Kategoriler
Genel

Planlanan Ebeveynlik Boru Hattı ile İlluminati ve Şeytani Derin Devletin Fetal Parçaları Ticareti

Evet adamım, tıpkı Kızılderililer gibi israf edecek hiçbir şey koymadık … ama Kızılderililerin (Kızılderili Amerika) aksine, bu bok waaaaaay becerdin lol. Ve bu benim başka bir ülke değil Amerikalı olduğunuzu varsayıyorum. Bu tür bir gerçeği görmek için kendi önyargılarımla mücadele etmeliyim.

Kimin ne yaptığını kimin için sattığını bilmiyorum ama adamım … bu bok pandemi.

Bu komplo tavşan deliğinin ne kadar derin olduğunu düşünüyorsun?

“Planlanan Ebeveynlik Boru Hattı ile İlluminati ve Şeytani Derin Devletin Fetal Parçaları Ticareti” için 16 yanıt

Zonguldak merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar paylaşımın cidden çok hoşuma gitti, sağolun 27-05-2020 12:05:47

Sinop merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşım ciddiyim hayran bıraktı, saolun 31-05-2020 04:13:24

Bartın merkezden ben Aylin. Selamlar web sitesi süper ötesi çok iyi, facebookta paylaştım 09-06-2020 15:01:26

Gaziantep merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web siten harbiden ilgi uyandırıcı, tebrikler 29-06-2020 05:41:23

Nevşehir merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşımın harbiden dikkat çekici, facebookta paylaştım 02-07-2020 14:47:56

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir