İlk başta bu denizaltıda fark ettim, bu da bir komplo altlığı olarak görmek mantıklı. İnsanlar anlaşamayacaklar. Ancak covid kilitlenmesi ilerledikçe, sadece bu alt Reddit değildi. Sosyal medyanın her yerinde insanlar (eğer bu mümkünse) birbirlerine daha çok kızgın çocuklar gibi davranmaya başladılar.

Beklenmedik ve gereksiz bir kilitlenmeden kaynaklanan yanlış bir öfke olduğuna inanıyorum. Ancak bilişsel uyumsuzluk o kadar güçlüdür ki birçok insan neden kızgın olduklarını tam olarak belirleyemez.

Evet, sosyal medya bu konuda her zaman berbat olmuştur. Ama son zamanlarda katlanarak daha kötü oldu. Twitter’da, FB’de vb. siyasi veya tartışmalı hiçbir şeyle ilgisi olmayan oldukça uysal alt Reddit’lerde bile, hepsi nefret veya ince örtülü öfke.

MSM’nin Trump döneminde kötü turuncu adama karşı 24 saat süren saldırısı (ve sonrasında, Demokratlar kendilerini Donald hakkında konuşmaktan alıkoyamıyorlar gibi), karantinanın neden olduğu kitlesel kafa karışıklığı, depresyon ve öfkeyle birleşince, patladı ve döndü kontrol dışı.

Benim için devrilme noktası bu sabah, bir Reddit alt sitesinde hokey hakkındaydı, Canadiens/Jets oyununun birincisinin sonunda meydana gelen büyük bir hit hakkında bir tartışma vardı. Hokey oynayarak büyüdüm. Güzel oyun, bazen oldukça tehlikeli. Böyle şeyler olur. Bir kullanıcı rant yapmaya başladı… Ne hakkında rant ettiğini bile anlayamadım. Vuruşu yapan oyuncuya seslenmiyordu.. O sadece KIZGINDI. Ve beni etkiledi, Bilerek olsun ya da olmasın, öfkeli çocuklar olmaya koşullanıyoruz. Adam tam anlamıyla rantını bitirdi, “[the player who got hit] ya iyi, ya da iyi değil ama her iki durumda da bir doktora görünmesi GEREKİYOR.” Bu evet gibi ahbap.. hemen hemen her olası sonucu ele aldın. Paragrafları görünüşte kendi benlikleriyle tartışarak geçirirler ve bu parlak sonuca varırlar.

“Öfkenin saati olsun, öfke güç olabilir, onu kullanabileceğini bilmiyor musun?”

Görünüşe göre her şeye – kendimize, birbirimize, topluma, diğer gruplara… öfkeli ve depresyondayız… sadece genel olarak kızgınız.. mevcut güç yapısına fayda sağlıyor. 7/24 sinirliyse kimse net düşünemez. Bu durumu sürdüren iktidardakilere değil, bizi birbirimize kızdırmak şu anda büyük bir taktik gibi görünüyor. Herkes her şeye kızgın

45 Comments

  1. Gümüşhane dan kimler var. Öfke, öfke her yerde . Merhaba herkese bu web sitesi valla iyi, sosyal medyada paylaştım , doruk – 403

  2. Bu konu : ” Öfke, öfke her yerde ” çok güzel. Slm web siten valla dikkat çekici, teraziye tıkladım , Emine – 43

  3. Çorum merkezden ben Emine. selam arkadaşlar sayfan süper ötesi çok güzel, teraziye tıkladım 03-06-2021 15:29:37

  4. Bu konu : ” Öfke, öfke her yerde ” çok güzel. Selam paylaşımınız vallaha billaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , doruk – 244

  5. Düzce dan kimler var. Öfke, öfke her yerde . Merhaba herkese web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, sağolun , – 336

  6. Erzincan dan kimler var. Öfke, öfke her yerde . selam arkadaşlar sayfanız harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler , Aylin – 432

  7. Edirne merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar web siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 09-06-2021 14:22:53

  8. Bu konu : ” Öfke, öfke her yerde ” çok güzel. Slm bu web sitesi inan ki çok iyi, face de paylaştım , gaye – 381

  9. Bu konu : ” Öfke, öfke her yerde ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim çok iyi, teraziye tıkladım , ali – 224

  10. merhaba arkadaşlar web sitesi inanki mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  11. Selamın aleyküm paylaşımınız inanki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  12. selamun aleyküm web siteniz gerçekten güzel, twitter da paylaştım

  13. İstanbul dan kimler var. Öfke, öfke her yerde . Selamlar paylaşımınız cidden hayran edici, linkedinde paylaştım , – 15

  14. Merhaba herkese siten inanılmaz güzel, teraziye tıkladım

  15. Bu konu : ” Öfke, öfke her yerde ” çok güzel. Mrb bu web sitesi inan ki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , doruk – 448

  16. Bu konu : ” Öfke, öfke her yerde ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın vallaha çok hoşuma gitti, teşekkürler , Emine – 276

  17. Bu konu : ” Öfke, öfke her yerde ” çok güzel. Mrb paylaşımınız inanılmaz dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 37

  18. merhaba arkadaşlar siten cidden ilgi uyandırıcı, şukuladım

  19. elif yılmaz Reply

    Bilecik merkezden ben elif yılmaz. Merhaba web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 23-06-2021 21:05:17

  20. Bu konu : ” Öfke, öfke her yerde ” çok güzel. Mrb paylaşımınız inan ki çok güzel, tebrikler , hatice – 453

  21. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Öfke, öfke her yerde ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi cidden hayran edici, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 163

  22. Gürbüz Reply

    Hatay dan kimler var. Öfke, öfke her yerde . selam arkadaşlar paylaşımınız inan ki hayran bıraktı, şukuladım , Gürbüz – 67

  23. Bu konu : ” Öfke, öfke her yerde ” çok güzel. Mrb paylaşımınız süper ötesi çok iyi, twitter da paylaştım , Hasan – 167

  24. Bu konu : ” Öfke, öfke her yerde ” çok güzel. Selam web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , emin – 166

  25. Gürbüz Reply

    Selamın aleyküm web siten cidden çok güzel, teşekkürler

  26. selamun aleyküm paylaşımınız yeminle hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  27. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Öfke, öfke her yerde ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım ciddiyim mükemmel, facebookta paylaştım , Gürbüz – 152

  28. Bu konu : ” Öfke, öfke her yerde ” çok güzel. Selam web siten yeminle iyi, tebrikler , Hasan – 50

  29. Kırklareli merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfa inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 25-07-2021 05:37:54

  30. Tunceli dan kimler var. Öfke, öfke her yerde . Selam herkese paylaşımınız valla dikkat çekici, linkedinde paylaştım , ali – 364

  31. Samsun dan kimler var. Öfke, öfke her yerde . Merhaba herkese paylaşım valla çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 26

  32. Bu konu : ” Öfke, öfke her yerde ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha billaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 371

  33. Bartın merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar paylaşımınız cidden güzel, face de paylaştım 18-08-2021 16:09:10

  34. selamun aleyküm web siteniz valla hayran edici, facebookta paylaştım

  35. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar paylaşım inanki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  36. Bu konu : ” Öfke, öfke her yerde ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan süper ötesi hoşuma gitti, facebookta paylaştım , memo – 320

  37. Artvin dan kimler var. Öfke, öfke her yerde . Selam herkese paylaşım gerçekten dikkat çekici, linkedinde paylaştım , emin – 392

  38. Kırıkkale dan kimler var. Öfke, öfke her yerde . Merhaba siten süper ötesi çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 298

  39. Sakarya merkezden ben doruk. Selamın aleyküm sayfan harbiden çok iyi, sosyal medyada paylaştım 02-09-2021 23:06:37

  40. Hatay merkezden ben doruk. selamun aleyküm paylaşım inan ki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 20-09-2021 22:34:47

Write A Comment