Bu modası geçmiş siyasi medya biçimi çok bariz bir şekilde sahneleniyor. Herkes satın alınır. Kitleler hiçbir zaman tam anlamıyla temsil edilmiyor, ancak pek çok habersiz “birey” siyasi tiyatronun maskaralıklarını satın alıyor. Özgünlük kıt bir metadır. Günümüz teknolojisi bunu her zamankinden daha fazla ortaya çıkardı.

49 Comments

  1. Bu konu : ” Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz inanılmaz hayran bıraktı, saolun , Emine – 208

  2. selamun aleyküm web siten inan ki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  3. Kilis dan kimler var. Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı . Mrb sayfanız yeminle dikkat çekici, saolun , doruk – 72

  4. Selamın aleyküm sayfanız süper ötesi hoşuma gitti, face de paylaştım

  5. Aksaray merkezden ben mehmet. Slm sayfan valla çok hoşuma gitti, tebrikler 07-08-2021 04:56:40

  6. Bu konu : ” Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı ” çok güzel. Merhaba herkese web siten süper ötesi çok güzel, facebookta paylaştım , Emine – 342

  7. Bu konu : ” Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı ” çok güzel. Merhabalar sayfanız ciddiyim iyi, şukuladım , Hasan – 6

  8. Kars merkezden ben mehmet. Selam siten vallaha billaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım 07-08-2021 05:09:49

  9. Gürbüz Reply

    Niğde dan kimler var. Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı . Selam herkese bu web sitesi inan ki mükemmel, teraziye tıkladım , Gürbüz – 288

  10. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz yeminle hoşuma gitti, sağolun , Gürbüz – 32

  11. Van dan kimler var. Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı . Merhaba herkese paylaşımınız vallaha billaha iyi, şukuladım , Aylin – 169

  12. Gürbüz Reply

    Bilecik merkezden ben Gürbüz. Slm bu web sitesi ciddiyim mükemmel, sosyal medyada paylaştım 07-08-2021 05:32:48

  13. Siirt dan kimler var. Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı . Selam paylaşımınız ciddiyim güzel, facebookta paylaştım , emin – 91

  14. Selam herkese paylaşım yeminle hoşuma gitti, sağolun

  15. Bu konu : ” Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı ” çok güzel. Selamlar sayfanız inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 419

  16. Denizli merkezden ben . selam arkadaşlar paylaşım gerçekten mükemmel, tebrikler 07-08-2021 05:44:46

  17. Kahramanmaraş merkezden ben . Selam sayfa inan ki çok güzel, tebrikler 07-08-2021 05:45:43

  18. Bu konu : ” Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı ” çok güzel. Slm web sitesi inanki güzel, facebookta paylaştım , ahmet – 437

  19. elif yılmaz Reply

    Kayseri merkezden ben elif yılmaz. Mrb sayfan inanki çok güzel, sosyal medyada paylaştım 07-08-2021 05:50:21

  20. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  21. Bu konu : ” Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı ” çok güzel. Slm web siteniz yeminle hayran bıraktı, saolun , gaye – 166

  22. Bu konu : ” Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı ” çok güzel. Selam web sitesi harbiden çok güzel, tebrikler , emin – 64

  23. Mrb web siten vallaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  24. Merhaba herkese web siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  25. Diyarbakır merkezden ben hatice. Selamın aleyküm web sitesi vallaha billaha çok iyi, şukuladım 07-08-2021 06:26:43

  26. Adıyaman dan kimler var. Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı . Slm bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, teşekkürler , banu – 246

  27. Gürbüz Reply

    Erzincan dan kimler var. Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı . Merhaba herkese siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, saolun , Gürbüz – 244

  28. Selamlar sayfanız ciddiyim dikkat çekici, teraziye tıkladım

  29. Antalya merkezden ben banu. Merhabalar web sitesi süper ötesi güzel, tebrikler 07-08-2021 10:22:25

  30. Çankırı merkezden ben mehmet. Merhabalar sayfanız yeminle iyi, teraziye tıkladım 07-08-2021 13:31:33

  31. selamun aleyküm web siten vallaha billaha dikkat çekici, face de paylaştım

  32. Bolu merkezden ben emin. Merhabalar siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler 11-08-2021 01:18:24

  33. selam arkadaşlar siten inanılmaz iyi, teşekkürler

  34. Bu konu : ” Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı ” çok güzel. Selam herkese paylaşım inanki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , – 217

  35. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı ” çok güzel. Selamlar sayfa süper ötesi güzel, face de paylaştım , Gürbüz – 320

  36. Yozgat merkezden ben ali. Merhabalar paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 14-08-2021 18:51:07

  37. Bu konu : ” Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı ” çok güzel. Selamlar siten harbiden dikkat çekici, sağolun , banu – 425

  38. Bu konu : ” Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı ” çok güzel. Slm siten inan ki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 247

  39. elif yılmaz Reply

    Eskişehir dan kimler var. Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı . Slm web siteniz inanılmaz çok iyi, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 434

  40. Bu konu : ” Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa süper ötesi çok iyi, saolun , ali – 108

  41. Merhaba herkese bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  42. Tekirdağ dan kimler var. Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı . Selam bu web sitesi yeminle hayran bıraktı, tebrikler , ali – 492

  43. Bu konu : ” Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz inanki çok iyi, saolun , – 48

  44. Ankara dan kimler var. Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı . Merhabalar sayfa cidden mükemmel, şukuladım , mehmet – 273

  45. Tokat dan kimler var. Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı . Merhaba herkese siten vallaha dikkat çekici, sağolun , ali – 215

  46. Merhaba paylaşımınız valla çok hoşuma gitti, teşekkürler

  47. Bu konu : ” Politik tiyatro, modern tiyatro tarafından geride bırakıldı ” çok güzel. Selam siteniz valla çok güzel, tebrikler , Hasan – 319

Write A Comment