Kategoriler
Genel

[Questions/Discussion] Boynuzlamak – her zaman beyaz erkeklere. – Siyah üstünlük propagandası.

Neden cuckoldry söz konusu olduğunda, ağırlıklı olarak her zaman siyah bir adam tarafından aldatılan beyaz bir adamdır?

Twitter'da ırklararası propaganda ve cuckoldry beyaz nüfusa yayılan beyazlar üzerinde siyah üstünlüğü teşvik eden 'birkaç' hesapları (yüzlerce veya binlerce değilse) var.

Neden öyle? Beyaz nüfus olmasaydı, hala çamur kulübelerinde yaşayacaklarını bilmiyorlar mı?

Ana akım medya bile bunu yapıyor. Ya da dengesiz, aptal beyaz erkekler bile bunu kendileri yapıyorlar; bir cuck, beta, soyboy vb. Aldatıcılığı destekleyen / teşvik eden beyaz kadınlar için, siyah üstünlük propagandası; onlar başka bir şey, gördüğüm irrasyonel bok miktarı bu noktada psikolojik olarak zihnimi kırıyor.

Akıl hastası mı falan mı? Bu siyah üstünlük propagandası ile ilgili olarak kendilerini cinsiyet eşitsiz zamirler ya da "panseksüel" veya "gri-aseksüellik" gibi irrasyonel LGBT ++++++++ saçmalık olarak tanımlayan birçok hesap vardır.

Toplum neden bu delilik, yozlaşma bokunu normalleştirdi? Eğer 30'lu yaşlarda olsaydık, anında bazı akıl hastanelerine fırlatılacaklardı ve tüm dünyadaki psikiyatristler tarafından inceleneceklerdi.

Şimdi biraz iyimserim ama er ya da geç, birkaç on yıl ya da yüzlerce yıl olsun, bu "eşsiz" zaman dilimi her tarih kitabında yazılacak ve herkes tarafından kaşlarını çattı.

Ve bu çok "saldırgan" veya yanlış alt reddit ise. Bunu nereye göndereceğimi bana yönlendirirseniz sevinirim.

“[Questions/Discussion] Boynuzlamak – her zaman beyaz erkeklere. – Siyah üstünlük propagandası.” için 229 yanıt

Sakarya merkezden ben doruk. Selamın aleyküm web sitesi inan ki hayran edici, linkedinde paylaştım 14-01-2020 10:57:02

Bartın merkezden ben elif yılmaz. Merhaba siten inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 14-01-2020 19:43:09

Aksaray merkezden ben ziya. Merhaba sayfa vallaha ilgi uyandırıcı, tebrikler 14-01-2020 22:14:29

Tekirdağ merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz mükemmel, facebookta paylaştım 19-01-2020 21:57:16

Çanakkale merkezden ben Emine. Selam herkese sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 20-01-2020 12:08:59

Aydın merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 20-01-2020 12:09:11

Burdur merkezden ben Gürbüz. Selam web sitesi inanılmaz mükemmel, sağolun 20-01-2020 12:09:19

Sivas merkezden ben elif yılmaz. Selamlar siteniz harbiden hoşuma gitti, teraziye tıkladım 20-01-2020 20:51:40

Konya merkezden ben Gürbüz. Mrb siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 20-01-2020 20:51:43

Elazığ merkezden ben ziya. selamun aleyküm siten süper ötesi iyi, tebrikler 21-01-2020 05:06:55

Niğde merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşım inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 22-01-2020 12:29:29

Niğde merkezden ben Gürbüz. Slm web siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, face de paylaştım 22-01-2020 12:29:34

Adana merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese sayfa inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım 22-01-2020 12:29:40

Denizli merkezden ben gaye. Slm paylaşımın inan ki dikkat çekici, şukuladım 22-01-2020 12:29:46

Gümüşhane merkezden ben banu. Selamlar sayfan inanki çok güzel, twitter da paylaştım 23-01-2020 22:02:16

Şanlıurfa merkezden ben Gürbüz. Mrb web siteniz inan ki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 25-01-2020 12:51:09

Antalya merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfa inanki güzel, teşekkürler 25-01-2020 12:51:15

Bilecik merkezden ben ziya. selamun aleyküm sayfanız cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 25-01-2020 12:51:20

Nevşehir merkezden ben gaye. Merhaba herkese web sitesi vallaha iyi, twitter da paylaştım 25-01-2020 12:51:23

selamun aleyküm paylaşımınız cidden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

Erzincan merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşımınız vallaha billaha hoşuma gitti, face de paylaştım 25-01-2020 19:57:40

Tekirdağ merkezden ben ziya. Merhabalar siteniz inanılmaz çok iyi, face de paylaştım 25-01-2020 19:57:44

Bitlis merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, facebookta paylaştım 25-01-2020 19:57:46

Mersin merkezden ben gaye. Selam herkese bu web sitesi valla çok hoşuma gitti, sağolun 25-01-2020 19:57:48

Kastamonu merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar siten inanılmaz çok hoşuma gitti, şukuladım 25-01-2020 19:57:49

Kilis merkezden ben banu. selam arkadaşlar web siteniz ciddiyim hoşuma gitti, saolun 25-01-2020 19:57:55

Kayseri merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm sayfan vallaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 25-01-2020 19:57:58

Erzurum merkezden ben elif yılmaz. Selamlar paylaşımınız vallaha mükemmel, twitter da paylaştım 25-01-2020 19:58:00

Iğdır merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşımınız ciddiyim iyi, sosyal medyada paylaştım 25-01-2020 19:58:02

Osmaniye merkezden ben ali. Merhaba herkese bu web sitesi harbiden mükemmel, facebookta paylaştım 25-01-2020 19:58:06

Şanlıurfa merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm siten vallaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 25-01-2020 19:58:08

Mardin merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha çok güzel, teraziye tıkladım 25-01-2020 20:20:40

Kırşehir merkezden ben banu. Merhaba web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, teşekkürler 26-01-2020 03:52:32

Diyarbakır merkezden ben ziya. Merhabalar bu web sitesi yeminle hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 26-01-2020 03:52:34

Bitlis merkezden ben mehmet. Merhaba paylaşımınız gerçekten iyi, teraziye tıkladım 26-01-2020 03:52:44

Bolu merkezden ben ahmet. Mrb sayfanız gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım 26-01-2020 03:52:49

Afyon merkezden ben ahmet. Selamlar paylaşımın ciddiyim güzel, twitter da paylaştım 26-01-2020 03:52:51

Kırıkkale merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm web siten harbiden hoşuma gitti, sağolun 26-01-2020 03:52:55

Aksaray merkezden ben ali. Merhaba paylaşımınız vallaha hayran edici, şukuladım 26-01-2020 03:52:59

Mersin merkezden ben mehmet. Merhaba sayfanız inanki hayran edici, twitter da paylaştım 26-01-2020 03:53:01

Amasya merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfa vallaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım 26-01-2020 03:53:07

Kastamonu merkezden ben Emine. Merhaba siteniz valla dikkatimi çekti, saolun 29-01-2020 06:34:27

Kayseri merkezden ben gaye. selam arkadaşlar web siten cidden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 31-01-2020 21:36:21

Hakkari merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha iyi, face de paylaştım 01-02-2020 18:39:56

Tokat merkezden ben elif yılmaz. Mrb paylaşımın valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım 02-02-2020 22:12:13

Artvin merkezden ben doruk. selam arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim iyi, tebrikler 05-02-2020 17:24:18

Muğla merkezden ben banu. Merhaba sayfa cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 06-02-2020 17:59:38

Giresun merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfan süper ötesi hayran edici, teşekkürler 07-02-2020 19:57:11

Bolu merkezden ben doruk. Selam herkese sayfa cidden hayran bıraktı, twitter da paylaştım 08-02-2020 04:11:46

Ordu merkezden ben gaye. Merhabalar paylaşımınız vallaha mükemmel, face de paylaştım 14-02-2020 20:22:06

Artvin merkezden ben banu. selamun aleyküm web sitesi cidden hayran edici, tebrikler 14-02-2020 20:42:02

Kocaeli merkezden ben mehmet. Slm siten vallaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım 14-02-2020 21:00:50

Bursa merkezden ben mehmet. Merhaba herkese siteniz inanılmaz dikkat çekici, tebrikler 21-02-2020 13:46:10

Hakkari merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşım vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 24-02-2020 06:36:38

Tokat merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımın yeminle hayran edici, sağolun 25-02-2020 21:22:10

Erzurum merkezden ben doruk. selam arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim hayran bıraktı, şukuladım 28-02-2020 20:01:50

Konya merkezden ben banu. Selamlar paylaşımın inanılmaz mükemmel, saolun 06-03-2020 01:02:07

Ankara merkezden ben ali. Selam herkese web siteniz inanki ilgi uyandırıcı, şukuladım 10-03-2020 07:15:10

İstanbul merkezden ben ziya. Mrb bu web sitesi inan ki hayran edici, linkedinde paylaştım 14-03-2020 01:51:25

Bilecik merkezden ben elif yılmaz. Mrb web siten vallaha billaha çok güzel, facebookta paylaştım 17-03-2020 02:57:26

Zonguldak merkezden ben ziya. Slm paylaşımınız inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 18-03-2020 18:43:22

Malatya merkezden ben ahmet. Selamlar paylaşımınız valla mükemmel, tebrikler 25-03-2020 19:38:56

Sivas merkezden ben mehmet. Merhaba sayfa inanki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 26-03-2020 01:57:59

Adıyaman merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 31-03-2020 21:16:40

Gaziantep merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşımın gerçekten ilgi uyandırıcı, şukuladım 01-04-2020 17:22:25

Mardin merkezden ben elif yılmaz. Mrb bu web sitesi süper ötesi çok iyi, facebookta paylaştım 02-04-2020 07:33:31

Van merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşımınız gerçekten hayran bıraktı, twitter da paylaştım 04-04-2020 04:37:34

Sivas merkezden ben ali. Merhaba paylaşım ciddiyim hayran edici, face de paylaştım 06-04-2020 16:58:41

Şırnak merkezden ben gaye. Selamlar paylaşım inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım 08-04-2020 02:45:08

Çankırı merkezden ben banu. Selam herkese paylaşımın ciddiyim ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 08-04-2020 06:00:59

Gaziantep merkezden ben ahmet. selamun aleyküm paylaşımınız inanılmaz çok hoşuma gitti, teşekkürler 10-04-2020 00:07:11

Şırnak merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler 11-04-2020 14:00:13

Eskişehir merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm bu web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, şukuladım 12-04-2020 21:03:41

Tunceli merkezden ben banu. Mrb bu web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 12-04-2020 21:03:43

Bolu merkezden ben Gürbüz. Selamlar paylaşımınız gerçekten çok güzel, şukuladım 12-04-2020 21:03:46

Mersin merkezden ben mehmet. Merhabalar siten inanılmaz mükemmel, face de paylaştım 12-04-2020 21:03:50

Balıkesir merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfanız ciddiyim dikkat çekici, tebrikler 12-04-2020 21:03:52

Siirt merkezden ben mehmet. Merhabalar bu web sitesi inanki hayran bıraktı, twitter da paylaştım 12-04-2020 21:03:54

Kırıkkale merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşımın vallaha billaha güzel, saolun 15-04-2020 11:03:36

Kırklareli merkezden ben ahmet. Merhaba siten yeminle ilgi uyandırıcı, saolun 15-04-2020 11:03:40

Tokat merkezden ben Aylin. selamun aleyküm sayfan gerçekten çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 15-04-2020 11:03:44

Şırnak merkezden ben Gürbüz. Mrb sayfanız cidden ilgi uyandırıcı, teşekkürler 15-04-2020 11:03:49

Artvin merkezden ben gaye. Selamın aleyküm siteniz cidden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 19-04-2020 12:29:06

Konya merkezden ben doruk. Selamın aleyküm web siteniz cidden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 19-04-2020 16:16:35

Adıyaman merkezden ben Aylin. Merhaba sayfa inanki mükemmel, linkedinde paylaştım 07-05-2020 07:56:45

Iğdır merkezden ben banu. Selam herkese sayfan gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım 18-05-2020 15:07:18

Tekirdağ merkezden ben Aylin. Merhaba herkese siteniz harbiden hoşuma gitti, tebrikler 03-06-2020 15:44:02

Diyarbakır merkezden ben mehmet. Selam paylaşım yeminle dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 13-06-2020 16:35:28

Aydın merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar sayfan valla çok hoşuma gitti, şukuladım 20-06-2020 03:30:52

Karabük merkezden ben Emine. Selam herkese bu web sitesi vallaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 20-06-2020 04:16:51

Kırklareli merkezden ben banu. Selam web siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 02-07-2020 22:50:01

Elazığ merkezden ben Emine. Mrb web siten vallaha çok hoşuma gitti, teşekkürler 02-07-2020 22:50:03

Çorum merkezden ben Emine. Selamlar siteniz harbiden hayran edici, facebookta paylaştım 02-07-2020 22:50:05

Osmaniye merkezden ben ahmet. Slm sayfa yeminle dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 02-07-2020 22:50:07

Iğdır merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar paylaşımın cidden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 02-07-2020 22:50:11

Osmaniye merkezden ben ahmet. Selam herkese web siten süper ötesi çok güzel, tebrikler 02-07-2020 22:50:14

Diyarbakır merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web siten gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 05-07-2020 05:20:18

Osmaniye merkezden ben ali. Merhaba herkese paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 05-07-2020 05:20:23

Afyon merkezden ben Emine. Mrb paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 05-07-2020 05:20:31

İzmir merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfan inanılmaz güzel, saolun 05-07-2020 05:20:33

Tekirdağ merkezden ben gaye. Merhabalar siten inanılmaz çok iyi, teşekkürler 05-07-2020 05:20:42

Şırnak merkezden ben Gürbüz. Merhaba web sitesi valla dikkatimi çekti, şukuladım 06-07-2020 13:11:46

Afyon merkezden ben doruk. selamun aleyküm siten inan ki hoşuma gitti, twitter da paylaştım 08-07-2020 01:04:26

Aydın merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfan inanki çok hoşuma gitti, şukuladım 09-07-2020 20:23:04

Burdur merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 11-07-2020 21:34:07

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir