Chevon, ExxonMobil, ConocoPhillips, Royal Dutch Shell ve British Petroleum (BP), iklim değişikliğindeki rollerine yanıt vermek için San Francisco mahkeme salonuna götürüldü. Tarihi bir itirafta, hepsi IPCC’nin doğru olduğunu ve fosil yakıtların yanmasından kaynaklanan CO2 emisyonlarının küresel ısınmanın sorumlusu olduğunu kabul ediyor. Tam dur. Şaka değil. Bilimsel bir fikir birliği olduğu ve bilimin yerleştiği konusunda hemfikirler (IPCC’ye kadar). “Belirsizlik” yok. “Aldatmaca” yok. “Doğal ısınmadan” kaynaklanmaz. Vb..

Petrolün iklim değişikliğine neden olmadığını söylediler. Petrol yakan insanlar iklim değişikliğine neden olur. Kusurlu değiller, enerji talebini yaratan tüketicidir. Sorun sensin.

https://www.independent.com/2020/09/12/oil-companies-admit-to-contributing-to-climate-change-and-blame-you/

İnsan yapımı iklim değişikliği kesinlikle gerçektir. Bu komplo değil. Komplo şu ki, bu boktan işletmelerin on yıllardır bunu biliyor olması ve hiçbir şey yapmaması, sigaraların kansere bağlı olduğu konusunda büyük tütün yalanları gibi yalan söylüyor.

Author

47 Comments

  1. Balıkesir dan kimler var. Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor . selamun aleyküm paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , Emine – 45

  2. Bu konu : ” Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor ” çok güzel. Merhaba web sitesi gerçekten hoşuma gitti, şukuladım , ahmet – 422

  3. Van dan kimler var. Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor . Slm sayfanız süper ötesi çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 304

  4. Bursa merkezden ben gaye. selam arkadaşlar paylaşımın valla ilgi uyandırıcı, saolun 11-02-2021 00:07:25

  5. Bu konu : ” Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor ” çok güzel. Mrb web siteniz inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , hatice – 385

  6. Selamın aleyküm paylaşım gerçekten hayran edici, face de paylaştım

  7. Afyon dan kimler var. Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor . Selamlar siten inanki hayran edici, saolun , mehmet – 85

  8. Artvin dan kimler var. Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor . Selamın aleyküm sayfa vallaha billaha hayran bıraktı, face de paylaştım , emin – 356

  9. Bu konu : ” Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi valla dikkat çekici, şukuladım , ahmet – 375

  10. selam arkadaşlar web sitesi cidden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  11. elif yılmaz Reply

    Karabük dan kimler var. Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor . Selam web sitesi inanki dikkat çekici, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 91

  12. Bu konu : ” Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor ” çok güzel. Selam herkese paylaşımın inan ki dikkatimi çekti, sağolun , ziya – 27

  13. Ankara dan kimler var. Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor . Slm paylaşımın ciddiyim ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , ali – 455

  14. Iğdır merkezden ben gaye. Selamlar web siten süper ötesi dikkat çekici, şukuladım 22-02-2021 05:02:40

  15. Slm siteniz harbiden güzel, facebookta paylaştım

  16. Kocaeli merkezden ben memo. selamun aleyküm sayfa cidden çok güzel, şukuladım 03-03-2021 08:36:57

  17. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor ” çok güzel. Mrb siteniz süper ötesi mükemmel, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 491

  18. Erzincan merkezden ben Emine. Mrb sayfa yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım 14-03-2021 01:32:56

  19. Bayburt merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşım gerçekten güzel, linkedinde paylaştım 22-03-2021 00:04:01

  20. Selamın aleyküm paylaşım inan ki çok güzel, facebookta paylaştım

  21. Merhaba herkese paylaşım yeminle çok hoşuma gitti, tebrikler

  22. Kahramanmaraş dan kimler var. Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor . Selamlar sayfan süper ötesi çok hoşuma gitti, teşekkürler , – 12

  23. Selamın aleyküm web sitesi cidden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  24. Selam herkese siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  25. Adıyaman merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 24-04-2021 10:12:46

  26. Edirne merkezden ben Emine. Selam herkese web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 07-05-2021 00:03:51

  27. Siirt merkezden ben Hasan. Selamlar sayfa valla hayran edici, teraziye tıkladım 07-05-2021 07:31:42

  28. elif yılmaz Reply

    Zonguldak dan kimler var. Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor . Selam siten harbiden iyi, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 240

  29. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz inanılmaz hayran edici, face de paylaştım , elif yılmaz – 167

  30. Diyarbakır merkezden ben banu. Mrb bu web sitesi harbiden dikkatimi çekti, teşekkürler 26-05-2021 17:33:33

  31. Selamın aleyküm web sitesi cidden hoşuma gitti, tebrikler

  32. Afyon merkezden ben ali. selamun aleyküm sayfan inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 04-06-2021 03:46:38

  33. elif yılmaz Reply

    Slm web siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  34. Kırıkkale merkezden ben emin. Merhaba paylaşımınız ciddiyim hoşuma gitti, tebrikler 24-06-2021 09:30:16

  35. Kocaeli merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfan valla hayran edici, saolun 26-06-2021 04:04:30

  36. Ardahan dan kimler var. Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor . Selamlar web siteniz vallaha billaha güzel, linkedinde paylaştım , Hasan – 134

  37. selamun aleyküm web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  38. Bitlis merkezden ben ali. Selam herkese siteniz vallaha billaha iyi, teraziye tıkladım 26-06-2021 14:25:47

  39. elif yılmaz Reply

    Eskişehir merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web siteniz valla iyi, tebrikler 26-06-2021 19:48:18

  40. Bolu dan kimler var. Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor . merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha güzel, saolun , emin – 217

  41. Ardahan dan kimler var. Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor . Selamın aleyküm web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, tebrikler , – 83

  42. Hakkari dan kimler var. Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor . Merhabalar web sitesi inanki iyi, face de paylaştım , – 17

  43. Düzce dan kimler var. Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor . selamun aleyküm bu web sitesi inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım , gaye – 207

  44. Mersin dan kimler var. Petrol şirketleri iklim değişikliğini kabul ediyor ve sizi suçluyor . Selam paylaşımınız valla güzel, teraziye tıkladım , memo – 97

  45. Adana merkezden ben emin. Merhaba paylaşımınız inanılmaz çok güzel, tebrikler 19-07-2021 10:44:39

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link