1. Komünist savaş propagandası. Hatırlıyor musun? KOMÜNİSTLER WW2 KAZANDI.

  2. Atomları bölmek enerjiyi hızlı bir şekilde serbest bırakmaz, sadece çok çok yavaştır. Yakıt Evet, bomba yok. DU savaş başlıkları gerçek.

  3. Şimdiye kadar gördüğünüz tüm Nuke görüntüleri ya 1920'ler tarzı kompozit ölçek efektleri ya da sadece büyük TNT patlamalarıydı. Bu günlerde çocuklar hala söyleyemeseniz bile farkı söyleyebilir.

  4. Hiroşima + Nagazaki, Nuke söylemini almadan önce diğer 65 ŞEHİR ile birlikte FIREBOMBED edildi. Japon çocukları benzinle canlı yakmak için anıtlar bulamazsınız, sadece sahte 'flaş nükleer' bombalarla yakmak için.

  5. ABD, İngiltere, Japonya, Kore vb. Nükleer bombaların varlığını inkar etmenin% 100 Yasadışı olduğunu biliyor muydunuz? NEDEN BU?

  6. Hidrojen ile Helyum arasındaki füzyonun ASLA laboratuvarda kanıtlanmış mı? Eminim bilmiyordun. Bu mümkün olmayabilir. Mümkün olsa bile, Fusion'ın (Fisyonun tersi) aslında hiç enerji bıraktığına dair bir garanti yoktur!

Resim yayınla

CERN ve NASA'ya benzer şekilde, doğmadan önce ayrılan projelere trilyonlarca dolarlık vergi harcanıyor ve bugün bunu göstermek için kesinlikle bir şey yok. Sim City'deki 'Füzyon Tesisi'ni hatırlıyor musunuz? Evet. Hayır. Buradaki daha büyük resim, nükleer silahların var OLMAMASI. Ne Fisyon reaksiyonları ne de varsayımsal Fusion reaksiyonu ANINDA enerji serbest bırakamaz. Fisyon aslında çok YAVAŞ, bu yüzden Nükleer Santrallerde kullanılıyor. Amerika, iç savaştan başlayarak, bombalara ve asla doğrulayamayacağımız diğer şeylere ibadet etmek için hazırlanmış, tasarlanan, askere alınan, devlet okullarına zorlanan 109'dan fazla savaşa kandırılan mağlup bir kültürdür. Bu ne anlama geliyor? 80k eğitiminde öğretilen her şey bir WW2 yalanıydı. 1946 Atom Enerjisi Yasası, NASIL NÜKLEER BOMBALARIN ÇALIŞMASI hakkında HERHANGİ BİR sırrı veren HERKES için uzun bir ceza listesi ortaya koyuyor. Şimdi gerçeği biliyorsun, yoldaş. Bir fikir edinmek için 'cezalandırılan' ve 'ölüm' kelimelerini arayın. Alıntı: https://science.energy.gov/~/media/bes/pdf/Atomic_Energy_Act_of_1946.pdf

Resim yayınla

Havadan daha ağır jet uçaklarında (Jumbo Jetleri gibi), bir veya daha fazla jet motoru arızalanırsa, havada sadece bir jet motoru gereklidir! Boeing veya NASA'dan, Jumbo Jets'in sadece bir (her iki değil) kanatta çalışan bir TEK MOTOR ile havada nasıl kalabileceğine dair henüz bir açıklama yok. Memphis Belle (1990) filmini hatırlıyor musunuz? Filmin sonunda, B-17 Bombardıman uçağı SADECE BİR KANATLI tek bir MOTOR ile uçuyordu. Uçak neden hemen bir tarafa düşmedi? Büyük Sır: #AntiGravity (veya Elektromanyetik) teknolojisi, (gürültülü) jet motorları çalıştıktan sonra uçakları gizlice yüzer halde tutarken, pervaneler yalnızca uçağı ileri hareket ettirmek için kullanılır.

EM, "Yerçekimi" olarak bilinen çöpten 10 ^ 39 daha güçlüdür, bu nedenle anti-"yerçekimi" teknolojisi önemsiz ve tasarımı basittir ve çok uzun zaman önce icat edilmiştir. WW2'den başlayarak, bu teknoloji uçaklara kendi pilotları ve mühendisleri bunu fark etmeyecek şekilde inşa edildi. Bu TEENAGE PILOT'ları uçaklara yerleştirip bombalama baskınlarına yüzlerce mil yollayabilmelerinin tek yolu buydu. Yaşlı veterinerler küresel hava kuvvetleri bombardımanlarına karşı çıkacaklardı ve bugün hala yapıyorlar, bu nedenle tüm pilot karar almaların yerine OTOMATİK DRONE AI getirildi.

Resim yayınla

Daha küçük dublör uçakları uçmak için böyle bir teknolojiye ihtiyaç duymazlar (çoğu hala tüm drone bombardıman uçakları gibi kullanırlar), ancak tüm Boeing Bombacıları (yani B17, B52) kesinlikle bombalarda büyük bir yük (sınırsız ağırlık) taşıması gerektiğinden yapmıştır. Bu otomatik aşırı büyük kargo bombardıman uçakları, Napalm ve diğer yangın çıkaran bombaları 3 bin insan şehri kasaba ve köyüne düşürdükleri için 20. yüzyılda 15 milyondan fazla ölümden sorumluydu. WW2'yi bu şekilde kazandık.

Kuzey Kore, Japonya ve Vietnam bu şekilde tamamen yok edildi. Bu nedenle FAA tarafından DOĞRUDAN ONAY olmadan havacı lisansı alamazsınız.

Bu yüzden NASA / Boeing erkek kulübü her zaman çok bozulmuştur. Bu yüzden NASA tamamen Lockheed Martin ve Boeing tarafından şirket içinde yaratılmış sahte. Bu nedenle Jumbo Jetleri, 70 * YIL * üzerinde tasarımda gelişme göstermedi. Bu yüzden tüm Jumbo Jetleri aynı görünüyor. Bu yüzden ASLA KIRILMAMIŞTIR (2014 yılı boyunca açıklanamayan çökmelerde büyük bir artış dışında).

Resim yayınla

Bu nedenle 9/11 (CGI) Jumbo Jets'i dahil etti ve havaalanlarını PRISONS'a dönüştürdü. Bu TÜM UFO GÖRÜŞLERİNİ açıklar. Bu, KİMYASALLARI açıklar (İnsan pilot gerekmez). Bunun gizli NSA (ve son zamanlarda TSA) korumak için oluşturulduğunu düşünün. Bu yüzden temelde yıkıcı 20. yüzyıl, en karanlık yüzyılımız hakkında bildiğiniz her şey. Bütün bu zaman boyunca nasıl bu kadar açık bir sır saklanır?

NWO 'planı' ile birlikte gitmeyen herhangi bir ülke, görünüşe göre İran'da olduğu gibi havaalanları yerine bombalar alıyor …

Resim yayınla

Sahte haber propagandası ve NWO hilelerine dikkat edin.

Author

290 Comments

  1. Selamın aleyküm paylaşım gerçekten hoşuma gitti, saolun

  2. Diyarbakır merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşım harbiden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 14-01-2020 06:45:31

  3. Mrb sayfa süper ötesi hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  4. elif yılmaz Reply

    Merhaba web siteniz harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  5. Muğla merkezden ben banu. selam arkadaşlar siteniz inanılmaz dikkat çekici, teraziye tıkladım 18-01-2020 13:21:39

  6. Kahramanmaraş merkezden ben doruk. Merhabalar web siteniz inanki çok güzel, tebrikler 19-01-2020 21:53:22

  7. elif yılmaz Reply

    Giresun merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm paylaşım ciddiyim çok güzel, teşekkürler 20-01-2020 00:41:10

  8. Ardahan merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşım inanılmaz iyi, sağolun 20-01-2020 06:50:32

  9. Manisa merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfa harbiden çok güzel, facebookta paylaştım 20-01-2020 06:50:37

  10. elif yılmaz Reply

    Sivas merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha iyi, şukuladım 20-01-2020 06:50:41

  11. Selamın aleyküm web siten cidden dikkat çekici, twitter da paylaştım

  12. merhaba arkadaşlar web sitesi inanılmaz çok güzel, twitter da paylaştım

  13. Burdur merkezden ben gaye. Merhabalar paylaşımınız inanki dikkat çekici, saolun 20-01-2020 11:45:56

  14. Merhaba paylaşım süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım

  15. Selam herkese sayfa inanki hayran edici, facebookta paylaştım

  16. Mardin merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfan harbiden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 20-01-2020 11:46:42

  17. Mrb paylaşımınız süper ötesi çok güzel, teşekkürler

  18. elif yılmaz Reply

    Bilecik merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese siteniz vallaha mükemmel, teraziye tıkladım 20-01-2020 20:36:33

  19. Aksaray merkezden ben doruk. selam arkadaşlar sayfan yeminle hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 20:36:40

  20. Giresun merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşımın gerçekten çok iyi, sağolun 20-01-2020 20:36:49

  21. selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  22. Gaziantep merkezden ben Emine. Selam herkese paylaşım inan ki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 21-01-2020 05:44:09

  23. Slm web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  24. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm web sitesi ciddiyim çok iyi, facebookta paylaştım

  25. Adana merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım 21-01-2020 05:44:16

  26. Uşak merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese sayfanız inanılmaz çok güzel, teraziye tıkladım 21-01-2020 05:44:18

  27. Kayseri merkezden ben ali. Mrb sayfa ciddiyim çok iyi, face de paylaştım 21-01-2020 05:44:20

  28. Bayburt merkezden ben mehmet. Selam herkese siten inanılmaz hayran edici, facebookta paylaştım 21-01-2020 11:38:21

  29. elif yılmaz Reply

    Mersin merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar web siten gerçekten iyi, şukuladım 21-01-2020 11:38:25

  30. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese siten vallaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  31. Kırklareli merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web siten gerçekten mükemmel, şukuladım 21-01-2020 11:38:28

  32. Muğla merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşımınız süper ötesi dikkat çekici, twitter da paylaştım 21-01-2020 11:38:30

  33. Nevşehir merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siten inanılmaz mükemmel, facebookta paylaştım 21-01-2020 11:38:32

  34. Hakkari merkezden ben banu. Selamlar paylaşım vallaha billaha çok güzel, teraziye tıkladım 21-01-2020 11:38:34

  35. Kırklareli merkezden ben mehmet. Selam herkese web siteniz cidden güzel, linkedinde paylaştım 22-01-2020 12:54:08

  36. elif yılmaz Reply

    Slm web siten inanılmaz çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  37. Karabük merkezden ben ali. Selam herkese sayfa valla çok hoşuma gitti, şukuladım 26-01-2020 14:28:06

  38. Kırklareli merkezden ben ali. Merhaba herkese siten gerçekten hayran bıraktı, twitter da paylaştım 27-01-2020 20:21:13

  39. Malatya merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfa inan ki hayran edici, şukuladım 28-01-2020 22:36:36

  40. elif yılmaz Reply

    Mardin merkezden ben elif yılmaz. Slm sayfa inan ki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 03-02-2020 20:48:00

  41. Karaman merkezden ben Gürbüz. Slm web siteniz yeminle hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 04-02-2020 08:03:27

  42. Eskişehir merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web sitesi yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım 08-02-2020 05:10:13

  43. Selamlar web sitesi inan ki hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  44. elif yılmaz Reply

    Slm sayfa gerçekten mükemmel, linkedinde paylaştım

  45. Mardin merkezden ben gaye. Slm paylaşımınız süper ötesi dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 14-02-2020 20:22:16

  46. Slm web siten inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  47. Kastamonu merkezden ben Emine. Selamın aleyküm siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, teşekkürler 18-02-2020 12:51:10

  48. Selam web sitesi vallaha billaha hayran edici, facebookta paylaştım

  49. merhaba arkadaşlar sayfa inan ki dikkat çekici, face de paylaştım

  50. merhaba arkadaşlar sayfan yeminle hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  51. Slm bu web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  52. Kütahya merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm web sitesi vallaha iyi, face de paylaştım 29-02-2020 23:42:37

  53. elif yılmaz Reply

    Mrb bu web sitesi gerçekten çok iyi, twitter da paylaştım

  54. Uşak merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar siten vallaha çok iyi, teşekkürler 08-03-2020 19:29:24

  55. Merhaba herkese paylaşımınız inanki dikkat çekici, teşekkürler

  56. Slm web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  57. Sinop merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar bu web sitesi inan ki dikkat çekici, face de paylaştım 14-03-2020 11:27:38

  58. Gaziantep merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim hayran edici, linkedinde paylaştım 15-03-2020 20:36:20

  59. Osmaniye merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web siteniz ciddiyim çok güzel, teraziye tıkladım 17-03-2020 19:06:28

  60. Merhaba herkese sayfa vallaha billaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  61. Samsun merkezden ben gaye. selam arkadaşlar web siten süper ötesi çok iyi, teşekkürler 20-03-2020 13:38:07

  62. Samsun merkezden ben ahmet. Selamlar siteniz harbiden çok iyi, teraziye tıkladım 23-03-2020 23:06:05

  63. Slm paylaşım süper ötesi dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  64. Van merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşımın ciddiyim güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 26-03-2020 07:03:50

  65. selamun aleyküm web siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  66. Eskişehir merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşım vallaha dikkatimi çekti, teşekkürler 31-03-2020 09:44:28

  67. merhaba arkadaşlar web siten valla hayran edici, facebookta paylaştım

  68. Iğdır merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle dikkat çekici, linkedinde paylaştım 02-04-2020 12:16:50

  69. elif yılmaz Reply

    Aydın merkezden ben elif yılmaz. Selam web siten inan ki dikkat çekici, sağolun 02-04-2020 23:39:20

  70. Muş merkezden ben ziya. Selamın aleyküm web siten gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım 03-04-2020 23:24:32

  71. Selam herkese sayfan inanki hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  72. Denizli merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşımın vallaha dikkat çekici, şukuladım 04-04-2020 08:50:46

  73. Trabzon merkezden ben banu. Merhabalar paylaşımın inanki mükemmel, teraziye tıkladım 05-04-2020 06:42:36

  74. selamun aleyküm paylaşımın inanılmaz hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  75. Slm web siten süper ötesi dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  76. Merhaba paylaşım vallaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  77. Tunceli merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese bu web sitesi harbiden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 09-04-2020 10:54:05

  78. Selamın aleyküm sayfa süper ötesi hayran edici, linkedinde paylaştım

  79. Ardahan merkezden ben gaye. Selamın aleyküm bu web sitesi cidden çok iyi, face de paylaştım 09-04-2020 10:54:18

  80. Artvin merkezden ben ziya. Mrb paylaşımın gerçekten ilgi uyandırıcı, teşekkürler 09-04-2020 10:54:28

  81. merhaba arkadaşlar sayfa valla çok hoşuma gitti, teşekkürler

  82. Kırşehir merkezden ben ahmet. Selam web siten vallaha billaha hayran edici, tebrikler 09-04-2020 10:54:34

  83. Osmaniye merkezden ben mehmet. Selam siten inanılmaz çok iyi, face de paylaştım 09-04-2020 10:54:38

  84. Edirne merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfa gerçekten ilgi uyandırıcı, saolun 09-04-2020 10:54:42

  85. selamun aleyküm paylaşımın inanki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  86. Bartın merkezden ben Aylin. Selam web siteniz inanki iyi, tebrikler 11-04-2020 17:53:07

  87. Batman merkezden ben mehmet. Merhaba sayfan inanılmaz hayran bıraktı, facebookta paylaştım 11-04-2020 17:53:09

  88. Amasya merkezden ben ahmet. Selam herkese bu web sitesi süper ötesi çok güzel, face de paylaştım 11-04-2020 17:53:11

  89. Bitlis merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siteniz süper ötesi çok iyi, şukuladım 11-04-2020 17:53:16

  90. Ardahan merkezden ben ahmet. selamun aleyküm web siten inanki güzel, facebookta paylaştım 11-04-2020 17:53:20

  91. selamun aleyküm sayfa inanılmaz hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  92. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  93. Aydın merkezden ben banu. Selamın aleyküm siteniz süper ötesi hayran edici, tebrikler 11-04-2020 17:53:31

  94. Artvin merkezden ben mehmet. Selam herkese sayfan ciddiyim çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 11-04-2020 17:53:35

  95. selamun aleyküm bu web sitesi yeminle çok güzel, teşekkürler

  96. Selamın aleyküm web sitesi harbiden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  97. elif yılmaz Reply

    Adıyaman merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese web siten harbiden çok iyi, teraziye tıkladım 11-04-2020 17:53:49

  98. selam arkadaşlar web sitesi vallaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  99. Selamlar sayfan inanılmaz hayran edici, facebookta paylaştım

  100. Selam paylaşım vallaha billaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  101. Bitlis merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, teşekkürler 13-04-2020 05:36:05

  102. Mrb bu web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  103. Mrb paylaşımınız valla çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  104. Merhaba web sitesi harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  105. Çorum merkezden ben ahmet. Selam sayfanız vallaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım 28-04-2020 10:41:35

  106. Slm siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  107. Bursa merkezden ben doruk. Merhabalar web sitesi süper ötesi hayran edici, teraziye tıkladım 28-04-2020 20:36:10

  108. Adana merkezden ben mehmet. Merhabalar web siteniz inanki dikkatimi çekti, tebrikler 29-04-2020 02:39:29

  109. Bilecik merkezden ben Aylin. Slm sayfan harbiden güzel, facebookta paylaştım 04-05-2020 23:04:20

  110. Samsun merkezden ben ziya. Slm sayfan cidden hoşuma gitti, teşekkürler 08-05-2020 08:07:56

  111. Selamlar web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  112. Van merkezden ben doruk. Slm paylaşımınız cidden çok güzel, sağolun 10-05-2020 02:46:23

  113. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha iyi, facebookta paylaştım

  114. elif yılmaz Reply

    Bingöl merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm siten cidden ilgi uyandırıcı, sağolun 14-05-2020 10:01:46

  115. selamun aleyküm web siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  116. Sinop merkezden ben ahmet. Slm sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 18-05-2020 06:19:49

  117. Aksaray merkezden ben mehmet. Selam paylaşımınız cidden dikkat çekici, face de paylaştım 21-05-2020 08:05:22

  118. Merhaba herkese paylaşım vallaha billaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  119. Zonguldak merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar bu web sitesi gerçekten güzel, teraziye tıkladım 05-06-2020 05:06:47

  120. Sinop merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfanız vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım 05-06-2020 07:03:26

  121. Uşak merkezden ben Emine. Mrb sayfa gerçekten güzel, facebookta paylaştım 11-06-2020 07:14:47

  122. Hakkari merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfanız cidden güzel, saolun 12-06-2020 10:00:57

  123. Ankara merkezden ben Gürbüz. Merhaba web siteniz inan ki güzel, linkedinde paylaştım 14-06-2020 05:34:39

  124. Bolu merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siteniz vallaha hayran edici, saolun 14-06-2020 18:52:27

  125. Isparta merkezden ben banu. Selam herkese sayfanız vallaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım 16-06-2020 20:49:40

  126. elif yılmaz Reply

    Slm sayfanız gerçekten mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  127. Siirt merkezden ben mehmet. Selamlar sayfan vallaha çok hoşuma gitti, tebrikler 29-06-2020 09:32:29

  128. selam arkadaşlar sayfan süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım

  129. Burdur merkezden ben banu. Merhaba web sitesi harbiden güzel, twitter da paylaştım 30-06-2020 14:52:45

  130. elif yılmaz Reply

    Van merkezden ben elif yılmaz. Slm web siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, şukuladım 30-06-2020 14:52:51

  131. Mardin merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşımın gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım 30-06-2020 14:53:02

  132. Kars merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfa süper ötesi hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 30-06-2020 14:53:07

  133. elif yılmaz Reply

    Edirne merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşımın inan ki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 30-06-2020 14:53:19

  134. elif yılmaz Reply

    Malatya merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, tebrikler 30-06-2020 14:53:27

  135. elif yılmaz Reply

    Kırşehir merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşımınız inanki dikkatimi çekti, teşekkürler 30-06-2020 14:53:44

  136. elif yılmaz Reply

    Yozgat merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web sitesi cidden çok hoşuma gitti, teşekkürler 30-06-2020 16:28:19

  137. Van merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfan cidden hayran edici, linkedinde paylaştım 30-06-2020 16:28:22

  138. Selamın aleyküm web sitesi ciddiyim çok güzel, saolun

  139. Yalova merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfanız harbiden hayran edici, linkedinde paylaştım 30-06-2020 16:28:29

  140. Selam herkese web sitesi süper ötesi mükemmel, teraziye tıkladım

  141. İstanbul merkezden ben ali. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, şukuladım 30-06-2020 16:28:37

  142. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha çok hoşuma gitti, teşekkürler

  143. Merhabalar paylaşım gerçekten çok iyi, teraziye tıkladım

  144. Sivas merkezden ben Aylin. Merhaba sayfanız inanki mükemmel, saolun 30-06-2020 16:28:55

  145. selam arkadaşlar siten valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  146. Selam herkese web sitesi inanılmaz güzel, linkedinde paylaştım

  147. Adıyaman merkezden ben ziya. selam arkadaşlar sayfa cidden çok hoşuma gitti, teşekkürler 30-06-2020 16:29:01

  148. Kayseri merkezden ben ali. Selam herkese sayfan inanılmaz iyi, face de paylaştım 02-07-2020 08:49:10

  149. Giresun merkezden ben Emine. Slm paylaşım vallaha billaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım 07-07-2020 05:41:56

  150. Düzce merkezden ben banu. Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz dikkatimi çekti, teşekkürler 09-07-2020 01:05:17

  151. Kahramanmaraş merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfanız inan ki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 09-07-2020 08:24:21

  152. Trabzon merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfa ciddiyim güzel, teraziye tıkladım 10-07-2020 18:32:08

  153. selamun aleyküm sayfa vallaha iyi, twitter da paylaştım

  154. Konya merkezden ben doruk. Selam paylaşım inanki çok güzel, twitter da paylaştım 12-07-2020 08:51:24

  155. elif yılmaz Reply

    Selam herkese paylaşımınız ciddiyim hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  156. Selamın aleyküm siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  157. İstanbul merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web siten gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım 17-07-2020 09:30:06

  158. Merhaba sayfanız ciddiyim dikkatimi çekti, şukuladım

  159. Osmaniye merkezden ben doruk. Selamın aleyküm web siten harbiden çok iyi, teraziye tıkladım 18-07-2020 17:05:15

  160. Çanakkale merkezden ben Aylin. Merhaba siten süper ötesi hoşuma gitti, şukuladım 25-07-2020 01:18:13

  161. Merhabalar sayfa vallaha billaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  162. Hatay merkezden ben ziya. Selamın aleyküm siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 06-08-2020 03:18:16

  163. selam arkadaşlar web siten vallaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  164. Mrb web siteniz yeminle dikkat çekici, facebookta paylaştım

  165. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar siteniz valla dikkat çekici, twitter da paylaştım

  166. Bilecik merkezden ben doruk. selamun aleyküm web siten inanılmaz hayran bıraktı, teşekkürler 10-08-2020 14:06:22

  167. Selam herkese siten inanılmaz çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  168. selamun aleyküm sayfa gerçekten hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  169. Merhabalar siten inan ki hayran bıraktı, şukuladım

  170. Aksaray merkezden ben ali. Merhaba siten yeminle hayran bıraktı, sağolun 18-08-2020 09:53:53

  171. Sinop merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşım cidden hoşuma gitti, saolun 21-08-2020 12:58:56

  172. Merhaba siten gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  173. Mrb paylaşım inan ki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  174. Kırıkkale merkezden ben ziya. Merhaba herkese web siten vallaha billaha güzel, twitter da paylaştım 03-09-2020 21:36:13

  175. Tunceli merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi çok iyi, sosyal medyada paylaştım 05-09-2020 09:06:08

  176. Merhaba herkese web siten vallaha billaha çok iyi, tebrikler

  177. Merhaba siteniz inan ki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  178. Manisa merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm web siten ciddiyim iyi, teşekkürler 08-09-2020 07:44:32

  179. Konya merkezden ben ziya. Merhabalar paylaşımın gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım 09-09-2020 01:49:31

  180. Bursa merkezden ben mehmet. selamun aleyküm paylaşım gerçekten çok güzel, şukuladım 10-09-2020 16:10:53

  181. Gürbüz Reply

    Merhaba herkese sayfa vallaha billaha güzel, şukuladım

  182. Amasya merkezden ben gaye. Merhaba herkese siten cidden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 15-09-2020 12:33:31

  183. Merhaba herkese bu web sitesi inan ki çok iyi, face de paylaştım

  184. elif yılmaz Reply

    Karabük merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar siteniz süper ötesi güzel, face de paylaştım 18-09-2020 20:50:32

  185. Bolu merkezden ben banu. Merhabalar paylaşımın vallaha billaha dikkat çekici, teraziye tıkladım 21-09-2020 10:44:17

  186. Selamlar siteniz valla dikkat çekici, face de paylaştım

  187. Diyarbakır merkezden ben banu. Mrb sayfanız inan ki iyi, facebookta paylaştım 24-09-2020 06:37:36

  188. Bayburt merkezden ben ali. Mrb sayfanız süper ötesi iyi, saolun 02-10-2020 11:38:40

  189. merhaba arkadaşlar paylaşımın süper ötesi güzel, facebookta paylaştım

  190. selam arkadaşlar sayfan inan ki hoşuma gitti, şukuladım

  191. Selam herkese web sitesi inan ki hayran bıraktı, saolun

  192. elif yılmaz Reply

    Kars merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese bu web sitesi inanki çok güzel, sağolun 16-10-2020 16:45:03

  193. Gürbüz Reply

    Tunceli merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşımın inanılmaz hayran edici, sosyal medyada paylaştım 20-10-2020 22:07:58

  194. Kütahya dan kimler var. Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. . Slm siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ali – 32

  195. Bu konu : ” Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. ” çok güzel. Merhabalar web siten valla dikkat çekici, teraziye tıkladım , Emine – 275

  196. Selamlar paylaşım inanılmaz mükemmel, twitter da paylaştım

  197. Sivas dan kimler var. Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. . Selamlar paylaşım inanılmaz güzel, tebrikler , ali – 151

  198. merhaba arkadaşlar sayfanız süper ötesi iyi, şukuladım

  199. Selamın aleyküm web siteniz inan ki çok iyi, teraziye tıkladım

  200. Bu konu : ” Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. ” çok güzel. Selam web sitesi inanki dikkat çekici, saolun , Emine – 109

  201. merhaba arkadaşlar sayfan inan ki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  202. Slm paylaşımınız gerçekten mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  203. Muğla merkezden ben ali. Selamın aleyküm siteniz inanki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 09-12-2020 21:59:04

  204. Selamın aleyküm siteniz vallaha billaha hayran edici, facebookta paylaştım

  205. Selam herkese web siteniz vallaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  206. Edirne merkezden ben banu. selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 15-12-2020 03:32:09

  207. Selamın aleyküm bu web sitesi ciddiyim mükemmel, face de paylaştım

  208. Malatya dan kimler var. Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. . Selamın aleyküm siten inanki çok güzel, twitter da paylaştım , banu – 171

  209. Bartın dan kimler var. Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. . Selam herkese siten süper ötesi iyi, twitter da paylaştım , Aylin – 488

  210. Bu konu : ” Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. ” çok güzel. Selam siten vallaha çok hoşuma gitti, şukuladım , Hasan – 415

  211. Bu konu : ” Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan gerçekten çok hoşuma gitti, tebrikler , ali – 448

  212. Mardin dan kimler var. Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. . Mrb paylaşımın inan ki dikkatimi çekti, şukuladım , emin – 364

  213. Bu konu : ” Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın vallaha mükemmel, sağolun , Hasan – 166

  214. Bu konu : ” Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın süper ötesi mükemmel, twitter da paylaştım , ahmet – 397

  215. Sakarya merkezden ben emin. Merhaba herkese sayfa harbiden hoşuma gitti, teraziye tıkladım 05-01-2021 12:47:50

  216. Slm sayfa ciddiyim dikkat çekici, twitter da paylaştım

  217. Balıkesir merkezden ben memo. Merhaba sayfa gerçekten ilgi uyandırıcı, teşekkürler 11-01-2021 07:45:06

  218. Kırşehir merkezden ben ali. selam arkadaşlar siteniz vallaha güzel, linkedinde paylaştım 11-01-2021 10:57:47

  219. Bu konu : ” Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. ” çok güzel. selam arkadaşlar web sitesi inanki iyi, face de paylaştım , mehmet – 14

  220. Selam sayfanız gerçekten çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  221. Bu konu : ” Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha billaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım , Hasan – 173

  222. Elazığ merkezden ben ali. Selamın aleyküm web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, tebrikler 20-01-2021 03:53:55

  223. Merhaba herkese paylaşımın vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  224. Niğde merkezden ben Aylin. Merhaba herkese bu web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 26-01-2021 11:23:52

  225. Afyon dan kimler var. Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. . Selamlar web siteniz cidden çok iyi, sağolun , mehmet – 290

  226. Merhaba herkese bu web sitesi harbiden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  227. Kastamonu merkezden ben Emine. Selamın aleyküm sayfanız yeminle dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 09-02-2021 16:12:52

  228. Bu konu : ” Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. ” çok güzel. Selamın aleyküm web sitesi inanki hayran bıraktı, tebrikler , hatice – 412

  229. Bu konu : ” Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. ” çok güzel. Slm sayfanız inanılmaz hayran edici, teraziye tıkladım , ahmet – 107

  230. Gürbüz Reply

    Hatay merkezden ben Gürbüz. Selamlar web siteniz gerçekten çok güzel, sağolun 04-03-2021 06:54:14

  231. Diyarbakır merkezden ben ali. selamun aleyküm bu web sitesi harbiden çok güzel, şukuladım 08-03-2021 01:38:23

  232. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz inanki çok güzel, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 261

  233. Aksaray merkezden ben ali. Selam herkese paylaşımınız inanki çok iyi, sağolun 22-03-2021 19:57:17

  234. Bu konu : ” Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. ” çok güzel. Selam sayfanız inanılmaz çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 252

  235. Sakarya dan kimler var. Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. . Selam herkese web siten inan ki hayran bıraktı, teraziye tıkladım , gaye – 311

  236. Van merkezden ben ali. Slm paylaşımınız yeminle iyi, facebookta paylaştım 02-04-2021 07:05:53

  237. Van dan kimler var. Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. . Mrb web siteniz inan ki dikkat çekici, face de paylaştım , Aylin – 419

  238. Karaman merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar siteniz ciddiyim çok iyi, twitter da paylaştım 04-04-2021 17:35:30

  239. Edirne merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web siteniz vallaha çok iyi, sağolun 06-04-2021 18:14:08

  240. Kars dan kimler var. Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. . selam arkadaşlar paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, şukuladım , Hasan – 264

  241. Bu konu : ” Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım , hatice – 382

  242. Bu konu : ” Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. ” çok güzel. Mrb paylaşımınız ciddiyim iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 324

  243. Bu konu : ” Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. ” çok güzel. Selam sayfa inanılmaz çok iyi, linkedinde paylaştım , Emine – 87

  244. Adıyaman dan kimler var. Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. . selam arkadaşlar paylaşımınız yeminle hayran edici, linkedinde paylaştım , ali – 371

  245. Çankırı dan kimler var. Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. . selam arkadaşlar web siten inanki çok hoşuma gitti, face de paylaştım , banu – 59

  246. Tokat merkezden ben gaye. Selamlar paylaşımın gerçekten iyi, facebookta paylaştım 04-05-2021 19:22:19

  247. Isparta merkezden ben Emine. selam arkadaşlar sayfanız inanılmaz hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 06-05-2021 14:34:46

  248. Bu konu : ” Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın gerçekten çok güzel, teraziye tıkladım , ali – 289

  249. Samsun merkezden ben gaye. Slm web siteniz valla hayran edici, teşekkürler 10-05-2021 03:58:41

  250. Ankara dan kimler var. Nükleer silahlar yok. Asla olmadı, asla yapmayacak. . Merhabalar paylaşımın inanılmaz mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 418

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link