Bu yüzden kişisel bilgilerini vermek istemiyorum, çünkü sizler garip şeyler yapabilirsiniz, ancak yaşadığım yerde ailem çok fazla her şeyi işleten hella gayrimenkulüne sahip. İşte dood ve ailesinin serbest masonlar ve biraz da yüksek dereceler olduğu. Bana kitaplarını, sıralama durumunu kanıtladığı metalleri gösterdi, bana bir sürü kural ve şey söyledi ve medyanın tasvir ettiği gibi değil bir ölçüde. Beni toplantılarına gitmem için birden çok kez davet etti ve katılmam istendiğim yerlerden birine gittim ama ilk başta tereddüt ettim, bu yüzden teklifin ne zaman sona ereceği konusunda zaman kısıtlaması vermediler ve toplantıları istediğim zaman. Ben tereddüt ettim ama aynı zamanda çok da ilgimi çekti. Ailesinin bu kadar çok güç kazandığına dair büyük bir elin, kendi içinde bir komplo olan masonlardan kaynaklandığını hissediyorum. O hem ailesi hem de gerçekten iyi bir adam ama eğer katılmak ya da benim mesafe tutmak gerekir idk çünkü burada ücretsiz mason ritüel söylentiler bir sürü yanı sıra onlar sadece söylentiler yapmak buttt becerdin bok bir grup var. Adamların bu duruma ne katıyor?

Author

135 Comments

  1. Osmaniye merkezden ben banu. Mrb sayfa harbiden çok iyi, sosyal medyada paylaştım 09-03-2020 12:20:03

  2. elif yılmaz Reply

    Mrb paylaşımınız vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  3. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese paylaşımın vallaha mükemmel, şukuladım

  4. selam arkadaşlar sayfa valla hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  5. Giresun merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfan inan ki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 09-03-2020 12:55:37

  6. Selamın aleyküm paylaşım ciddiyim dikkat çekici, facebookta paylaştım

  7. Mardin merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar siteniz cidden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 09-03-2020 13:08:17

  8. Niğde merkezden ben ziya. Selamlar paylaşım gerçekten çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 09-03-2020 13:14:14

  9. Çankırı merkezden ben Emine. Merhabalar sayfa süper ötesi mükemmel, linkedinde paylaştım 09-03-2020 13:20:48

  10. Merhaba paylaşımınız vallaha billaha çok iyi, face de paylaştım

  11. Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz güzel, tebrikler

  12. Bursa merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşımın inanılmaz mükemmel, saolun 09-03-2020 13:56:58

  13. Kayseri merkezden ben ahmet. Mrb sayfanız inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım 09-03-2020 14:01:09

  14. Selamlar paylaşımın valla hayran bıraktı, teşekkürler

  15. Bilecik merkezden ben Emine. Selam bu web sitesi yeminle dikkat çekici, linkedinde paylaştım 09-03-2020 14:09:58

  16. Çorum merkezden ben ali. Selam herkese sayfa harbiden dikkat çekici, face de paylaştım 09-03-2020 14:12:23

  17. Artvin merkezden ben ziya. Merhaba herkese web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler 09-03-2020 14:14:12

  18. Niğde merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 09-03-2020 14:21:56

  19. Erzurum merkezden ben ahmet. selamun aleyküm web siten gerçekten çok güzel, facebookta paylaştım 11-03-2020 16:35:04

  20. Selam herkese paylaşım harbiden hayran edici, face de paylaştım

  21. Slm web siten cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  22. Sivas merkezden ben Aylin. selamun aleyküm web siteniz vallaha billaha dikkat çekici, face de paylaştım 12-03-2020 21:55:50

  23. Merhaba bu web sitesi harbiden çok iyi, facebookta paylaştım

  24. Antalya merkezden ben ali. Selam herkese siten vallaha mükemmel, facebookta paylaştım 19-03-2020 22:40:32

  25. Nevşehir merkezden ben Aylin. Selam herkese web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, şukuladım 20-03-2020 21:35:08

  26. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha iyi, sosyal medyada paylaştım

  27. merhaba arkadaşlar web siteniz inanki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  28. Merhabalar sayfan inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım

  29. Giresun merkezden ben gaye. Merhaba herkese paylaşımınız gerçekten çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 04-04-2020 15:11:57

  30. elif yılmaz Reply

    Merhabalar paylaşım harbiden güzel, facebookta paylaştım

  31. Bartın merkezden ben banu. Merhaba siten ciddiyim çok iyi, şukuladım 08-04-2020 11:23:51

  32. Ordu merkezden ben Aylin. Slm web siteniz vallaha hayran edici, facebookta paylaştım 14-04-2020 21:39:31

  33. Erzurum merkezden ben ali. Merhaba herkese web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, face de paylaştım 15-04-2020 22:16:58

  34. selamun aleyküm siteniz harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  35. Kırıkkale merkezden ben ali. selamun aleyküm bu web sitesi inan ki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 21-04-2020 11:33:46

  36. Kayseri merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfa inanılmaz çok iyi, teraziye tıkladım 21-04-2020 11:50:58

  37. Yalova merkezden ben ahmet. Selamlar bu web sitesi harbiden mükemmel, teşekkürler 23-04-2020 05:03:54

  38. Tunceli merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, saolun 24-04-2020 11:00:36

  39. Hakkari merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web siten inanki çok iyi, saolun 24-04-2020 12:08:29

  40. Bayburt merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm web siten harbiden dikkat çekici, sağolun 24-04-2020 22:57:02

  41. Mersin merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siteniz valla hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 25-04-2020 18:42:45

  42. Tekirdağ merkezden ben Aylin. Merhaba web siteniz vallaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım 26-04-2020 09:54:01

  43. Selamın aleyküm siteniz harbiden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  44. Mersin merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfanız süper ötesi dikkat çekici, face de paylaştım 28-04-2020 12:45:17

  45. selamun aleyküm sayfanız harbiden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  46. Diyarbakır merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşımın yeminle mükemmel, facebookta paylaştım 30-04-2020 16:08:27

  47. Merhaba herkese siten vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  48. Osmaniye merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm paylaşım yeminle hayran edici, tebrikler 03-05-2020 06:07:42

  49. Bingöl merkezden ben Emine. Merhabalar bu web sitesi vallaha iyi, şukuladım 07-05-2020 16:58:51

  50. Merhaba bu web sitesi inan ki hayran edici, facebookta paylaştım

  51. Aksaray merkezden ben ziya. Selamlar sayfa yeminle hayran bıraktı, teşekkürler 12-05-2020 00:48:38

  52. Gaziantep merkezden ben ali. Merhaba web siten vallaha dikkat çekici, tebrikler 28-05-2020 09:45:23

  53. elif yılmaz Reply

    Selam herkese web sitesi inanki dikkat çekici, teşekkürler

  54. Balıkesir merkezden ben banu. Merhaba web sitesi harbiden çok güzel, facebookta paylaştım 16-06-2020 16:43:10

  55. Bingöl merkezden ben ali. Mrb siteniz cidden iyi, linkedinde paylaştım 28-06-2020 15:35:33

  56. Slm sayfanız valla dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  57. Merhabalar sayfan inan ki dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  58. selamun aleyküm sayfan gerçekten hoşuma gitti, face de paylaştım

  59. Merhabalar web siteniz inanki dikkatimi çekti, face de paylaştım

  60. selamun aleyküm paylaşımınız cidden hayran edici, twitter da paylaştım

  61. Selamın aleyküm web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  62. Afyon merkezden ben mehmet. Selamlar siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, sağolun 06-08-2020 21:23:41

  63. Merhaba herkese paylaşım harbiden hayran edici, facebookta paylaştım

  64. Kırşehir merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 17-08-2020 18:35:33

  65. Ağrı merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar web siten ciddiyim çok güzel, teraziye tıkladım 21-08-2020 18:41:30

  66. Merhaba herkese sayfanız inanılmaz güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  67. selam arkadaşlar web sitesi ciddiyim çok güzel, şukuladım

  68. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  69. elif yılmaz Reply

    Kahramanmaraş merkezden ben elif yılmaz. Selamlar siteniz valla çok güzel, linkedinde paylaştım 25-09-2020 15:22:18

  70. Adıyaman merkezden ben doruk. selam arkadaşlar siten harbiden dikkat çekici, sağolun 02-10-2020 11:35:24

  71. Burdur merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web sitesi valla iyi, face de paylaştım 04-10-2020 11:00:38

  72. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm siteniz yeminle çok iyi, saolun

  73. Bu konu : ” Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? ” çok güzel. Selam paylaşımınız ciddiyim dikkat çekici, twitter da paylaştım , ahmet – 8

  74. Bu konu : ” Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? ” çok güzel. selamun aleyküm siten inanki çok hoşuma gitti, tebrikler , – 171

  75. Selam herkese sayfanız süper ötesi güzel, face de paylaştım

  76. merhaba arkadaşlar web sitesi yeminle çok iyi, teraziye tıkladım

  77. Siirt dan kimler var. Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? . Slm sayfan vallaha dikkat çekici, teraziye tıkladım , ziya – 474

  78. Antalya dan kimler var. Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? . selam arkadaşlar paylaşım inan ki hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ali – 475

  79. Bu konu : ” Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? ” çok güzel. Selam paylaşım cidden güzel, teraziye tıkladım , gaye – 216

  80. Bu konu : ” Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz inanki ilgi uyandırıcı, teşekkürler , memo – 200

  81. Kırıkkale dan kimler var. Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? . Selamlar web sitesi süper ötesi mükemmel, şukuladım , Hasan – 375

  82. Samsun merkezden ben emin. Mrb paylaşımın vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım 11-11-2020 05:50:08

  83. Bitlis merkezden ben doruk. selamun aleyküm web sitesi gerçekten çok güzel, sosyal medyada paylaştım 17-11-2020 11:58:29

  84. Gaziantep dan kimler var. Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? . merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi hayran bıraktı, facebookta paylaştım , ali – 460

  85. Bu konu : ” Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? ” çok güzel. Selamlar web siteniz valla mükemmel, saolun , banu – 43

  86. Batman dan kimler var. Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? . Selamlar web siteniz inanılmaz mükemmel, şukuladım , banu – 224

  87. Bu konu : ” Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? ” çok güzel. Selam sayfanız inan ki hayran edici, sağolun , hatice – 225

  88. Malatya dan kimler var. Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? . selam arkadaşlar web siteniz gerçekten iyi, sağolun , banu – 16

  89. Siirt merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfa inanılmaz çok iyi, saolun 15-12-2020 23:05:45

  90. Karabük merkezden ben memo. Selam herkese paylaşım vallaha billaha mükemmel, sağolun 21-12-2020 13:49:13

  91. Ardahan dan kimler var. Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? . Selamın aleyküm paylaşım süper ötesi hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ali – 494

  92. Denizli merkezden ben hatice. Slm web siteniz ciddiyim hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 29-12-2020 01:02:30

  93. Kütahya dan kimler var. Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? . Mrb web siteniz ciddiyim çok güzel, linkedinde paylaştım , Hasan – 409

  94. Bu konu : ” Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın inanki hayran edici, sağolun , hatice – 437

  95. Merhaba herkese bu web sitesi inanılmaz güzel, teraziye tıkladım

  96. Selamlar paylaşım cidden iyi, twitter da paylaştım

  97. Zonguldak merkezden ben ali. Mrb siten gerçekten hayran edici, sağolun 11-01-2021 18:04:23

  98. elif yılmaz Reply

    Selamlar web siten valla hayran edici, teşekkürler

  99. Bilecik dan kimler var. Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? . Slm paylaşımınız süper ötesi dikkatimi çekti, saolun , ahmet – 339

  100. Kilis merkezden ben . selamun aleyküm sayfa yeminle çok güzel, face de paylaştım 18-01-2021 04:04:59

  101. Şırnak dan kimler var. Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? . Selamlar paylaşım süper ötesi çok iyi, teşekkürler , Hasan – 172

  102. Adana merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfa ciddiyim çok hoşuma gitti, teşekkürler 09-02-2021 17:56:37

  103. Bu konu : ” Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? ” çok güzel. Selamlar sayfa inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım , memo – 121

  104. Slm web siteniz cidden mükemmel, facebookta paylaştım

  105. Sinop dan kimler var. Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? . Merhaba paylaşım süper ötesi ilgi uyandırıcı, teşekkürler , hatice – 17

  106. Batman dan kimler var. Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? . Merhaba herkese sayfa harbiden çok iyi, twitter da paylaştım , mehmet – 391

  107. Ardahan dan kimler var. Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? . selam arkadaşlar web siten valla dikkatimi çekti, teşekkürler , hatice – 352

  108. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? ” çok güzel. Selamlar siteniz yeminle iyi, şukuladım , Gürbüz – 358

  109. Kırklareli merkezden ben doruk. Merhaba herkese bu web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 27-03-2021 06:58:29

  110. Kars merkezden ben ali. selamun aleyküm web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 01-04-2021 01:30:09

  111. Kilis merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, facebookta paylaştım 02-04-2021 07:48:28

  112. Bu konu : ” Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi süper ötesi çok iyi, facebookta paylaştım , memo – 153

  113. Tokat dan kimler var. Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? . Selamlar web siteniz inanılmaz hayran edici, facebookta paylaştım , ali – 123

  114. Selamın aleyküm siten inanılmaz çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  115. selamun aleyküm sayfan inanılmaz güzel, face de paylaştım

  116. Adıyaman merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşımın inanki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 14-05-2021 21:00:57

  117. Niğde dan kimler var. Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? . Selam herkese siteniz gerçekten hayran edici, teşekkürler , – 233

  118. Batman dan kimler var. Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? . Selamın aleyküm sayfanız inanılmaz dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , Aylin – 183

  119. Malatya dan kimler var. Özgür bir mason biliyorum ve katılmamı istedi, değil mi? . Merhabalar paylaşımın cidden güzel, face de paylaştım , ali – 151

  120. selam arkadaşlar sayfan yeminle güzel, teraziye tıkladım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link