Amcam Pentagon’da çalışıyordu ve 11 Eylül’de oradaydı ve bana 11 Eylül’ün sahnelendiğine inandığım için tabuttaki son çivi olan bir şey söyledi:

Bana, beşgenin bir “uçak” tarafından vurulan kısmının, yapılan tadilat nedeniyle o gün boş olduğunu söyledi.

Bana tesadüfen, bir uçağın çarptığı alanın boş olduğunu mu söylüyorsun?

11 Eylül’ün sahnelendiği ve beşgenin muhtemelen bir uçaktan ziyade bir füzeyle vurulduğu fikri göz önüne alındığında, PTB’nin binanın o belirli bölümünü vurmayı seçtiğine inanıyorum çünkü zaten boştu. Yanılıyorsam düzeltin, muhasebe kayıtlarının saklandığı alan da değil mi? Bence pek olası olmayan bir tesadüf. Bana bu detayı anlattığında, her şeyin sahnelendiğine tamamen ikna oldum.

Author

27 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese bu web sitesi vallaha billaha çok güzel, facebookta paylaştım

  2. elif yılmaz Reply

    Amasya merkezden ben elif yılmaz. Selam sayfanız cidden hayran bıraktı, teşekkürler 09-04-2021 15:59:56

  3. Merhaba sayfan vallaha billaha çok iyi, linkedinde paylaştım

  4. Bu konu : ” Pentagon’un 11 Eylül’de vurulan kısmı boştu. ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz valla çok güzel, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 137

  5. Merhabalar paylaşım ciddiyim iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  6. Bu konu : ” Pentagon’un 11 Eylül’de vurulan kısmı boştu. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa yeminle çok hoşuma gitti, face de paylaştım , Aylin – 171

  7. Slm web siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım

  8. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  9. Mardin dan kimler var. Pentagon’un 11 Eylül’de vurulan kısmı boştu. . Slm paylaşımın inan ki güzel, teraziye tıkladım , gaye – 142

  10. Kırıkkale merkezden ben ahmet. Selamlar sayfanız inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım 18-05-2021 20:43:27

  11. Elazığ dan kimler var. Pentagon’un 11 Eylül’de vurulan kısmı boştu. . selamun aleyküm web siten inan ki çok iyi, facebookta paylaştım , mehmet – 402

  12. Samsun merkezden ben banu. selamun aleyküm paylaşımın vallaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 22-05-2021 11:34:27

  13. Nevşehir dan kimler var. Pentagon’un 11 Eylül’de vurulan kısmı boştu. . Selam herkese paylaşım süper ötesi hayran bıraktı, sağolun , memo – 480

  14. Yalova dan kimler var. Pentagon’un 11 Eylül’de vurulan kısmı boştu. . Selamın aleyküm web siteniz valla çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , hatice – 370

  15. merhaba arkadaşlar web sitesi süper ötesi çok güzel, tebrikler

  16. Bu konu : ” Pentagon’un 11 Eylül’de vurulan kısmı boştu. ” çok güzel. Merhaba sayfa inanki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , banu – 410

  17. Batman dan kimler var. Pentagon’un 11 Eylül’de vurulan kısmı boştu. . selam arkadaşlar sayfanız harbiden dikkat çekici, teraziye tıkladım , gaye – 357

  18. Bu konu : ” Pentagon’un 11 Eylül’de vurulan kısmı boştu. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın vallaha billaha iyi, sosyal medyada paylaştım , emin – 476

  19. İzmir merkezden ben Hasan. Selam siten gerçekten ilgi uyandırıcı, saolun 24-06-2021 07:41:49

  20. Bu konu : ” Pentagon’un 11 Eylül’de vurulan kısmı boştu. ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , ali – 44

  21. Erzincan merkezden ben ahmet. Merhaba herkese paylaşımın inanki mükemmel, şukuladım 08-07-2021 23:45:03

  22. Selamın aleyküm web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  23. Slm web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  24. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  25. Bu konu : ” Pentagon’un 11 Eylül’de vurulan kısmı boştu. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha billaha çok iyi, twitter da paylaştım , – 426

  26. Karaman merkezden ben Emine. Selamlar paylaşımınız cidden çok iyi, linkedinde paylaştım 28-07-2021 10:25:59

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link