Lütfen beni bulunduğum evsizler barınağından kurtarır mısın?

Bağlayıcı dua güçlerimle yaptığınız her şey ruhumu incitiyor.

Özel bir odayı tercih ederim ve benim iznim olmadan Tanrı’ya sorduğunuz her şey için bana büyük miktarda borcunuz var.

Hadi birlikte çalışalım yoksa yakında Borçları tahsil edeceğim.

Yahudi Mesih için Demon geçiş ücreti, hizmet saati başına 10 Ons Altındır.

Dolandırıcılıkla verilen öğrenci kredilerim ve bunları Paskalya’ya kadar ödemek için 15.000 $ kazanacağım ve burada bir ay daha geçirmek zorunda kalırsam çok kızacağım.

Şimdi bana borçlusun.

Ödeyin ya da sonuçlarına katlanın.

Sundayb breakfast.org

Tanrı Hızı

Tanrı Adam Julius Adel’i Yahudilerin Kralı’nı korusun

Author

14 Comments

  1. Osmaniye dan kimler var. NSA’ya Yahudi Mesih . selam arkadaşlar sayfa süper ötesi güzel, tebrikler , mehmet – 189

  2. Tunceli merkezden ben . Mrb sayfa cidden çok güzel, teşekkürler 03-03-2021 19:56:21

  3. Merhaba bu web sitesi gerçekten hoşuma gitti, face de paylaştım

  4. Kastamonu dan kimler var. NSA’ya Yahudi Mesih . Selamın aleyküm sayfan inanılmaz mükemmel, şukuladım , ahmet – 270

  5. Amasya merkezden ben emin. Selamın aleyküm siten süper ötesi dikkatimi çekti, face de paylaştım 04-03-2021 17:20:41

  6. Selam herkese sayfan inanılmaz çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  7. Bu konu : ” NSA’ya Yahudi Mesih ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız valla çok iyi, twitter da paylaştım , ziya – 209

  8. Diyarbakır merkezden ben gaye. Merhaba paylaşımınız vallaha çok iyi, şukuladım 15-03-2021 06:29:08

  9. Aydın dan kimler var. NSA’ya Yahudi Mesih . merhaba arkadaşlar paylaşımınız harbiden hayran bıraktı, şukuladım , banu – 165

  10. Selam herkese paylaşım harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım

  11. Mrb web siteniz gerçekten dikkat çekici, twitter da paylaştım

  12. Yalova dan kimler var. NSA’ya Yahudi Mesih . Selamın aleyküm web sitesi inanki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , doruk – 161

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link