Adım bir.
Doğru tarih internete yüklenir ve link yazar tarafından arşivlenir.

İkinci adım.
İlk gönderiler, değişiklik için yer bırakacak şekilde önceden koşullandırılır ve değişikliklerin fark edilmemesine izin verecek şekilde yazılır.

Adım üç.
İlk bağlantı konumları değiştirildi.

Son adım.
İlk yazar bağlantıları internetten ve cihazlardan engellenmiştir. Kanıtların yüklenmesini önleme.

Suçlama.
İnternetten ve elektronik cihazlardan kara listeye alınan bir dosya ve veri veritabanı vardır. Bu verileri elektronik bir cihaza koymaya çalıştığınızda, metin kırmızı olur ve verileri bozar. Verilere sahip olduğunuza dair bir sinyal gönderir.

Ölçek.
Bu testi bir mobil cihazda yaptım. İnternetin bir arşiviyle ziyaret ettim. Değişiklikleri kontrol etmek için bir komut dosyası kullanarak, değiştirilen internet sayfalarını otomatik olarak tarayabilirsiniz. Ancak ziyaret ettiğim sayfalarla sınırlı. Mobil cihazda, dosyanın cihaza yerleştirilmesini önleyen önceden ayarlanmış bir kilit vardı.

Ima.
Verilerim önemsiz olmayan verilerken engellendi. Bunun anlamı, dışarıdaki birinin basitçe yüklenemeyecek ciddi kanıtlara sahip olabileceği veya yüklenmeden önce yakalandıklarıdır. Yakalanmamamın nedeni, verilerin önemsiz olması ve cihazın ağlardan fiziksel olarak çıkarılmış olmasıydı.

Bu, neden gerçek bomba kanıtları görmediğimizi açıklayabilir mi?

Author

44 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    İstanbul merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm bu web sitesi inan ki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 08-02-2021 06:00:16

  2. Merhaba siteniz inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  3. Bu konu : ” Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. ” çok güzel. Mrb bu web sitesi gerçekten iyi, facebookta paylaştım , Hasan – 251

  4. Bu konu : ” Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. ” çok güzel. Selam siteniz gerçekten dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , – 317

  5. Selamlar paylaşımınız gerçekten hoşuma gitti, tebrikler

  6. Van merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşım inan ki ilgi uyandırıcı, saolun 08-02-2021 11:51:20

  7. Kilis dan kimler var. Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. . Selam herkese paylaşımınız inan ki mükemmel, linkedinde paylaştım , memo – 376

  8. Erzurum dan kimler var. Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. . Slm web siteniz süper ötesi çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 100

  9. Merhaba paylaşımın inanki hayran bıraktı, teşekkürler

  10. Manisa merkezden ben ziya. Slm paylaşım yeminle hayran bıraktı, tebrikler 20-02-2021 08:43:33

  11. Mrb paylaşım vallaha dikkat çekici, twitter da paylaştım

  12. Ardahan merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siteniz cidden mükemmel, facebookta paylaştım 27-02-2021 22:28:01

  13. Gürbüz Reply

    Bitlis merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web siteniz valla hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 28-02-2021 18:58:26

  14. Bu konu : ” Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. ” çok güzel. Slm sayfanız inan ki iyi, saolun , gaye – 344

  15. elif yılmaz Reply

    Bayburt merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese bu web sitesi yeminle dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 12-03-2021 02:13:27

  16. selam arkadaşlar web sitesi gerçekten çok güzel, teşekkürler

  17. Edirne dan kimler var. Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. . Merhaba herkese sayfan inanki çok iyi, facebookta paylaştım , Aylin – 430

  18. Bu konu : ” Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. ” çok güzel. Selam bu web sitesi gerçekten çok iyi, linkedinde paylaştım , hatice – 384

  19. Merhabalar sayfan cidden çok hoşuma gitti, saolun

  20. Gürbüz Reply

    Tekirdağ merkezden ben Gürbüz. Selamlar bu web sitesi inan ki hayran edici, twitter da paylaştım 06-04-2021 16:27:31

  21. Adana dan kimler var. Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. . merhaba arkadaşlar paylaşım inan ki çok güzel, linkedinde paylaştım , – 441

  22. Bu konu : ” Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. ” çok güzel. Selam herkese web siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, şukuladım , memo – 455

  23. Selamlar sayfanız cidden dikkatimi çekti, tebrikler

  24. elif yılmaz Reply

    Bursa merkezden ben elif yılmaz. Selamlar paylaşımın yeminle ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 07-05-2021 04:07:30

  25. elif yılmaz Reply

    Bolu dan kimler var. Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. . merhaba arkadaşlar siteniz inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 233

  26. Manisa dan kimler var. Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. . Merhaba herkese paylaşımın valla iyi, saolun , memo – 261

  27. Iğdır dan kimler var. Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. . selam arkadaşlar sayfanız yeminle çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , doruk – 40

  28. Slm sayfanız vallaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  29. Şırnak dan kimler var. Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. . Merhaba herkese paylaşımın vallaha billaha iyi, teraziye tıkladım , Aylin – 340

  30. Selamın aleyküm paylaşım valla dikkat çekici, sağolun

  31. Gaziantep merkezden ben Emine. Merhabalar siten valla güzel, tebrikler 09-06-2021 19:33:45

  32. Bu konu : ” Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. ” çok güzel. Slm sayfan gerçekten iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 265

  33. Bu konu : ” Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız yeminle hayran edici, face de paylaştım , ali – 101

  34. Adana dan kimler var. Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. . Selamın aleyküm paylaşımınız cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , – 258

  35. Şanlıurfa dan kimler var. Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. . Merhaba web siteniz ciddiyim hoşuma gitti, twitter da paylaştım , banu – 443

  36. elif yılmaz Reply

    Çorum dan kimler var. Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. . merhaba arkadaşlar web siten inan ki hayran bıraktı, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 148

  37. Gürbüz Reply

    Eskişehir dan kimler var. Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. . merhaba arkadaşlar sayfan yeminle çok iyi, twitter da paylaştım , Gürbüz – 189

  38. selamun aleyküm sayfan gerçekten çok hoşuma gitti, tebrikler

  39. Bu konu : ” Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. ” çok güzel. Selam paylaşım süper ötesi mükemmel, teraziye tıkladım , ali – 206

  40. Bu konu : ” Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. ” çok güzel. Selamlar web siten inanki hayran bıraktı, face de paylaştım , banu – 115

  41. Bu konu : ” Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan vallaha çok güzel, şukuladım , doruk – 413

  42. Bu konu : ” Otomatik tarih silme ve önleme teorisi. ” çok güzel. Selam sayfan harbiden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 376

  43. Merhaba herkese web siteniz yeminle çok iyi, sosyal medyada paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link