Q anon’dan Uzaklaşın

Bunun ciddi bir gönderi olması ve umarız gerçek bir tartışma olması gerekiyor

kafam karıştı

Q anon hakkında çok karışık hislerim var. Q’nun söylediği şeylerin çoğunun doğru olmasını İSTİYORUM. Adalet İSTİYORUM, insanların hapse girdiğini görmek istiyorum. Ancak son zamanlarda Q’dan şüphe duyuyorum.

Q Askeri Psyop mu? Açıkçası bunun ne anlama geldiğinden tam olarak emin değilim.
Bununla birlikte, Q hareketinin çeşitli konularda kamuoyunu şekillendirme amacının oldukça açık olduğunu düşünüyorum. Q hareketi “dünyayı kurtarmak” için çıkarsa harika olurdu Ama bu bana biraz görkemli (aşırı derecede) geliyor.

Q hareketinin “umut pornosu” olarak anıldığını duydum. Hepimiz (çoğumuz) UMUT bu doğru.
Ancak……………………..

Görünüşe göre sadece geciktirmek, oyalamak, sakinleştirmek

“Plana güvenin” kolayca “Beyaz şapkaların” kontrolünde olan hiçbir şeyi yapma anlamına gelebilir.

Q’dan şüphe etmeme ciddi şekilde neden olan birkaç yön (dünyayı kurtarmak için İYİ bir hareket olarak)

Bu öğeleri “Doğruluk Kontrolü” yapmayın, bu yalnızca bellekten

  1. Güven Oturumları

Şimdi nasıl görünüyor?

2> Güven Huber

Huber’in pek çok bilgi ile HİÇBİR ŞEY yapmadığı artık biliniyor.

3. 50.000 iddianame ve Durham

Bize MASS’ın tutuklandığı söylendi, ancak Durham’dan BİR mahkumiyetimiz (İtiraz Anlaşması) var. Durham birkaç yıldır (veya daha uzun) çalışıyor. Büyük “tutuklamalar” her zaman yakında geliyor (ama asla bu kadar artmıyor)

4. Quatanamo Körfezi ve Askeri Mahkemeler

Hala bekliyor ……… ve bekliyorum

Bunun hakkında gerçek ve samimi bir tartışma olmasını umuyorum> Kafam karıştı.
Neyin güvenilir bilgisini alacağınızdan emin değilim.

“Q anon’dan Uzaklaşın” üzerine 41 yorum

  1. Kilis merkezden ben banu. Selam herkese web sitesi süper ötesi çok güzel, şukuladım 30-09-2020 05:32:31

    Cevapla
  2. Isparta merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfan cidden iyi, sağolun 01-10-2020 04:25:57

    Cevapla
  3. Trabzon merkezden ben banu. Merhabalar web sitesi yeminle güzel, twitter da paylaştım 01-10-2020 04:27:50

    Cevapla
  4. Artvin merkezden ben banu. Selam web siteniz süper ötesi güzel, face de paylaştım 01-10-2020 04:29:08

    Cevapla
  5. Çanakkale merkezden ben ali. Selam herkese web siten süper ötesi dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 01-10-2020 04:35:51

    Cevapla
  6. Denizli merkezden ben Aylin. Slm web sitesi valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 01-10-2020 04:37:13

    Cevapla
  7. Hatay merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 01-10-2020 04:41:28

    Cevapla
  8. Kayseri merkezden ben gaye. Selam siten harbiden çok hoşuma gitti, şukuladım 01-10-2020 04:42:22

    Cevapla
  9. Balıkesir merkezden ben elif yılmaz. Merhaba sayfanız inanki çok iyi, twitter da paylaştım 01-10-2020 04:43:40

    Cevapla
  10. Kars merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar web siteniz inanki çok güzel, şukuladım 01-10-2020 04:49:03

    Cevapla
  11. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

    Cevapla
  12. Bu konu : ” Q anon’dan Uzaklaşın ” çok güzel. Merhaba siten harbiden güzel, tebrikler , Emine – 260

    Cevapla
  13. Karaman dan kimler var. Q anon’dan Uzaklaşın . Merhaba herkese web siten harbiden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 79

    Cevapla
  14. Çanakkale merkezden ben gaye. Selamlar bu web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 24-10-2020 02:06:39

    Cevapla

Yorum yapın