SS: Ölü arılar ve arılar hücre kuleleri arasında ölüyor

Herkese merhaba, bunun hakkında ne düşünüyorsunuz

https://youtu.be/X5IhKHGDKhM

Arılar hakkında bildiklerime dayanarak …

  • onlar bizim ana tozlayıcılarımız

  • yüksek frekanslara karşı çok hassas

  • diğer ışık ve ses dalga boylarıyla uyumlu

Etkilenme biçimleri iyi değil.

Videoya ve bildiklerinize dayanarak, bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?

Vurgulamak / öne çıkarmak için başka bir nokta …

  • Kuleler neden kamufle ediliyor, ancak diğer sokak altyapısı değil? (sokak lambaları, elektrik kutuları vb.)

  • neden diğer ülkeler 5G’yi kabul etmiyor ama biz?

  • ekleyebileceğiniz / görebileceğiniz diğer noktalar?

Author

97 Comments

  1. Selamlar web siten süper ötesi hayran edici, linkedinde paylaştım

  2. selamun aleyküm bu web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  3. Edirne merkezden ben mehmet. Slm bu web sitesi inanılmaz hayran edici, facebookta paylaştım 24-05-2020 17:48:03

  4. Erzurum merkezden ben Aylin. Mrb paylaşımın inanki güzel, face de paylaştım 24-05-2020 18:03:55

  5. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha hayran edici, tebrikler

  6. elif yılmaz Reply

    Kütahya merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşım vallaha mükemmel, face de paylaştım 06-06-2020 20:35:16

  7. elif yılmaz Reply

    Şanlıurfa merkezden ben elif yılmaz. Selamlar web siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 10-06-2020 11:22:44

  8. Merhaba herkese paylaşımınız valla mükemmel, şukuladım

  9. Merhabalar siten gerçekten dikkatimi çekti, face de paylaştım

  10. Merhaba siten süper ötesi hoşuma gitti, face de paylaştım

  11. selamun aleyküm paylaşımınız süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım

  12. Yozgat merkezden ben banu. Selamlar paylaşımınız inanılmaz dikkat çekici, teraziye tıkladım 29-06-2020 07:14:24

  13. merhaba arkadaşlar sayfa vallaha billaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  14. Siirt merkezden ben Aylin. Mrb sayfa valla hoşuma gitti, tebrikler 01-07-2020 17:34:38

  15. elif yılmaz Reply

    Aksaray merkezden ben elif yılmaz. Mrb paylaşım inanılmaz çok güzel, sağolun 07-07-2020 19:14:27

  16. Hakkari merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese sayfan ciddiyim çok iyi, teraziye tıkladım 11-07-2020 16:43:39

  17. selamun aleyküm web siten vallaha güzel, face de paylaştım

  18. İstanbul merkezden ben Emine. Merhabalar siteniz cidden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 23-07-2020 13:27:04

  19. İzmir merkezden ben Aylin. selamun aleyküm web siten inanılmaz hayran bıraktı, facebookta paylaştım 24-07-2020 03:07:36

  20. Çankırı merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşım valla çok iyi, facebookta paylaştım 25-07-2020 16:34:55

  21. elif yılmaz Reply

    Kırşehir merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfa valla dikkatimi çekti, şukuladım 31-07-2020 08:07:51

  22. Selam herkese sayfan inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  23. Karaman merkezden ben Aylin. Merhaba sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, saolun 02-08-2020 09:57:01

  24. Iğdır merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar paylaşımın inan ki dikkatimi çekti, sağolun 06-08-2020 21:14:30

  25. Rize merkezden ben doruk. Selam herkese web sitesi ciddiyim hayran edici, tebrikler 09-08-2020 09:36:15

  26. Kars merkezden ben banu. Merhabalar paylaşımın harbiden iyi, tebrikler 10-08-2020 04:52:48

  27. elif yılmaz Reply

    İstanbul merkezden ben elif yılmaz. Selamlar sayfa süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 14-08-2020 11:25:28

  28. Niğde merkezden ben doruk. Slm web siten süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım 16-08-2020 05:39:12

  29. Sinop merkezden ben banu. selamun aleyküm web siten inan ki hayran edici, linkedinde paylaştım 17-08-2020 23:31:02

  30. Amasya merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfan süper ötesi dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 25-08-2020 22:38:00

  31. Selamlar paylaşım inanılmaz çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  32. Uşak merkezden ben ali. Selam sayfanız inanki dikkatimi çekti, teşekkürler 03-09-2020 08:25:11

  33. Kahramanmaraş merkezden ben doruk. selamun aleyküm bu web sitesi ciddiyim çok güzel, saolun 05-09-2020 12:15:02

  34. Merhaba herkese sayfa yeminle ilgi uyandırıcı, sağolun

  35. elif yılmaz Reply

    Merhabalar sayfa ciddiyim çok iyi, tebrikler

  36. Sivas merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web siten vallaha billaha çok güzel, linkedinde paylaştım 21-09-2020 02:13:13

  37. Merhabalar paylaşım vallaha billaha çok iyi, saolun

  38. Selamlar bu web sitesi harbiden dikkat çekici, teraziye tıkladım

  39. Rize merkezden ben Aylin. Selamlar paylaşım inanki hayran bıraktı, saolun 02-10-2020 11:29:19

  40. elif yılmaz Reply

    Amasya merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar paylaşım gerçekten dikkat çekici, teşekkürler 16-10-2020 11:00:18

  41. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar ” çok güzel. Slm bu web sitesi cidden hayran bıraktı, tebrikler , elif yılmaz – 55

  42. Merhaba herkese web sitesi gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  43. Sinop merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar siteniz süper ötesi çok güzel, twitter da paylaştım 22-10-2020 04:08:58

  44. elif yılmaz Reply

    Selam herkese siten süper ötesi çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  45. Çankırı dan kimler var. Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar . Merhabalar siten gerçekten çok güzel, şukuladım , banu – 112

  46. Sinop merkezden ben . Mrb paylaşımınız inanılmaz hayran bıraktı, tebrikler 12-11-2020 16:29:49

  47. Bu konu : ” Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım ciddiyim mükemmel, saolun , Emine – 49

  48. Sivas dan kimler var. Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar . Selamın aleyküm paylaşım cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 451

  49. Selam herkese web siten ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler

  50. Bingöl merkezden ben ali. selamun aleyküm web sitesi gerçekten iyi, saolun 23-11-2020 11:27:47

  51. Bu konu : ” Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi çok hoşuma gitti, tebrikler , gaye – 70

  52. Gaziantep merkezden ben banu. Selam herkese web siten harbiden çok hoşuma gitti, teşekkürler 24-11-2020 18:07:30

  53. Bu konu : ” Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın inan ki dikkat çekici, şukuladım , doruk – 495

  54. Bu konu : ” Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa cidden güzel, sosyal medyada paylaştım , hatice – 358

  55. Kahramanmaraş merkezden ben ali. selam arkadaşlar web sitesi inan ki çok güzel, teraziye tıkladım 05-12-2020 07:21:39

  56. Bursa merkezden ben mehmet. Merhabalar sayfanız yeminle çok hoşuma gitti, tebrikler 05-12-2020 14:01:06

  57. merhaba arkadaşlar paylaşım valla dikkatimi çekti, face de paylaştım

  58. Merhabalar sayfan ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  59. Adana merkezden ben Hasan. merhaba arkadaşlar web sitesi valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 15-12-2020 22:57:50

  60. Diyarbakır dan kimler var. Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar . selam arkadaşlar sayfanız yeminle dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , – 88

  61. elif yılmaz Reply

    Merhaba web siteniz yeminle çok iyi, şukuladım

  62. elif yılmaz Reply

    Merhaba paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  63. Bu konu : ” Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar ” çok güzel. Merhabalar web siten valla çok iyi, face de paylaştım , memo – 401

  64. Selamın aleyküm paylaşımınız valla güzel, teşekkürler

  65. Karaman merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşımın vallaha billaha çok iyi, teraziye tıkladım 03-01-2021 16:57:33

  66. Ordu merkezden ben . selamun aleyküm web sitesi inanılmaz çok güzel, sağolun 04-01-2021 06:00:49

  67. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımınız yeminle çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 240

  68. Bolu merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, teşekkürler 23-01-2021 06:16:08

  69. selamun aleyküm siten inan ki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  70. Yalova dan kimler var. Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar . Slm siten cidden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , ali – 393

  71. Kahramanmaraş merkezden ben Hasan. Selam paylaşımın vallaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 13-02-2021 10:29:32

  72. Diyarbakır dan kimler var. Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar . selamun aleyküm web siteniz inanılmaz dikkat çekici, face de paylaştım , mehmet – 400

  73. Bu konu : ” Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın inanki hayran edici, teşekkürler , doruk – 262

  74. Selamlar paylaşım gerçekten iyi, facebookta paylaştım

  75. Merhabalar siten inanki çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  76. Düzce dan kimler var. Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar . Merhaba paylaşımınız inanılmaz hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 369

  77. Van dan kimler var. Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar . Selamlar siteniz harbiden çok hoşuma gitti, saolun , doruk – 390

  78. Bu konu : ” Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar ” çok güzel. merhaba arkadaşlar bu web sitesi valla dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , doruk – 285

  79. Erzurum dan kimler var. Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar . Mrb siten süper ötesi güzel, sağolun , ali – 35

  80. selamun aleyküm siten harbiden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  81. Van dan kimler var. Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar . Merhaba web sitesi harbiden çok güzel, teşekkürler , hatice – 68

  82. selam arkadaşlar sayfan ciddiyim çok iyi, şukuladım

  83. Bu konu : ” Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız harbiden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , doruk – 451

  84. Hatay merkezden ben . Selamlar web siteniz inan ki çok güzel, sosyal medyada paylaştım 07-05-2021 05:37:38

  85. Merhabalar sayfanız süper ötesi hayran edici, teşekkürler

  86. Eskişehir merkezden ben gaye. Selamlar bu web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 12-05-2021 06:27:51

  87. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi inan ki hayran edici, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 278

  88. selam arkadaşlar web sitesi gerçekten hoşuma gitti, face de paylaştım

  89. Bu konu : ” Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan inanılmaz ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 32

  90. Ordu dan kimler var. Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar . Selamlar paylaşımın süper ötesi hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 217

  91. Balıkesir dan kimler var. Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar . Selamın aleyküm web sitesi vallaha billaha çok güzel, teraziye tıkladım , Hasan – 296

  92. Bu konu : ” Ölü arılar ve hücre kuleleri arasında ölü bırakarak arılar ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha iyi, saolun , Emine – 352

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link