Geert Vanden Bosshe PhD, DVM: BU AŞI ALMAYIN!

İşte Dr Bosshe’nin kimlik bilgilerinin bir listesi:
Novartis Aşılarında Araştırma Direktörü
Solvay Biologicals’da Grip Aşıları Küresel Proje Direktörü
Bill and Melinda Gates Foundation şirketinde Senior Program Officer
Global Alliance for Vaccines şirketinde Project Manager
UNIVAC şirketinde Chief Innovation and Scientific Officer
Alman Bulaşıcı Araştırma Merkezi Aşı Geliştirme Ofisi Başkanı

Bu liste devam ediyor ama sen anladın. Bu adam “paranoyak anti vaxxer” veya “komplo delisi” olarak göz ardı edilemez. Hayatı boyunca pro aşı oldu ve BU AŞI ALMAMASI için çığlık atıyor!

Lütfen bu videoyu izleyip çok geç olmadan dinleyebilecek herkese gönderin!

https: //www.bitchute .com / video / s27XKesxtJfr /

29 Comments

  1. Bu konu : ” Pro Vaxx Doc Bu Aşıyı Almamak İçin Çığlık Atıyor! Del Bigtree ile ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız inanılmaz dikkatimi çekti, sağolun , – 208

  2. Çanakkale merkezden ben doruk. Slm siten vallaha billaha çok iyi, teşekkürler 23-04-2021 00:16:21

  3. Bartın merkezden ben ali. Merhabalar paylaşım inanılmaz dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 23-04-2021 00:33:34

  4. Bartın dan kimler var. Pro Vaxx Doc Bu Aşıyı Almamak İçin Çığlık Atıyor! Del Bigtree ile . selam arkadaşlar sayfan inanki hoşuma gitti, tebrikler , Aylin – 285

  5. Merhaba herkese web siten inanki hayran edici, tebrikler

  6. Erzincan merkezden ben ziya. Merhabalar sayfanız vallaha çok iyi, teşekkürler 23-04-2021 08:55:54

  7. Gürbüz Reply

    Niğde dan kimler var. Pro Vaxx Doc Bu Aşıyı Almamak İçin Çığlık Atıyor! Del Bigtree ile . merhaba arkadaşlar siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , Gürbüz – 458

  8. Kırıkkale dan kimler var. Pro Vaxx Doc Bu Aşıyı Almamak İçin Çığlık Atıyor! Del Bigtree ile . Mrb siten inanki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 110

  9. Karaman merkezden ben doruk. Merhaba herkese siten vallaha ilgi uyandırıcı, saolun 04-05-2021 08:49:13

  10. Çanakkale dan kimler var. Pro Vaxx Doc Bu Aşıyı Almamak İçin Çığlık Atıyor! Del Bigtree ile . Merhabalar web siteniz valla iyi, saolun , ali – 81

  11. Slm paylaşımınız vallaha çok iyi, twitter da paylaştım

  12. Bingöl dan kimler var. Pro Vaxx Doc Bu Aşıyı Almamak İçin Çığlık Atıyor! Del Bigtree ile . Selamlar paylaşımınız yeminle iyi, tebrikler , mehmet – 254

  13. Bu konu : ” Pro Vaxx Doc Bu Aşıyı Almamak İçin Çığlık Atıyor! Del Bigtree ile ” çok güzel. Selam herkese siten ciddiyim hayran edici, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 29

  14. Tekirdağ dan kimler var. Pro Vaxx Doc Bu Aşıyı Almamak İçin Çığlık Atıyor! Del Bigtree ile . Merhaba sayfa cidden mükemmel, twitter da paylaştım , gaye – 259

  15. Erzurum merkezden ben Aylin. Selamlar web siten yeminle çok güzel, teraziye tıkladım 22-05-2021 10:48:46

  16. Aydın merkezden ben memo. selamun aleyküm sayfa valla mükemmel, linkedinde paylaştım 05-06-2021 08:10:40

  17. Bingöl merkezden ben ahmet. Slm bu web sitesi süper ötesi mükemmel, twitter da paylaştım 07-06-2021 12:25:04

  18. selam arkadaşlar web siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  19. Bu konu : ” Pro Vaxx Doc Bu Aşıyı Almamak İçin Çığlık Atıyor! Del Bigtree ile ” çok güzel. Selamlar web siteniz vallaha güzel, tebrikler , Emine – 60

  20. Mardin dan kimler var. Pro Vaxx Doc Bu Aşıyı Almamak İçin Çığlık Atıyor! Del Bigtree ile . selamun aleyküm paylaşımınız inanki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 206

  21. Muş merkezden ben memo. Merhaba herkese sayfan cidden hayran edici, saolun 30-06-2021 04:35:55

  22. selam arkadaşlar web siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  23. Bu konu : ” Pro Vaxx Doc Bu Aşıyı Almamak İçin Çığlık Atıyor! Del Bigtree ile ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa inanılmaz iyi, twitter da paylaştım , ali – 345

  24. Kahramanmaraş merkezden ben ali. selamun aleyküm sayfa süper ötesi çok güzel, şukuladım 16-07-2021 20:16:40

  25. Bilecik dan kimler var. Pro Vaxx Doc Bu Aşıyı Almamak İçin Çığlık Atıyor! Del Bigtree ile . Mrb sayfa inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 51

  26. Uşak dan kimler var. Pro Vaxx Doc Bu Aşıyı Almamak İçin Çığlık Atıyor! Del Bigtree ile . Mrb paylaşımın vallaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , gaye – 412

  27. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar web siten harbiden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  28. Erzincan dan kimler var. Pro Vaxx Doc Bu Aşıyı Almamak İçin Çığlık Atıyor! Del Bigtree ile . Selamın aleyküm web siten vallaha billaha iyi, face de paylaştım , Aylin – 34

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link