Çocuklarda koronavirüs vakalarının aniden arttığını, biraz rahat olduğunu düşünen var mı? Verilen virüsleri mutasyona uğrattı ve garip şeyler yaptım. Ama şimdi okula geri dönünce köşede olduğu için şüpheli görünüyor.

Author

48 Comments

  1. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  2. Selam herkese web sitesi inan ki güzel, sosyal medyada paylaştım

  3. Merhaba paylaşımınız inanılmaz hayran bıraktı, face de paylaştım

  4. Bartın merkezden ben banu. Merhaba web siteniz gerçekten hayran bıraktı, twitter da paylaştım 08-08-2020 14:01:29

  5. Ardahan merkezden ben ziya. Merhaba herkese bu web sitesi inan ki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 15-08-2020 05:55:46

  6. Malatya merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfanız inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım 26-08-2020 18:57:42

  7. selamun aleyküm web siten valla ilgi uyandırıcı, saolun

  8. elif yılmaz Reply

    Bingöl merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfanız inanılmaz dikkat çekici, saolun 29-08-2020 09:50:45

  9. Sivas merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, tebrikler 31-08-2020 01:41:27

  10. selamun aleyküm web siteniz gerçekten dikkatimi çekti, saolun

  11. Sinop merkezden ben Aylin. Merhaba sayfanız vallaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım 19-09-2020 12:36:16

  12. Kırşehir merkezden ben ali. Merhabalar sayfa süper ötesi hayran bıraktı, facebookta paylaştım 19-09-2020 14:20:42

  13. Mrb web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  14. Adıyaman merkezden ben gaye. selamun aleyküm siten ciddiyim hayran bıraktı, sağolun 02-10-2020 10:37:45

  15. İstanbul merkezden ben ali. Slm web sitesi inanılmaz dikkat çekici, tebrikler 02-10-2020 11:22:47

  16. Gürbüz Reply

    Tunceli dan kimler var. Okul zamanı geliyor …. . merhaba arkadaşlar paylaşım yeminle iyi, şukuladım , Gürbüz – 330

  17. Bu konu : ” Okul zamanı geliyor …. ” çok güzel. Selam sayfanız inanılmaz çok iyi, şukuladım , ali – 486

  18. Selamın aleyküm sayfa valla çok güzel, linkedinde paylaştım

  19. elif yılmaz Reply

    Düzce dan kimler var. Okul zamanı geliyor …. . Selamlar web siten inanılmaz çok iyi, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 311

  20. Giresun dan kimler var. Okul zamanı geliyor …. . Selam sayfanız yeminle hoşuma gitti, tebrikler , Aylin – 448

  21. Bingöl dan kimler var. Okul zamanı geliyor …. . Merhabalar paylaşımın valla mükemmel, sağolun , emin – 181

  22. Gümüşhane merkezden ben Hasan. Selamlar paylaşım harbiden çok iyi, linkedinde paylaştım 19-11-2020 20:21:29

  23. Selamın aleyküm paylaşımın harbiden güzel, tebrikler

  24. Selamın aleyküm web sitesi inanki iyi, linkedinde paylaştım

  25. Bu konu : ” Okul zamanı geliyor …. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız süper ötesi çok güzel, tebrikler , – 162

  26. Hakkari dan kimler var. Okul zamanı geliyor …. . Merhabalar siten inanılmaz çok iyi, linkedinde paylaştım , doruk – 458

  27. Slm paylaşımın harbiden çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  28. Bu konu : ” Okul zamanı geliyor …. ” çok güzel. Selamın aleyküm web sitesi vallaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 56

  29. Selamın aleyküm siteniz harbiden mükemmel, twitter da paylaştım

  30. Bu konu : ” Okul zamanı geliyor …. ” çok güzel. Slm web siteniz inanki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 9

  31. Bu konu : ” Okul zamanı geliyor …. ” çok güzel. Merhaba web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, saolun , Emine – 217

  32. Bu konu : ” Okul zamanı geliyor …. ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi ciddiyim iyi, linkedinde paylaştım , – 67

  33. Çankırı dan kimler var. Okul zamanı geliyor …. . Merhabalar siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , memo – 471

  34. Şırnak merkezden ben ali. Merhabalar sayfanız gerçekten çok iyi, şukuladım 16-01-2021 14:03:48

  35. Kocaeli merkezden ben ali. Merhabalar sayfan harbiden güzel, tebrikler 03-02-2021 05:19:39

  36. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese paylaşım ciddiyim çok güzel, sağolun

  37. Gürbüz Reply

    Malatya dan kimler var. Okul zamanı geliyor …. . Selamlar web siten valla mükemmel, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 204

  38. merhaba arkadaşlar web siteniz valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  39. Selam siten inanılmaz çok iyi, twitter da paylaştım

  40. Bu konu : ” Okul zamanı geliyor …. ” çok güzel. Selamlar web siten inan ki dikkat çekici, twitter da paylaştım , banu – 229

  41. Bu konu : ” Okul zamanı geliyor …. ” çok güzel. Selam herkese sayfa inanılmaz dikkat çekici, saolun , ali – 399

  42. Bu konu : ” Okul zamanı geliyor …. ” çok güzel. Selam herkese web siten inanki çok hoşuma gitti, saolun , banu – 227

  43. Bu konu : ” Okul zamanı geliyor …. ” çok güzel. selamun aleyküm siten yeminle güzel, tebrikler , – 391

  44. selam arkadaşlar web siten vallaha billaha hayran edici, face de paylaştım

  45. Bu konu : ” Okul zamanı geliyor …. ” çok güzel. Slm paylaşımın cidden mükemmel, teraziye tıkladım , gaye – 39

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link