https://i.imgur.com/U7Hv0xN.jpg

https://i.imgur.com/S1mrbNh.jpeg

3 yıldır tarikatlar ve masonluk üzerine araştırma yapıyorum. Bu uzun bir hikaye ve daha sonra anlatacağım. Sadece bunu oku. Güven Bana.

Adı Thelema ve Aleister Crowley tarafından icat edildi, ancak gerçekten klasik Masonluğun bir parçası. Locanın sloganı “Ne Yaparsan Yap” dır. Diğer bir deyişle, “Ne istersen yap, önemli değil.”

Şu anda her şeyi açıklayacak vaktim yok. Sadece okuyun ve araştırmamın geri kalanına göz atın hepsi instagramda. Birkaç gün önce orijinal hesabımdan bloke edildim. Google beni kilitledi ve wikipedia da beni engelledi.

Lütfen bana güven. Bunu görmeniz gerek.

instagram.com/princeofsaturn93

instagram.com/drdrelittle (eski hesap)

https://www.instagram.com/explore/tags/saturndeathcultofthecriminalelite/

Benim adım Evan ve hesaplar facebook’uma bağlı. Bana bir şey olursa kesinlikle intihara meyilli değilim.

Barış

Aşk

ve anlayış.

Ben bir pasifistim ve şiddeti asla savunmuyorum ama bununla ilgili bir şeyler yapılması gerekiyor.

– Evan

Not: Bu aptalları her şey için suçlamayın. Bu saçmalık CIA ve Pentagon’dan geliyor.

Gerçek kötü adamlar bunlar.

<3


Author

29 Comments

  1. Çankırı merkezden ben gaye. Slm bu web sitesi ciddiyim hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 14-03-2021 09:10:10

  2. Merhaba herkese siten vallaha billaha hayran bıraktı, tebrikler

  3. Merhaba herkese paylaşımınız harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  4. Erzurum merkezden ben Hasan. Merhabalar sayfanız yeminle dikkatimi çekti, saolun 17-03-2021 15:48:20

  5. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Pizzagate 2.0: Suç Elitinin Satürn Ölüm Kültü (Hillary Clinton arkadaşlarının Satanizm’i açıkça uyguladıklarının kanıtı). Bunu kontrol etmelisin. Hemen ” çok güzel. selam arkadaşlar siten gerçekten ilgi uyandırıcı, saolun , elif yılmaz – 211

  6. Manisa merkezden ben banu. selamun aleyküm web siteniz süper ötesi çok iyi, saolun 27-03-2021 04:38:00

  7. elif yılmaz Reply

    Selamlar sayfa valla hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  8. Bu konu : ” Pizzagate 2.0: Suç Elitinin Satürn Ölüm Kültü (Hillary Clinton arkadaşlarının Satanizm’i açıkça uyguladıklarının kanıtı). Bunu kontrol etmelisin. Hemen ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız inan ki mükemmel, facebookta paylaştım , emin – 70

  9. Slm siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, sağolun

  10. Gürbüz Reply

    Şırnak merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar siten gerçekten çok güzel, sağolun 21-04-2021 21:39:41

  11. Mersin dan kimler var. Pizzagate 2.0: Suç Elitinin Satürn Ölüm Kültü (Hillary Clinton arkadaşlarının Satanizm’i açıkça uyguladıklarının kanıtı). Bunu kontrol etmelisin. Hemen . Selamlar sayfan valla dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , Emine – 39

  12. Manisa merkezden ben ali. Merhaba sayfanız cidden mükemmel, saolun 06-05-2021 23:15:02

  13. Bu konu : ” Pizzagate 2.0: Suç Elitinin Satürn Ölüm Kültü (Hillary Clinton arkadaşlarının Satanizm’i açıkça uyguladıklarının kanıtı). Bunu kontrol etmelisin. Hemen ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın gerçekten çok iyi, saolun , hatice – 441

  14. Kırklareli dan kimler var. Pizzagate 2.0: Suç Elitinin Satürn Ölüm Kültü (Hillary Clinton arkadaşlarının Satanizm’i açıkça uyguladıklarının kanıtı). Bunu kontrol etmelisin. Hemen . Selamlar web sitesi inanki hayran edici, teraziye tıkladım , emin – 120

  15. Bu konu : ” Pizzagate 2.0: Suç Elitinin Satürn Ölüm Kültü (Hillary Clinton arkadaşlarının Satanizm’i açıkça uyguladıklarının kanıtı). Bunu kontrol etmelisin. Hemen ” çok güzel. Selam web siten yeminle çok güzel, saolun , Hasan – 106

  16. elif yılmaz Reply

    Mrb web siteniz cidden çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  17. Eskişehir merkezden ben memo. selamun aleyküm paylaşım harbiden çok iyi, tebrikler 01-06-2021 07:34:55

  18. Bartın dan kimler var. Pizzagate 2.0: Suç Elitinin Satürn Ölüm Kültü (Hillary Clinton arkadaşlarının Satanizm’i açıkça uyguladıklarının kanıtı). Bunu kontrol etmelisin. Hemen . Selam web sitesi cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım , emin – 18

  19. Şırnak dan kimler var. Pizzagate 2.0: Suç Elitinin Satürn Ölüm Kültü (Hillary Clinton arkadaşlarının Satanizm’i açıkça uyguladıklarının kanıtı). Bunu kontrol etmelisin. Hemen . Selamın aleyküm paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , Hasan – 310

  20. Iğdır merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşım harbiden çok iyi, sağolun 07-06-2021 04:46:33

  21. Selamlar paylaşımınız süper ötesi hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  22. elif yılmaz Reply

    Mrb web siten yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım

  23. Bu konu : ” Pizzagate 2.0: Suç Elitinin Satürn Ölüm Kültü (Hillary Clinton arkadaşlarının Satanizm’i açıkça uyguladıklarının kanıtı). Bunu kontrol etmelisin. Hemen ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa vallaha billaha çok hoşuma gitti, sağolun , emin – 361

  24. elif yılmaz Reply

    Afyon dan kimler var. Pizzagate 2.0: Suç Elitinin Satürn Ölüm Kültü (Hillary Clinton arkadaşlarının Satanizm’i açıkça uyguladıklarının kanıtı). Bunu kontrol etmelisin. Hemen . Merhaba sayfa süper ötesi dikkat çekici, saolun , elif yılmaz – 99

  25. Zonguldak dan kimler var. Pizzagate 2.0: Suç Elitinin Satürn Ölüm Kültü (Hillary Clinton arkadaşlarının Satanizm’i açıkça uyguladıklarının kanıtı). Bunu kontrol etmelisin. Hemen . Merhaba herkese paylaşımınız ciddiyim dikkat çekici, tebrikler , Emine – 369

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link