Prens Phillip 9 Nisan’da 99’da öldü.

Şu 9’u ters çevirin. 666

Boşaltın. 6 6 6

Her 6’yı ikiye bölün ve 3 3 3

333 = 3 Mart 2003

3 Mart = Balık burcu

Balık = su

Son zamanlarda okyanus üzerinde Ufo görüldü mü?

Prens Phillip gizli bir uzaylıydı, siz lanet osuruk koklayıcılar

Author

30 Comments

  1. Edirne dan kimler var. Prens P öldü mü? . selam arkadaşlar web siten ciddiyim çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 352

  2. merhaba arkadaşlar siten cidden hayran edici, facebookta paylaştım

  3. Bu konu : ” Prens P öldü mü? ” çok güzel. Merhabalar web sitesi ciddiyim dikkat çekici, teraziye tıkladım , Aylin – 340

  4. Selamın aleyküm sayfanız yeminle dikkat çekici, teraziye tıkladım

  5. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha billaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  6. Adıyaman dan kimler var. Prens P öldü mü? . merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha billaha çok güzel, teşekkürler , ali – 103

  7. Konya dan kimler var. Prens P öldü mü? . Slm sayfanız yeminle hoşuma gitti, şukuladım , Hasan – 242

  8. elif yılmaz Reply

    Mrb sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  9. Bu konu : ” Prens P öldü mü? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım cidden dikkat çekici, face de paylaştım , Aylin – 294

  10. Mardin dan kimler var. Prens P öldü mü? . merhaba arkadaşlar web siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, teşekkürler , memo – 364

  11. İstanbul merkezden ben ali. Selam paylaşım valla güzel, twitter da paylaştım 09-05-2021 08:58:39

  12. elif yılmaz Reply

    Bartın dan kimler var. Prens P öldü mü? . Mrb siten inanılmaz çok iyi, saolun , elif yılmaz – 306

  13. Bu konu : ” Prens P öldü mü? ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan süper ötesi dikkat çekici, şukuladım , emin – 275

  14. Bu konu : ” Prens P öldü mü? ” çok güzel. Selamın aleyküm web siteniz yeminle çok güzel, sağolun , mehmet – 258

  15. Gürbüz Reply

    Bayburt dan kimler var. Prens P öldü mü? . Selamın aleyküm paylaşımın gerçekten hayran bıraktı, teşekkürler , Gürbüz – 169

  16. Şanlıurfa dan kimler var. Prens P öldü mü? . Slm web siteniz harbiden iyi, teşekkürler , emin – 103

  17. Bu konu : ” Prens P öldü mü? ” çok güzel. Selam herkese siteniz inanki mükemmel, linkedinde paylaştım , hatice – 78

  18. Bingöl dan kimler var. Prens P öldü mü? . Selamın aleyküm sayfan inanılmaz ilgi uyandırıcı, sağolun , – 350

  19. Bu konu : ” Prens P öldü mü? ” çok güzel. Merhaba siteniz inan ki iyi, facebookta paylaştım , mehmet – 189

  20. Adana merkezden ben memo. Mrb sayfa valla hayran edici, twitter da paylaştım 08-07-2021 20:38:40

  21. Kocaeli dan kimler var. Prens P öldü mü? . Selamlar sayfan süper ötesi dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , Gürbüz – 50

  22. Bu konu : ” Prens P öldü mü? ” çok güzel. Selamlar sayfanız yeminle dikkat çekici, tebrikler , ali – 267

  23. Selamın aleyküm siteniz cidden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  24. Bu konu : ” Prens P öldü mü? ” çok güzel. Merhaba sayfan valla hoşuma gitti, face de paylaştım , ahmet – 496

  25. Kırşehir merkezden ben mehmet. Selamlar sayfanız vallaha billaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 18-07-2021 08:54:56

  26. Bu konu : ” Prens P öldü mü? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın valla çok güzel, şukuladım , ziya – 153

  27. Bu konu : ” Prens P öldü mü? ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz harbiden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , ali – 33

  28. Bu konu : ” Prens P öldü mü? ” çok güzel. Mrb paylaşımınız inanki ilgi uyandırıcı, tebrikler , banu – 340

  29. Bitlis merkezden ben ali. Selamlar siteniz ciddiyim iyi, teraziye tıkladım 02-08-2021 16:30:41

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link