Obama Uzun Oyunu

Bu yüzden Obamalar, 2016’dan beri özellikle politik olarak sessiz oldukları için oldukça ünlüydü. Bunu, siyasi yönetim olarak anlıyoruz, yeni yönetimin kurumuna saygı duyuyor ve mümkün olduğunca tarafsız kalıyoruz.

“Michelle normal bir yaşam istiyor ve Barack’ın yorgun olmasını istiyor” kılıcı da var.

Ancak Michelle kamusal alanda sessiz olmaktan başka bir şey değildi. Shes, First Lady olarak popülaritesiyle bile karşılaştırılamayacak bir şekilde ülkeyi ele geçirdi. Ülkenin en popüler figürlerinden biri olan fırtına ile aldı.

Sessiz bir yaşam için çok mu ha? Kitap turu, Sesli Kitap, Ellen DG görünümleri, şimdi Oprah ile anlaşma.

Limelight’tan çıkmak istediğini, ancak bunun yerine kısa sürede Amerika’nın en popüler kadınlarından biri haline geldiğini ve mümkün olduğunca apolitik kaldığını söyledi.

Bu harika, çünkü bir görüşe sahip olmak sizi savunmasız hale getiriyor ve tüm markası son derece popüler ve karakter suikastından gerçekten dokunulmaz.

Böylece DNC, Biden’i aday gösterecek.

Kimse, kelimenin tam anlamıyla kimse HEY gibi olmadığında, Biden aday olarak nerede? Bunu yapmak istemesi pek mantıklı değil, buradaki kişisel güdüsü nerede?

Zaten bir ülke olarak siyah kadını yalnız kadın başkan seçmeyeceğimizi kanıtladık. Ne mükemmel, beklenmedik bir bilet. Beyaz banliyö insanlarını kapıyorsun. Tüm ılımlılar kendilerini güvende ve rahat hissediyor. Ne zaman BAM. Michelle Obama, VP bileti. Kelimenin tam anlamıyla Joe olan kimsenin kabuğuna karşı. Ve Michelle Obama’ya yetenekleri gibi olağanüstü popülaritesi ve Trump’a karşı Obama döneminin nostaljisi hissi ile gir. Tüm bunlar ilk kadın ve siyah iken Başkan Yardımcısı oldu. Demokrat Parti, büyük ölçüde kendisinin ve Obama’nın sessizliği ve apolitik statüsü nedeniyle ve onun çalkantılı bir Trump yönetimi sırasında dokunulmadan kalması nedeniyle, bilet üzerinde bir heyelan için hazırlanıyor.

Obama’nın 2016’dan beri hiçbir şey söylemedi. Hiçbir şey hakkında bir fikirleri yok mu? Onlar bu mütevazı ve alçakgönüllü mü? Şüpheliyim, ülkenin yakması için çok çalıştılar.

Belki de Obama’nın ve Michelle’in siyasetle yaptığı konusunda sıkıca sahip olduğumuz bu fikir aslında hiç de geçerli olmayabilir, çünkü siyasete girmek istiyorsa, gittiği yol oraya en başarılı şekilde ulaşabileceği yoldu. Ve DNC sadece Joe’yu oraya araç olarak kullandı.

“Obama Uzun Oyunu” üzerine 79 yorum

  1. Adana merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfa valla çok güzel, twitter da paylaştım 08-04-2020 19:21:46

    Cevapla
  2. Van merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siten gerçekten dikkat çekici, tebrikler 12-04-2020 19:19:11

    Cevapla
  3. Bolu merkezden ben ziya. Selam paylaşım vallaha billaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 14-04-2020 15:20:33

    Cevapla
  4. Kırıkkale merkezden ben elif yılmaz. Merhaba sayfa süper ötesi çok iyi, teraziye tıkladım 19-04-2020 10:27:37

    Cevapla
  5. Afyon merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web sitesi vallaha billaha güzel, saolun 27-04-2020 12:47:01

    Cevapla
  6. Gaziantep merkezden ben gaye. Selam herkese bu web sitesi yeminle mükemmel, linkedinde paylaştım 30-04-2020 23:42:54

    Cevapla
  7. Bayburt merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşımın inanılmaz ilgi uyandırıcı, şukuladım 05-05-2020 01:33:21

    Cevapla
  8. Osmaniye merkezden ben banu. selam arkadaşlar web siteniz yeminle dikkatimi çekti, şukuladım 13-05-2020 22:35:24

    Cevapla
  9. Burdur merkezden ben ziya. Merhaba paylaşımınız vallaha billaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 08-06-2020 05:12:29

    Cevapla
  10. Ağrı merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web siten vallaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 10-06-2020 10:44:05

    Cevapla
  11. Kastamonu merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar paylaşımın yeminle hayran bıraktı, saolun 05-08-2020 05:15:46

    Cevapla
  12. İzmir merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web sitesi gerçekten dikkat çekici, şukuladım 16-08-2020 17:40:43

    Cevapla
  13. Trabzon merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha çok güzel, teşekkürler 06-09-2020 13:39:04

    Cevapla
  14. Muş merkezden ben banu. Selam herkese web sitesi ciddiyim dikkat çekici, twitter da paylaştım 11-09-2020 13:54:07

    Cevapla
  15. Denizli merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfanız inan ki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 14-09-2020 10:14:07

    Cevapla
  16. Ardahan merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşımın inanki güzel, sosyal medyada paylaştım 02-10-2020 11:33:42

    Cevapla
  17. Burdur merkezden ben Hasan. Merhaba sayfanız yeminle çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 15-11-2020 01:06:35

    Cevapla
  18. Isparta dan kimler var. Obama Uzun Oyunu . Slm sayfanız vallaha billaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 367

    Cevapla
  19. Bu konu : ” Obama Uzun Oyunu ” çok güzel. Selamlar sayfanız süper ötesi güzel, teraziye tıkladım , memo – 288

    Cevapla
  20. Yozgat dan kimler var. Obama Uzun Oyunu . Mrb web sitesi valla hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 459

    Cevapla
  21. Bingöl dan kimler var. Obama Uzun Oyunu . Merhaba bu web sitesi inanki güzel, twitter da paylaştım , – 34

    Cevapla
  22. Bursa merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden iyi, face de paylaştım 19-12-2020 16:55:39

    Cevapla
  23. Kırklareli merkezden ben elif yılmaz. Merhaba sayfan ciddiyim dikkat çekici, teşekkürler 21-12-2020 12:35:03

    Cevapla
  24. Denizli merkezden ben mehmet. Slm bu web sitesi inanılmaz hayran edici, face de paylaştım 22-12-2020 02:18:18

    Cevapla
  25. Bu konu : ” Obama Uzun Oyunu ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın inanki hayran edici, face de paylaştım , – 332

    Cevapla
  26. Bu konu : ” Obama Uzun Oyunu ” çok güzel. Selamlar sayfan inan ki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , emin – 130

    Cevapla
  27. Denizli dan kimler var. Obama Uzun Oyunu . selam arkadaşlar paylaşımın ciddiyim güzel, şukuladım , memo – 392

    Cevapla
  28. Antalya dan kimler var. Obama Uzun Oyunu . merhaba arkadaşlar sayfanız inanılmaz hayran bıraktı, sağolun , hatice – 32

    Cevapla
  29. Bu konu : ” Obama Uzun Oyunu ” çok güzel. merhaba arkadaşlar bu web sitesi harbiden dikkatimi çekti, teşekkürler , Hasan – 496

    Cevapla
  30. Şırnak merkezden ben hatice. Slm siten harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 16-01-2021 18:45:33

    Cevapla
  31. Bu konu : ” Obama Uzun Oyunu ” çok güzel. Merhabalar web sitesi ciddiyim hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 247

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link