Yine de Demokratlar hiçbir kanıt olmadan “Beyaz Üstünlük” diye bağırıyor. Demokratlar, Kyle Rittenhouse’u hiçbir kanıt olmadan Beyaz Üstünlükçü olarak adlandırdı. Hepsi kendini şiddet dolu geçmişleri olan çok sayıda silahlı saldırgana karşı savunduğu için. Demokratlar, Nascar Aldatmacası Olayı ile Beyaz Üstünlüğü haykırdı. Demokratlar Gülümsediği için Covington Çocuklarına Beyaz Üstünlüğü haykırdı. Demokratlar, bir nüansla Jessie Somlet Sahte Sahte Suç’tan sonra Beyaz Üstünlüğü ağladı. Kanıt olmadan.

Bu konuyu gündeme getiriyorum çünkü Joe Biden, Beyaz Üstünlüğü İklim Değişikliğinin bir nedeni olarak karşılaştırdı. Yine delil olmadan. Bu arada İslam saldırdığında, bir pisliği havaya uçurmadan önce “Allah Ekber” diye bağırıyorlar. İslam’ı suçlamıyoruz. Bu saldırılar için Radikal İslam’ı suçluyoruz. Yine de İslam’ı eleştirmenize izin verilmedi. Yine de Demokratlarla savaşmak için görünmez bir düşmana ihtiyaçları var. Bu yüzden, beyaz olmayan bir kişiye karşı suç işleyen herhangi bir beyaz kişiyi Beyaz Üstün olarak etiketlerler. Black Lives Matter’ın bir Black Supremest grubu olduğunu ironik bir şekilde görmezden gelmek. Yalanlar üzerine inşa edilmiştir.

En üstün gruplar var. Bunu kimse inkar etmiyor. Ancak uyanmış bir savaşçınızsa “En Üstün” değilsiniz. Kimse Siyah Üstünlüğü veya Siyah Irkçılık diye seslenmiyor. Corporate America’nın Black Lives Matter’dan ölümcül bir şekilde korktuğu açık. Dolayısıyla, “Adalet Yok Barış Yok” diye bağıran kalabalığa karşı koruma sağladığını düşünerek onlara para vererek bu Komünist Örgüt’e erdemli bir işaret veriyorlar.

Medya, “Adalet Yok Barış Yok Polisi Sikeyim” diye bağırsalar, Gururlu Çocuklara veya Trump Destekçilerine nasıl davranır? Onları uzak durulması ve araştırılması gereken şiddet yanlısı ırkçı bir örgüt olarak etiketleyeceklerdi. Genellikle Radikal İslami Terörizmi suçladığınızda, saldırıdan sorumlu tutulacak bir organizasyonunuz da vardır. Alquad, ISIS, Taliban vb.

Beyaz Üstünlük Amerika için bu kadar büyük bir tehditse, Demokratlar veya Demokrat Sponsorlu State Run Media neden henüz bir öcü yaratmadı? Neden bu “Beyaz Üstün saldırıları” ndan sorumlu tutulacak bir organizasyon yok?

Author

58 Comments

  1. Diyarbakır merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web siten vallaha billaha dikkat çekici, sağolun 15-09-2020 00:37:18

  2. Van merkezden ben Gürbüz. Mrb bu web sitesi yeminle hayran edici, teşekkürler 19-09-2020 07:42:26

  3. Selamlar sayfanız ciddiyim güzel, linkedinde paylaştım

  4. Selamın aleyküm sayfan ciddiyim ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  5. elif yılmaz Reply

    Mrb siten gerçekten ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  6. selamun aleyküm web sitesi inanki dikkatimi çekti, sağolun

  7. selamun aleyküm sayfanız vallaha billaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  8. Siirt merkezden ben Hasan. selamun aleyküm web siten cidden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 19-10-2020 05:25:06

  9. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. Selam herkese sayfanız cidden güzel, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 58

  10. İzmir dan kimler var. Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? . Slm paylaşım ciddiyim hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Hasan – 422

  11. selamun aleyküm sayfanız inanılmaz mükemmel, twitter da paylaştım

  12. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi cidden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 111

  13. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. Selamlar sayfanız vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler , banu – 305

  14. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. Selam herkese paylaşımın gerçekten hayran bıraktı, teşekkürler , ahmet – 422

  15. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız ciddiyim çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ali – 256

  16. Selam herkese web siten vallaha çok hoşuma gitti, tebrikler

  17. Burdur merkezden ben ali. Selam herkese paylaşım yeminle çok güzel, facebookta paylaştım 06-12-2020 14:09:54

  18. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha billaha güzel, teraziye tıkladım , ali – 335

  19. Şırnak merkezden ben banu. Mrb bu web sitesi vallaha mükemmel, linkedinde paylaştım 15-12-2020 22:44:42

  20. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. Selamlar web sitesi inan ki iyi, şukuladım , Emine – 335

  21. elif yılmaz Reply

    Aydın dan kimler var. Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? . Merhaba herkese web siten gerçekten çok hoşuma gitti, face de paylaştım , elif yılmaz – 134

  22. Ağrı merkezden ben gaye. Selam paylaşımın harbiden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 08-01-2021 18:26:10

  23. Slm siteniz cidden mükemmel, facebookta paylaştım

  24. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. Slm web siten süper ötesi hayran bıraktı, facebookta paylaştım , gaye – 22

  25. Selam sayfan vallaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  26. Slm paylaşım vallaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  27. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız inanılmaz mükemmel, teraziye tıkladım , – 187

  28. Selamlar bu web sitesi cidden hayran edici, face de paylaştım

  29. Aksaray dan kimler var. Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? . Merhaba herkese web sitesi yeminle dikkat çekici, facebookta paylaştım , – 171

  30. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. Selam herkese paylaşım inan ki güzel, twitter da paylaştım , Hasan – 60

  31. Aydın merkezden ben ahmet. Selam web sitesi gerçekten iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 20-03-2021 07:28:41

  32. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. Merhaba web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , ziya – 228

  33. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. Mrb web siteniz süper ötesi hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 384

  34. Konya dan kimler var. Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? . Merhaba herkese paylaşım valla güzel, sosyal medyada paylaştım , – 367

  35. Amasya merkezden ben gaye. selam arkadaşlar paylaşım gerçekten çok iyi, teşekkürler 15-04-2021 18:19:25

  36. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. Mrb sayfa vallaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım , banu – 376

  37. selamun aleyküm sayfa valla hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  38. Konya merkezden ben mehmet. Mrb sayfa cidden çok iyi, sağolun 29-04-2021 06:35:55

  39. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, şukuladım , mehmet – 397

  40. Gürbüz Reply

    Karabük dan kimler var. Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? . Merhabalar siteniz yeminle mükemmel, face de paylaştım , Gürbüz – 320

  41. Selamın aleyküm sayfanız inan ki hayran edici, saolun

  42. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız inanki mükemmel, linkedinde paylaştım , ali – 249

  43. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. Merhaba sayfan valla mükemmel, sağolun , emin – 132

  44. Adıyaman dan kimler var. Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? . Selam herkese sayfa yeminle hoşuma gitti, sağolun , hatice – 314

  45. merhaba arkadaşlar sayfanız harbiden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  46. Mardin merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşımınız vallaha billaha çok iyi, tebrikler 13-06-2021 15:51:45

  47. Uşak merkezden ben doruk. Merhaba sayfanız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 13-06-2021 20:22:47

  48. Selamın aleyküm sayfa vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  49. Gürbüz Reply

    İzmir dan kimler var. Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? . Merhaba web sitesi cidden dikkatimi çekti, face de paylaştım , Gürbüz – 414

  50. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , Aylin – 474

  51. Trabzon dan kimler var. Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? . Selam web sitesi inan ki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 173

  52. Kars dan kimler var. Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? . Selamlar sayfanız inanılmaz hayran edici, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 297

  53. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. Selam herkese siteniz vallaha billaha hayran edici, şukuladım , ali – 378

  54. elif yılmaz Reply

    Eskişehir merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese web siteniz valla dikkat çekici, sağolun 23-07-2021 10:53:04

  55. Bu konu : ” Radikal İslami Terörizm demenize izin verilmediğini hatırlıyor musunuz? ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, teraziye tıkladım , ziya – 462

  56. Ordu merkezden ben hatice. Mrb paylaşım inan ki hayran bıraktı, sağolun 27-07-2021 23:21:38

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link