Anladığımı sanıyordum, ama eminim ki cehennemdeyim, bugün yardım için 3 psikiyatri servisine gittim, yarın deneyeceğim ama seni tanımak güzeldi, siktir et bu boktan gezegeni.

… qwerty_dirty tarafından gönderildi
[comments]

Author

21 Comments

  1. Bu konu : ” Pekala çocuklar bu benim için son olabilir. ” çok güzel. Merhabalar web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, teşekkürler , ziya – 340

  2. Bu konu : ” Pekala çocuklar bu benim için son olabilir. ” çok güzel. Mrb web sitesi inanki hayran bıraktı, twitter da paylaştım , hatice – 10

  3. elif yılmaz Reply

    Çorum dan kimler var. Pekala çocuklar bu benim için son olabilir. . Merhaba herkese paylaşımınız valla iyi, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 474

  4. İstanbul merkezden ben ahmet. Merhaba sayfanız yeminle ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 30-01-2021 14:42:17

  5. Eskişehir dan kimler var. Pekala çocuklar bu benim için son olabilir. . Slm sayfan süper ötesi güzel, face de paylaştım , Emine – 188

  6. elif yılmaz Reply

    Malatya merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm paylaşım ciddiyim çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 30-01-2021 17:58:49

  7. Mardin merkezden ben memo. Mrb paylaşımınız vallaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 31-01-2021 04:55:31

  8. Bu konu : ” Pekala çocuklar bu benim için son olabilir. ” çok güzel. Merhabalar web sitesi inan ki çok iyi, facebookta paylaştım , doruk – 442

  9. Çankırı merkezden ben doruk. Slm paylaşımınız vallaha billaha hayran edici, saolun 10-02-2021 12:38:15

  10. Edirne dan kimler var. Pekala çocuklar bu benim için son olabilir. . Merhabalar paylaşımınız valla çok güzel, facebookta paylaştım , gaye – 291

  11. Erzincan merkezden ben Emine. Selamlar web siteniz harbiden dikkat çekici, teşekkürler 24-02-2021 18:22:03

  12. Ankara dan kimler var. Pekala çocuklar bu benim için son olabilir. . Merhaba web siteniz valla ilgi uyandırıcı, tebrikler , Aylin – 24

  13. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm siteniz gerçekten dikkat çekici, sağolun

  14. Bu konu : ” Pekala çocuklar bu benim için son olabilir. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız inanılmaz hoşuma gitti, saolun , emin – 158

  15. Samsun dan kimler var. Pekala çocuklar bu benim için son olabilir. . Merhabalar bu web sitesi harbiden çok iyi, saolun , doruk – 93

  16. Çorum merkezden ben banu. Selamlar paylaşım inanki güzel, şukuladım 22-03-2021 19:28:26

  17. Isparta merkezden ben gaye. Merhabalar web siteniz süper ötesi iyi, linkedinde paylaştım 30-03-2021 12:00:39

  18. Bu konu : ” Pekala çocuklar bu benim için son olabilir. ” çok güzel. Selam sayfan süper ötesi dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , ziya – 46

  19. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz güzel, linkedinde paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link