Herhangi bir kişiden herhangi bir sebepten (ırk, renk, din, vb.) Nefret ediyorsanız, Tanrı’nın var olmadığını düşünüyorsanız ya da başka bir kişiyi kendi hayatınızı ‘kurtarmak’ için öldürürseniz, daha fazla okumayın çünkü bu mesaj sizin için değil.

İnternette dolaşan mevcut komplo teorilerini hemen hemen okudum. Bence şu anda dünyada kesinlikle bir şeyler oluyor ve şimdiye kadar tüm insanlık tarihi boyunca, bu insanların en iyi yararı değil, ama bu sadece iyi niyetli insanların çoğunun daha derin bir sorunun belirtisi. .

Komplo teorisyenlerinin çoğunun yanlış gittiğini düşündüğüm en önemli mesele ‘Gerçeği’ tanımlamaları.

Gerçek sadece kişisel bir şey değildir, ancak paylaşılan bir varlıktır, bu paylaşılan varlıkta sizin rolünüze sahip olmadan önce Gerçeği çağırırız. Önce Gerçeği kendiniz tanımlamalı ve açmalısınız. size delil getirdiğinden bahsediyor.

Gitmeden ve dışarıdan bulmadan önce içeride sahip olmanız gereken Gerçek Gerçek, başkalarından, kitaplardan, tarihten, Tanrı ile olan kişisel ilişkinizdir. Tanrı ile bu kişisel ilişkiden gelen Gerçek Gerçek, her şeyden önce sıcak, sevgi dolu ve kuşatıcı olarak tanımlanabilecek bir duygudur. Gerçek soğuk bir bilgi parçası değildir, ancak Gerçeği içeren bilgiler, şu anda okuduğunuz gibi Gerçek Gerçeği aramanızda sizi Gerçek Gerçeğe yönlendirebilir.

Çoğu insan Tanrı ile kişisel bir ilişkinin ne olduğunu anlamıyor çünkü Yeni Ahit’i veya İncil’i bile okumuyorlar. Tanrı ile kişisel bir ilişki, her şeyden önce Tanrı’yı ​​anlamak, onu kalbinizde tanımlamaktır. Bunu, İsa Mesih erkeğini Tanrı’nın insan tezahürü olarak anlayarak ve Tanrı’nın İsa’nın hayatı boyunca İncil’de okunabileceği gibi Sevgi türünü anlayarak yaparsınız. Bunu yapın ve Tanrı’yı ​​içinizde ve dışınızda bulacaksınız.

Bu ya da başka bir dünyanın size verebileceği başka bir Hakikat yoktur, bu tek bir şey dışında size herhangi bir yardımda bulunacaktır: Tanrıyı anlayın, O’nu içinizde bulun ve onu her şekilde arayın, O tam anlamıyla her şeyde ve herkesin içinde. onunla etkileşime giriyorsun, ama onu kalbinin içinde hiç bulamadıysan, onu onun dışında da bulamazsın. Tanrı’yı ​​önce kalbinizde ve size açıklanan Nihai Gerçeğin Gerçeği’ni bulamadıysanız, bu komplo teorilerinin size attığı tüm kısmi Gerçeklere düşeceksiniz, her zamankinden daha fazla kayıp, tamamen zayıf ve çaresiz hissedeceksiniz. .

İşte gerçekten dikkate almanız gereken birkaç ayet:

Yuhanna 14: 6 İsa, “Ben yol, gerçek ve yaşam benim. Babam benim dışımda kimse gelmiyor.

Yuhanna 14:27 Seninle bıraktığım barış; huzurum sana veririm. Sana dünyanın verdiği gibi vermiyorum. Kalplerinizin rahatsız olmasına izin vermeyin ve korkmayın.

2.Timoteos 1: 7 Çünkü Tanrı bize korku ruhunu vermedi; ama güç, sevgi ve bilgelik.

Romalılar 8:28 Ve biliyoruz ki her şey onun amacına göre çağrılmış olan Tanrı’yı ​​sevenlerin iyiliği için birlikte çalışır.

1 Yuhanna 4:18 Aşkta korku yoktur. Ama mükemmel aşk korkuyu dışarı atar, çünkü korku ceza ile ilgilidir. Korkan sevgide mükemmel değildir.

İşaya 35: 4 korkulu kalpleri olanlara, “Güçlü ol, korkma; Tanrınız gelecek, intikam alacak; ilahi çile ile seni kurtarmaya gelecek. ”

Atasözleri 3: 6 Her şekilde O’nu kabul eder, O da yollarını yönlendirir.

Matthew 6:25 “Kim hayatını kurtarmak isterse onu kaybeder, ama aşkım için hayatını kaybeden onu bulur.

2 Timoteos 2:14 Onlara bunları hatırlat ve onları Tanrı’nın huzurunda ciddiyetle suçla kelimeler hakkında kavga etmemekişe yaramaz ve dinleyicilerin harabiyetine yol açar.

Kötülerle ilgili olarak:

Daniel 12:10 Birçok kişi saflaştırılacak, lekesiz ve rafine edilecek, ama kötüler kötülüğe devam edecek. Kötülerin hiçbiri anlamayacak, ama bilge olanlar anlayacaktır.

Mezmur 10: 4 Kötüler, yüzleşmenin kibirinde O’nu aramaz. Bütün düşünceleri “Tanrı yok” dur.

2 Selanikliler 1: 9 Bunlar, Rab’bin huzurundan ve gücünün ihtişamından uzak, sonsuz yıkım cezasını ödeyecek,

Jude 1:10 Ama bu adamlar anlamadıkları şeyleri aşağılarlar; ve içgüdüleri ile bildikleri şeyler, mantıksız hayvanlar gibi, bu şeylerle yok edilirler.

Mezmurlar 37:38 Bütün günahkarlar yok edilecek; kötüler için bir gelecek olmayacak.

Author

100 Comments

  1. Kayseri merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web sitesi ciddiyim hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 05-05-2020 11:58:38

  2. Sivas merkezden ben mehmet. Selam herkese bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, sağolun 11-05-2020 00:04:47

  3. Merhaba sayfa inanılmaz çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  4. Ordu merkezden ben Emine. selamun aleyküm paylaşımın yeminle hayran bıraktı, facebookta paylaştım 14-05-2020 08:58:43

  5. Giresun merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşım süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım 14-05-2020 08:58:57

  6. merhaba arkadaşlar paylaşımın inan ki hayran edici, tebrikler

  7. Adana merkezden ben ziya. Merhaba siten yeminle dikkat çekici, teraziye tıkladım 18-05-2020 09:01:05

  8. Merhaba herkese paylaşımın cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  9. selam arkadaşlar web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  10. İzmir merkezden ben doruk. selamun aleyküm siteniz inan ki dikkat çekici, şukuladım 03-06-2020 11:45:02

  11. selamun aleyküm web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  12. merhaba arkadaşlar paylaşımınız süper ötesi mükemmel, tebrikler

  13. Selam herkese siten harbiden çok güzel, twitter da paylaştım

  14. Konya merkezden ben mehmet. Mrb web siten inanki mükemmel, şukuladım 08-06-2020 04:46:43

  15. Uşak merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfa ciddiyim mükemmel, sosyal medyada paylaştım 08-06-2020 07:22:16

  16. Selamın aleyküm web siten ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler

  17. Sivas merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 09-06-2020 11:04:24

  18. selam arkadaşlar siteniz cidden güzel, teraziye tıkladım

  19. Kütahya merkezden ben Emine. Mrb sayfan yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım 18-06-2020 22:43:24

  20. Selam herkese paylaşımın vallaha billaha iyi, facebookta paylaştım

  21. Merhaba bu web sitesi valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  22. merhaba arkadaşlar siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, sağolun

  23. Düzce merkezden ben Aylin. Selam paylaşım yeminle hoşuma gitti, twitter da paylaştım 14-07-2020 07:45:27

  24. Ağrı merkezden ben Gürbüz. Selam web siteniz inanki çok güzel, face de paylaştım 20-07-2020 08:29:34

  25. Selamlar sayfanız valla ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  26. elif yılmaz Reply

    Zonguldak merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese siteniz harbiden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 02-08-2020 18:08:26

  27. selamun aleyküm sayfan inanılmaz güzel, face de paylaştım

  28. Karaman merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar siteniz inan ki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 06-08-2020 01:24:45

  29. Selamın aleyküm bu web sitesi gerçekten çok güzel, linkedinde paylaştım

  30. Merhaba paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  31. Aydın merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfanız inanki çok hoşuma gitti, şukuladım 11-08-2020 03:27:28

  32. elif yılmaz Reply

    Erzincan merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar web siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, face de paylaştım 14-08-2020 22:20:11

  33. Selamlar siteniz süper ötesi hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  34. elif yılmaz Reply

    Konya merkezden ben elif yılmaz. Selam web sitesi vallaha hayran edici, teraziye tıkladım 21-08-2020 12:38:24

  35. Merhabalar web sitesi inanılmaz çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  36. Gürbüz Reply

    Kocaeli merkezden ben Gürbüz. Selam sayfan vallaha hayran edici, linkedinde paylaştım 03-09-2020 13:56:14

  37. elif yılmaz Reply

    Çankırı merkezden ben elif yılmaz. Selam web siten vallaha billaha hayran bıraktı, şukuladım 04-09-2020 21:18:42

  38. Malatya merkezden ben Aylin. Selam paylaşımın inanki dikkat çekici, face de paylaştım 23-09-2020 08:15:47

  39. Gürbüz Reply

    Erzurum merkezden ben Gürbüz. Slm siteniz harbiden hayran edici, saolun 02-10-2020 11:31:10

  40. Kütahya merkezden ben mehmet. Merhabalar bu web sitesi gerçekten dikkat çekici, twitter da paylaştım 03-10-2020 15:38:04

  41. Bu konu : ” Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın inanki dikkat çekici, twitter da paylaştım , ahmet – 350

  42. Kütahya dan kimler var. Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun . Mrb sayfa cidden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , gaye – 278

  43. Gümüşhane dan kimler var. Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun . Merhabalar sayfanız yeminle çok hoşuma gitti, teşekkürler , ali – 226

  44. Bu konu : ” Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun ” çok güzel. Slm paylaşım cidden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , hatice – 57

  45. Bu konu : ” Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun ” çok güzel. Selamlar web sitesi vallaha billaha çok güzel, sağolun , mehmet – 188

  46. elif yılmaz Reply

    Karaman merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm siteniz gerçekten çok iyi, sağolun 02-12-2020 17:22:44

  47. Malatya dan kimler var. Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun . selam arkadaşlar bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 255

  48. Bu konu : ” Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi yeminle mükemmel, şukuladım , doruk – 46

  49. merhaba arkadaşlar web siteniz yeminle hayran edici, twitter da paylaştım

  50. Kırıkkale merkezden ben . Merhaba herkese sayfan vallaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 13-12-2020 23:32:12

  51. Bu konu : ” Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun ” çok güzel. Selam sayfanız vallaha billaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 80

  52. Kars merkezden ben ziya. Merhaba herkese bu web sitesi yeminle çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 15-12-2020 23:00:07

  53. Merhaba bu web sitesi ciddiyim hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  54. Bu konu : ” Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun ” çok güzel. Mrb bu web sitesi inan ki mükemmel, saolun , gaye – 404

  55. Bolu dan kimler var. Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun . Merhabalar web siten süper ötesi iyi, sosyal medyada paylaştım , ali – 420

  56. Bu konu : ” Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha güzel, linkedinde paylaştım , mehmet – 297

  57. Isparta merkezden ben gaye. Selam herkese web siten gerçekten hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 01-01-2021 18:08:25

  58. Mersin dan kimler var. Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun . Mrb web sitesi vallaha billaha hayran edici, teşekkürler , hatice – 54

  59. Kırşehir dan kimler var. Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun . Merhaba paylaşım inan ki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 198

  60. Şanlıurfa dan kimler var. Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun . Selam herkese paylaşım inanki dikkatimi çekti, şukuladım , ali – 158

  61. Bu konu : ” Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz süper ötesi çok güzel, linkedinde paylaştım , doruk – 184

  62. Selamlar siteniz ciddiyim hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  63. Gürbüz Reply

    Selamlar bu web sitesi vallaha billaha güzel, face de paylaştım

  64. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun ” çok güzel. Selam web siten inanki çok iyi, saolun , Gürbüz – 238

  65. Merhabalar bu web sitesi yeminle çok iyi, linkedinde paylaştım

  66. Artvin dan kimler var. Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun . Selamın aleyküm siten ciddiyim çok hoşuma gitti, sağolun , – 69

  67. Zonguldak dan kimler var. Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun . Merhaba herkese web siteniz süper ötesi hayran edici, şukuladım , mehmet – 105

  68. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız cidden iyi, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 262

  69. Bu konu : ” Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun ” çok güzel. Slm bu web sitesi süper ötesi çok iyi, teşekkürler , Emine – 134

  70. Konya merkezden ben . Selamlar web sitesi inanılmaz hayran edici, teraziye tıkladım 14-03-2021 14:45:18

  71. Selam herkese web sitesi vallaha billaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  72. Aydın dan kimler var. Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun . Merhabalar bu web sitesi yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , memo – 468

  73. Gaziantep merkezden ben ahmet. Merhabalar web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, teşekkürler 29-03-2021 15:11:29

  74. Erzurum merkezden ben Hasan. Slm paylaşımın cidden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 07-04-2021 17:16:31

  75. Manisa dan kimler var. Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun . Merhabalar paylaşımın valla çok iyi, teşekkürler , ali – 350

  76. Elazığ dan kimler var. Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun . Selamın aleyküm bu web sitesi harbiden dikkat çekici, twitter da paylaştım , Hasan – 402

  77. Bu konu : ” Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımınız valla çok iyi, twitter da paylaştım , banu – 242

  78. Selamın aleyküm paylaşımın inanki iyi, şukuladım

  79. elif yılmaz Reply

    İstanbul merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşımın inanki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 23-04-2021 12:34:27

  80. Tekirdağ dan kimler var. Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun . merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi güzel, linkedinde paylaştım , Hasan – 218

  81. Slm bu web sitesi yeminle dikkatimi çekti, teşekkürler

  82. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun ” çok güzel. Merhaba sayfanız valla iyi, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 87

  83. Sakarya merkezden ben ali. Selamlar sayfa ciddiyim çok iyi, sağolun 15-05-2021 15:09:36

  84. elif yılmaz Reply

    Adana dan kimler var. Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun . Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz mükemmel, sağolun , elif yılmaz – 360

  85. Bu konu : ” Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız inanki dikkatimi çekti, teşekkürler , mehmet – 272

  86. Aksaray merkezden ben Aylin. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha iyi, şukuladım 26-05-2021 22:58:33

  87. Kastamonu merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfanız cidden mükemmel, face de paylaştım 03-06-2021 17:33:20

  88. Artvin merkezden ben mehmet. Merhaba web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, teşekkürler 05-06-2021 19:32:05

  89. Manisa dan kimler var. Nihai gerçeklik – Daha ileri gitmeden önce bunu okuyun . selamun aleyküm siteniz yeminle çok iyi, linkedinde paylaştım , ali – 225

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link