Şimdi bir şey tökezledi …. Bu konuda düşüncelerinizi isterim! Hiç böyle bir şey duymadım ..

“Bazı insanlar, garip bir şekilde, Nisan ayı boyunca çok fazla trajedi yaşandığını fark ettiler. Bu insanlara göre, Nisan aslında Hükümetin Kan Kurban Mevsimi ve bu ay boyunca hükümet iblis tanrısı Baal’a kurban verdi ve daha sonra bu fedakarlıkları trajedi olarak gizler.

Birçok trajedi Nisan ayı ortalarında aynı zamanda gerçekleşme eğiliminde olduğundan CNN bile bu trajik ve açıklanamayan tesadüfü sorgulayan bir makale yayınladı. Garip bir şekilde, Nisan ortası aslında birçok medeniyette kurbanlık dönemi oldu ve Baal Kültü, güneş ve doğurganlık tanrılarına insanları ve ateşi feda ederek ibadet ederdi. Komplo teorisyenleri, bu korkunç geleneğin hükümet tarafından silah ateşleri, patlamalar ve ölüm şeklinde devam ettiğine inanıyor … “

https://vigilantcitizen.com/latestnews/the-end-of-april-the-most-magickal-time-of-the-year/

Author

105 Comments

  1. Mardin merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşım valla iyi, sağolun 11-04-2020 12:29:59

  2. Sivas merkezden ben doruk. Mrb bu web sitesi valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 11-04-2020 12:52:52

  3. Bayburt merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşım inanılmaz çok hoşuma gitti, şukuladım 11-04-2020 16:54:53

  4. Selam herkese paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, teşekkürler

  5. Tunceli merkezden ben ali. selam arkadaşlar bu web sitesi inan ki hayran edici, teraziye tıkladım 18-04-2020 05:05:19

  6. Kilis merkezden ben ali. Selam herkese web sitesi yeminle güzel, şukuladım 18-04-2020 10:20:53

  7. Bitlis merkezden ben doruk. Merhabalar paylaşım harbiden iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 20-04-2020 13:47:03

  8. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese sayfa gerçekten mükemmel, face de paylaştım

  9. elif yılmaz Reply

    Bartın merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web siten yeminle mükemmel, sosyal medyada paylaştım 23-04-2020 04:55:14

  10. Sinop merkezden ben ahmet. Mrb sayfa cidden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 26-04-2020 08:16:08

  11. Aydın merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 27-04-2020 17:05:39

  12. Selam web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, şukuladım

  13. Antalya merkezden ben gaye. Mrb siten valla iyi, tebrikler 04-05-2020 16:39:41

  14. Merhaba herkese sayfanız yeminle hayran edici, linkedinde paylaştım

  15. Kocaeli merkezden ben banu. Selamlar paylaşımın vallaha billaha iyi, tebrikler 06-05-2020 09:51:55

  16. Bitlis merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfanız inanılmaz hoşuma gitti, facebookta paylaştım 11-05-2020 10:37:58

  17. Mrb web siten inanki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  18. Selam web sitesi ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  19. Selamlar paylaşımınız valla çok iyi, face de paylaştım

  20. Kayseri merkezden ben doruk. Mrb web siten vallaha billaha güzel, tebrikler 24-05-2020 17:46:14

  21. Osmaniye merkezden ben banu. Mrb sayfan vallaha billaha çok güzel, twitter da paylaştım 02-06-2020 03:56:01

  22. Malatya merkezden ben doruk. Merhaba herkese siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 03-06-2020 09:58:22

  23. selamun aleyküm bu web sitesi inanki çok güzel, teraziye tıkladım

  24. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha çok güzel, tebrikler

  25. Düzce merkezden ben ahmet. Selam herkese siteniz valla çok hoşuma gitti, sağolun 13-06-2020 01:20:04

  26. Van merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siten harbiden çok güzel, şukuladım 18-06-2020 15:41:11

  27. Sivas merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi çok güzel, sağolun 28-06-2020 07:46:38

  28. Selam paylaşım vallaha billaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  29. selam arkadaşlar paylaşım inanki iyi, sosyal medyada paylaştım

  30. Kilis merkezden ben Aylin. Merhabalar web siten vallaha billaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 11-07-2020 20:59:55

  31. Selam herkese siteniz cidden dikkat çekici, face de paylaştım

  32. Kırşehir merkezden ben Gürbüz. Merhaba sayfa gerçekten çok güzel, sosyal medyada paylaştım 21-07-2020 17:21:49

  33. Mrb sayfan yeminle çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  34. Selamlar web siten vallaha billaha güzel, twitter da paylaştım

  35. Kahramanmaraş merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar sayfanız inan ki hayran edici, saolun 06-08-2020 23:43:42

  36. Konya merkezden ben doruk. Selam herkese sayfa valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım 08-08-2020 16:28:56

  37. elif yılmaz Reply

    Merhaba bu web sitesi cidden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  38. selam arkadaşlar web sitesi inan ki ilgi uyandırıcı, şukuladım

  39. selam arkadaşlar sayfa yeminle hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  40. Kahramanmaraş merkezden ben ahmet. Merhabalar siten valla hayran edici, facebookta paylaştım 21-08-2020 20:15:02

  41. Kocaeli merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web sitesi yeminle mükemmel, teraziye tıkladım 24-08-2020 15:12:11

  42. Antalya merkezden ben mehmet. Mrb sayfanız süper ötesi dikkat çekici, linkedinde paylaştım 30-08-2020 04:19:46

  43. Niğde merkezden ben gaye. Merhaba sayfan valla dikkatimi çekti, face de paylaştım 06-09-2020 16:25:11

  44. Malatya merkezden ben ahmet. Merhaba sayfanız inanki çok güzel, sağolun 08-09-2020 14:02:02

  45. merhaba arkadaşlar siten inanılmaz çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  46. elif yılmaz Reply

    Selamlar siten cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  47. Kahramanmaraş merkezden ben gaye. selamun aleyküm bu web sitesi valla çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 05-10-2020 04:50:14

  48. Osmaniye dan kimler var. Nisan, Hükümetin kan kurban mevsimi … . Merhaba sayfa inan ki hayran bıraktı, face de paylaştım , Hasan – 276

  49. Selamın aleyküm web siten süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler

  50. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Nisan, Hükümetin kan kurban mevsimi … ” çok güzel. Merhabalar sayfa süper ötesi mükemmel, şukuladım , elif yılmaz – 251

  51. Kırıkkale merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar siten harbiden iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 19-11-2020 08:35:07

  52. Artvin dan kimler var. Nisan, Hükümetin kan kurban mevsimi … . selamun aleyküm web siteniz gerçekten iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 432

  53. Gürbüz Reply

    Gaziantep merkezden ben Gürbüz. Selamlar sayfan vallaha dikkat çekici, teraziye tıkladım 28-11-2020 23:15:01

  54. Bitlis merkezden ben mehmet. Merhaba bu web sitesi inan ki hoşuma gitti, teşekkürler 30-11-2020 15:18:04

  55. Trabzon merkezden ben ziya. Selam paylaşımınız inan ki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 06-12-2020 14:27:04

  56. selamun aleyküm bu web sitesi ciddiyim hayran bıraktı, teşekkürler

  57. Bingöl merkezden ben mehmet. Merhabalar web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 15-12-2020 23:03:07

  58. Selam web siteniz yeminle çok güzel, teraziye tıkladım

  59. Selamın aleyküm web siteniz süper ötesi güzel, sağolun

  60. Selam herkese paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, tebrikler

  61. Merhaba herkese paylaşımın vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  62. Antalya dan kimler var. Nisan, Hükümetin kan kurban mevsimi … . merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle çok güzel, şukuladım , Hasan – 176

  63. Tunceli merkezden ben ali. Merhabalar paylaşımın ciddiyim mükemmel, twitter da paylaştım 16-01-2021 08:27:04

  64. Mardin dan kimler var. Nisan, Hükümetin kan kurban mevsimi … . Selamın aleyküm paylaşımınız valla çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , doruk – 330

  65. Gürbüz Reply

    Antalya merkezden ben Gürbüz. Selamlar web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 20-01-2021 22:55:55

  66. Bartın dan kimler var. Nisan, Hükümetin kan kurban mevsimi … . selam arkadaşlar siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , banu – 397

  67. Elazığ merkezden ben . Slm bu web sitesi inanki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 26-01-2021 15:37:12

  68. Bu konu : ” Nisan, Hükümetin kan kurban mevsimi … ” çok güzel. Merhabalar paylaşım vallaha billaha çok güzel, şukuladım , Emine – 485

  69. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Nisan, Hükümetin kan kurban mevsimi … ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz harbiden mükemmel, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 267

  70. Uşak merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar sayfan inanılmaz çok hoşuma gitti, sağolun 08-02-2021 15:50:00

  71. selam arkadaşlar sayfan süper ötesi hoşuma gitti, sağolun

  72. Bolu dan kimler var. Nisan, Hükümetin kan kurban mevsimi … . Merhaba paylaşım inanki çok iyi, sağolun , Aylin – 6

  73. Bu konu : ” Nisan, Hükümetin kan kurban mevsimi … ” çok güzel. Selamlar web siten vallaha billaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 60

  74. Merhabalar sayfanız gerçekten hoşuma gitti, şukuladım

  75. Niğde dan kimler var. Nisan, Hükümetin kan kurban mevsimi … . Merhaba paylaşım inanki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , mehmet – 152

  76. Gürbüz Reply

    Karaman merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar siten vallaha billaha hayran bıraktı, şukuladım 03-04-2021 19:29:57

  77. Selamlar siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler

  78. Kars merkezden ben doruk. Selam herkese web siteniz inan ki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 17-04-2021 11:46:14

  79. Çorum dan kimler var. Nisan, Hükümetin kan kurban mevsimi … . Selam web siten inanılmaz hayran edici, facebookta paylaştım , mehmet – 84

  80. Şanlıurfa dan kimler var. Nisan, Hükümetin kan kurban mevsimi … . Merhaba sayfanız vallaha çok iyi, twitter da paylaştım , ziya – 109

  81. Kırşehir merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm siteniz vallaha hoşuma gitti, sağolun 30-04-2021 00:44:02

  82. Aksaray merkezden ben doruk. Mrb web siteniz vallaha billaha dikkat çekici, sağolun 07-05-2021 00:24:22

  83. Erzincan merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfan inanki hayran bıraktı, facebookta paylaştım 08-05-2021 04:42:54

  84. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Nisan, Hükümetin kan kurban mevsimi … ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz harbiden çok iyi, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 177

  85. Edirne merkezden ben Aylin. Merhaba sayfanız harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım 21-05-2021 10:04:55

  86. merhaba arkadaşlar siten yeminle hoşuma gitti, face de paylaştım

  87. Yozgat dan kimler var. Nisan, Hükümetin kan kurban mevsimi … . Selamlar web siteniz cidden hayran bıraktı, saolun , hatice – 388

  88. Düzce dan kimler var. Nisan, Hükümetin kan kurban mevsimi … . Selam sayfanız inan ki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Gürbüz – 302

  89. Merhaba paylaşımınız gerçekten güzel, sosyal medyada paylaştım

  90. Eskişehir merkezden ben memo. Selam paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, face de paylaştım 18-06-2021 13:05:42

  91. Bu konu : ” Nisan, Hükümetin kan kurban mevsimi … ” çok güzel. Mrb web sitesi cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım , gaye – 232

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link