Kategoriler
Genel

Oyun bize nasıl asker olunacağını öğretmenin bir yoludur.

Ben 17 yaşındayken şu anda biraz Call of Duty oynamayı seven biriyim ve geçen gün en yeni olanı oynuyordum ve bir aydınlanmaya geldim. Silahlar, sesler, kan, silahların isimleri, animasyonlar, bu oyunlardaki her şey temelde alacağı gerçek şeye yakın. Ne kadar çok oynarsam, savaş hakkında gerçekte bildiğim bilgi miktarını o kadar çok anlıyordum, dürüst olmak gerekirse, sadece bu oyunları oynamak için harcadığım zamandan dolayı gerçek bir silahı kullanabileceğime ve kullanabileceğime inanıyorum. Gittikçe daha fazla çocuk bu oyunları sadece eğlence için kullanıyor ve kullanıyor, ancak zaman geldiğinde hükümetin ateşli silahları ve patlayıcıları tam olarak nasıl kullanacağını bilen milyonlarca yeni acemi var. Ancak bu çocuklar sadece silahları kullanmakla kalmayacak, aynı zamanda temel taktikler hakkında kapsamlı bilgiye sahip olacak ve senaryoları bu oyunları kullanmayan yeni bir işe alımdan çok daha kolay tespit edebilecekler.

Video oyunları da son derece bağımlılık yapar. İnanılmaz derecede bağımlılık yapıcı gibi, ama oyun bağımlılığı hakkında tek bir kelime duymuyorum çünkü hayatın şu andaki yolu.

Gerçek hayatta bir hedefin KOİ'den daha 100x daha zor olduğunu anlıyorum, ama kesinlikle şartlandırıcı.

Bunlar sadece düşüncelerim, bir tartışmayı çok isterim.

“Oyun bize nasıl asker olunacağını öğretmenin bir yoludur.” için 53 yanıt

Uşak merkezden ben gaye. selamun aleyküm sayfanız gerçekten ilgi uyandırıcı, saolun 22-02-2020 11:12:48

Uşak merkezden ben Gürbüz. Mrb sayfanız gerçekten hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 28-02-2020 15:56:18

Sakarya merkezden ben ali. Mrb paylaşım inan ki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 10-03-2020 06:45:06

Ordu merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, şukuladım 18-03-2020 19:27:13

Bayburt merkezden ben ziya. Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi çok iyi, saolun 23-03-2020 09:18:19

Düzce merkezden ben mehmet. Selamlar web siten yeminle mükemmel, şukuladım 26-03-2020 12:03:46

Çankırı merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşım cidden çok hoşuma gitti, saolun 12-04-2020 05:32:12

Erzincan merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar web siten inanılmaz çok iyi, linkedinde paylaştım 18-04-2020 23:24:20

Isparta merkezden ben Aylin. Selamlar paylaşımınız cidden çok iyi, facebookta paylaştım 27-04-2020 11:40:18

Kocaeli merkezden ben gaye. selamun aleyküm siten harbiden çok hoşuma gitti, şukuladım 05-05-2020 21:14:50

Tunceli merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşım vallaha billaha hoşuma gitti, face de paylaştım 07-05-2020 02:37:44

Erzurum merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşımın cidden hayran bıraktı, face de paylaştım 10-05-2020 00:26:12

Çorum merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siten yeminle dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 12-05-2020 23:06:58

Manisa merkezden ben ahmet. Slm siteniz vallaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 09:34:15

Batman merkezden ben Aylin. Selam sayfan yeminle dikkat çekici, twitter da paylaştım 04-06-2020 06:57:20

Yozgat merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm bu web sitesi yeminle hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 04-06-2020 07:13:08

Muğla merkezden ben doruk. selam arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 05-06-2020 11:00:38

Bursa merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfanız vallaha billaha iyi, tebrikler 10-06-2020 02:39:13

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir