Dan oku dünyanın en çok tanınan tıp dergisi30868-0 / tam metin):

… PCR, bulaşıcı virüs ile bulaşıcı olmayan nükleik asit arasında ayrım yapmaz.

PCR testi pozitif olan herkes aktif vaka olarak kabul edilir. PCR testi pozitif olan ve ölen herkes covid ölüm olarak kabul edilir. Pozitif bir PCR testi iki anlama gelir,

  1. İçinde canlı virüs olabilir.
  2. Vücudunun içinde ölü virüse sahip olabilirsin çoktan mağlup etti.

Bunu her ülkede yanlış sayıyoruz ve tıbbi kurum dinlemiyor.

Bu bilgiyi dünyanın dört bir yanına yayarsanız, rotayı değiştirebiliriz.

… peetss tarafından gönderildi
[comments]

Author

38 Comments

  1. Bu konu : ” PCR testi, canlı ve ölü virüs arasındaki farkı SÖYLEYEMEZ. ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , gaye – 25

  2. Yozgat dan kimler var. PCR testi, canlı ve ölü virüs arasındaki farkı SÖYLEYEMEZ. . selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten hayran edici, tebrikler , memo – 163

  3. elif yılmaz Reply

    Tunceli merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşımınız cidden iyi, teşekkürler 06-12-2020 14:04:10

  4. Samsun dan kimler var. PCR testi, canlı ve ölü virüs arasındaki farkı SÖYLEYEMEZ. . Slm siten cidden dikkat çekici, sağolun , gaye – 267

  5. Hatay merkezden ben memo. selam arkadaşlar paylaşımınız harbiden hayran edici, face de paylaştım 13-12-2020 06:50:23

  6. Gürbüz Reply

    Slm paylaşımın gerçekten güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  7. Selam herkese paylaşım ciddiyim güzel, linkedinde paylaştım

  8. Aydın dan kimler var. PCR testi, canlı ve ölü virüs arasındaki farkı SÖYLEYEMEZ. . selamun aleyküm sayfanız inanki dikkat çekici, teşekkürler , – 140

  9. Isparta merkezden ben Emine. Slm bu web sitesi valla ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 18-12-2020 19:37:02

  10. elif yılmaz Reply

    Karabük merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha hoşuma gitti, şukuladım 22-12-2020 17:19:17

  11. Mersin merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşımınız gerçekten çok hoşuma gitti, sağolun 23-12-2020 05:42:40

  12. Gümüşhane merkezden ben ali. Merhaba herkese paylaşımın vallaha çok iyi, şukuladım 25-12-2020 12:44:25

  13. merhaba arkadaşlar bu web sitesi valla çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  14. Çankırı merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşım harbiden çok iyi, sağolun 28-12-2020 17:08:53

  15. Bu konu : ” PCR testi, canlı ve ölü virüs arasındaki farkı SÖYLEYEMEZ. ” çok güzel. Selamın aleyküm bu web sitesi inanki güzel, sağolun , Emine – 236

  16. Bu konu : ” PCR testi, canlı ve ölü virüs arasındaki farkı SÖYLEYEMEZ. ” çok güzel. Mrb paylaşımın inan ki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 134

  17. Düzce dan kimler var. PCR testi, canlı ve ölü virüs arasındaki farkı SÖYLEYEMEZ. . merhaba arkadaşlar siten gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 109

  18. Antalya merkezden ben ahmet. Selam paylaşımın vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım 14-01-2021 19:58:31

  19. elif yılmaz Reply

    Gaziantep dan kimler var. PCR testi, canlı ve ölü virüs arasındaki farkı SÖYLEYEMEZ. . merhaba arkadaşlar web siten cidden mükemmel, tebrikler , elif yılmaz – 277

  20. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” PCR testi, canlı ve ölü virüs arasındaki farkı SÖYLEYEMEZ. ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz inan ki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 253

  21. Nevşehir merkezden ben doruk. Selam herkese sayfan inan ki hayran edici, sağolun 03-02-2021 16:15:11

  22. Gürbüz Reply

    Bolu dan kimler var. PCR testi, canlı ve ölü virüs arasındaki farkı SÖYLEYEMEZ. . Mrb web sitesi yeminle çok güzel, şukuladım , Gürbüz – 184

  23. Kırşehir dan kimler var. PCR testi, canlı ve ölü virüs arasındaki farkı SÖYLEYEMEZ. . Selam herkese paylaşımın vallaha billaha çok iyi, şukuladım , ahmet – 432

  24. Bu konu : ” PCR testi, canlı ve ölü virüs arasındaki farkı SÖYLEYEMEZ. ” çok güzel. Mrb sayfanız inanki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 63

  25. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha billaha güzel, twitter da paylaştım

  26. Kütahya merkezden ben Hasan. Selam herkese web siteniz vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler 27-02-2021 13:30:28

  27. Bu konu : ” PCR testi, canlı ve ölü virüs arasındaki farkı SÖYLEYEMEZ. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın ciddiyim ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , gaye – 462

  28. Erzincan merkezden ben hatice. Selam siten vallaha mükemmel, şukuladım 28-02-2021 13:17:25

  29. Kırşehir merkezden ben emin. Merhaba paylaşım vallaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım 14-03-2021 04:38:27

  30. Karabük merkezden ben . selam arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz iyi, teşekkürler 21-03-2021 03:03:42

  31. elif yılmaz Reply

    Siirt merkezden ben elif yılmaz. Slm bu web sitesi inan ki ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 21-03-2021 06:05:20

  32. Yalova merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar web sitesi gerçekten dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 10-04-2021 10:18:15

  33. Konya merkezden ben emin. Selam bu web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, teşekkürler 23-04-2021 01:25:46

  34. Bu konu : ” PCR testi, canlı ve ölü virüs arasındaki farkı SÖYLEYEMEZ. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız inanılmaz güzel, saolun , mehmet – 58

  35. Burdur dan kimler var. PCR testi, canlı ve ölü virüs arasındaki farkı SÖYLEYEMEZ. . selam arkadaşlar web siten gerçekten çok güzel, linkedinde paylaştım , ali – 16

  36. Bitlis dan kimler var. PCR testi, canlı ve ölü virüs arasındaki farkı SÖYLEYEMEZ. . Selamlar sayfan gerçekten çok güzel, teşekkürler , banu – 183

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link