02-10-2020 11:31:17

  33. Gürbüz Reply

    Merhaba herkese paylaşımın ciddiyim çok hoşuma gitti, sağolun

  34. Kırşehir merkezden ben doruk. Merhabalar paylaşımınız vallaha mükemmel, teraziye tıkladım 17-10-2020 07:41:05

  35. Kütahya merkezden ben hatice. Merhaba sayfanız cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 26-10-2020 04:01:44

  36. Aydın dan kimler var. New Yorker’ın bir sorusu var . Selam herkese web sitesi inanki hayran bıraktı, teşekkürler , Hasan – 375

  37. Çorum merkezden ben Hasan. Merhaba herkese paylaşımınız inanki hayran bıraktı, teraziye tıkladım 08-11-2020 13:48:17

  38. selam arkadaşlar bu web sitesi yeminle dikkat çekici, şukuladım

  39. Bartın merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web siten valla ilgi uyandırıcı, saolun 26-11-2020 01:01:54

  40. Gürbüz Reply

    Mrb paylaşımınız yeminle çok iyi, linkedinde paylaştım

  41. Samsun merkezden ben emin. Merhaba sayfan harbiden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 06-12-2020 17:40:37

  42. Bu konu : ” New Yorker’ın bir sorusu var ” çok güzel. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha dikkat çekici, teraziye tıkladım , gaye – 373

  43. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” New Yorker’ın bir sorusu var ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşım süper ötesi hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 370

  44. Ardahan merkezden ben banu. Slm sayfan vallaha ilgi uyandırıcı, tebrikler 20-12-2020 21:52:28

  45. Kütahya dan kimler var. New Yorker’ın bir sorusu var . Merhaba siten inan ki iyi, linkedinde paylaştım , banu – 307

  46. Bu konu : ” New Yorker’ın bir sorusu var ” çok güzel. Merhaba paylaşımın inanki mükemmel, teşekkürler , gaye – 443

  47. Çanakkale dan kimler var. New Yorker’ın bir sorusu var . Merhabalar sayfa harbiden çok güzel, teraziye tıkladım , memo – 24

  48. Ağrı dan kimler var. New Yorker’ın bir sorusu var . selamun aleyküm paylaşımınız inanki hayran bıraktı, saolun , ali – 493

  49. Kırşehir merkezden ben ali. Selamlar bu web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 10-01-2021 13:08:28

  50. Bu konu : ” New Yorker’ın bir sorusu var ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan vallaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım , ali – 33

  51. Diyarbakır merkezden ben ahmet. Slm paylaşım inan ki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 13-01-2021 17:09:12

  52. Slm paylaşımın inanki hayran edici, linkedinde paylaştım

  53. Selam sayfanız inan ki dikkat çekici, teşekkürler

  54. Bu konu : ” New Yorker’ın bir sorusu var ” çok güzel. Merhaba siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, teşekkürler , mehmet – 328

  55. Gürbüz Reply

    Muğla merkezden ben Gürbüz. Selamlar web sitesi inanılmaz hayran edici, şukuladım 11-02-2021 21:47:42

  56. Bu konu : ” New Yorker’ın bir sorusu var ” çok güzel. Slm paylaşımınız ciddiyim çok iyi, teraziye tıkladım , ahmet – 99

  57. Bu konu : ” New Yorker’ın bir sorusu var ” çok güzel. Selamlar paylaşım harbiden çok hoşuma gitti, şukuladım , Emine – 447

  58. selam arkadaşlar sayfa vallaha billaha hoşuma gitti, teşekkürler

  59. Aydın merkezden ben doruk. selam arkadaşlar paylaşımınız cidden dikkat çekici, face de paylaştım 18-03-2021 18:26:48

  60. Kahramanmaraş merkezden ben Hasan. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 19-03-2021 05:39:12

  61. Iğdır merkezden ben Hasan. selamun aleyküm sayfanız inanki dikkat çekici, şukuladım 20-03-2021 07:52:03

  62. Isparta merkezden ben ali. Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi çok iyi, saolun 25-03-2021 07:00:13

  63. Bu konu : ” New Yorker’ın bir sorusu var ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten gerçekten iyi, facebookta paylaştım , Hasan – 112

  64. Adıyaman dan kimler var. New Yorker’ın bir sorusu var . selamun aleyküm web siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, tebrikler , – 185

  65. elif yılmaz Reply

    Kayseri merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfan ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 04-04-2021 13:02:03

  66. Elazığ dan kimler var. New Yorker’ın bir sorusu var . selam arkadaşlar bu web sitesi yeminle dikkat çekici, teraziye tıkladım , Aylin – 45

  67. Bu konu : ” New Yorker’ın bir sorusu var ” çok güzel. Selamlar paylaşımın inanki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , gaye – 232

  68. Selam sayfanız gerçekten ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  69. Bu konu : ” New Yorker’ın bir sorusu var ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz dikkat çekici, linkedinde paylaştım , memo – 340

  70. Düzce merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web siteniz vallaha dikkatimi çekti, sağolun 07-05-2021 05:51:50

  71. Kayseri dan kimler var. New Yorker’ın bir sorusu var . Selam herkese sayfanız inanki ilgi uyandırıcı, şukuladım , ali – 132

  72. Bu konu : ” New Yorker’ın bir sorusu var ” çok güzel. Selamlar siten harbiden mükemmel, twitter da paylaştım , memo – 415

  73. Bu konu : ” New Yorker’ın bir sorusu var ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten inanki mükemmel, teraziye tıkladım , ali – 182

  74. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha billaha hoşuma gitti, sağolun

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link