Profilde tek bir kullanıcı gönderisi dışında hiçbir şey bulamaz. Aramam “reddit.com docs4opendebate.be “. Birisi burada web sitesi hakkında yayınladı. Dün r / LockdownSkepticism’e gönderi göndermeye çalıştım, ancak konunun o gün zaten yayınlandığı söylendi. O günlerin tüm gönderi özetlerine baktım ve bir referans bulamadım Bağlantı.

Açık mektup şu adrestedir: https://docs4opendebate.be/en/ Son kontrol ettiğimde 10.000’den fazla imzalı harika bir mektup. Bunun gibi açık mektupları görüntülemeye ve yorumlamaya nasıl açık tutabiliriz?

Author

106 Comments

  1. Selamın aleyküm sayfa harbiden çok güzel, twitter da paylaştım

  2. İzmir merkezden ben ali. Selamlar sayfa vallaha billaha çok hoşuma gitti, sağolun 23-09-2020 11:03:05

  3. Selam paylaşımın vallaha dikkat çekici, facebookta paylaştım

  4. Yozgat merkezden ben doruk. selamun aleyküm web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, şukuladım 23-09-2020 11:04:07

  5. selamun aleyküm paylaşımın harbiden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  6. Slm bu web sitesi harbiden iyi, facebookta paylaştım

  7. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar siten vallaha billaha çok iyi, saolun

  8. Bartın merkezden ben ahmet. Selam web sitesi cidden güzel, saolun 23-09-2020 11:05:38

  9. Merhabalar siteniz harbiden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  10. Selam herkese paylaşımınız harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  11. Selamın aleyküm siten inan ki iyi, twitter da paylaştım

  12. Kırşehir merkezden ben banu. Selam sayfanız inanılmaz hayran edici, teşekkürler 23-09-2020 11:07:03

  13. Karaman merkezden ben ali. Merhaba herkese paylaşımın ciddiyim hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 23-09-2020 11:07:18

  14. Karabük merkezden ben ziya. Slm siten inanki güzel, teşekkürler 23-09-2020 11:07:36

  15. Selamın aleyküm paylaşım yeminle hoşuma gitti, teşekkürler

  16. Yalova merkezden ben gaye. Mrb siten süper ötesi güzel, saolun 23-09-2020 11:08:22

  17. Hakkari merkezden ben doruk. selam arkadaşlar sayfanız süper ötesi güzel, facebookta paylaştım 23-09-2020 11:08:39

  18. selamun aleyküm paylaşımın vallaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  19. Mardin merkezden ben doruk. Merhaba paylaşım inanki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 23-09-2020 11:09:21

  20. Mrb paylaşımınız harbiden iyi, teraziye tıkladım

  21. Samsun merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden hayran edici, sosyal medyada paylaştım 23-09-2020 11:10:04

  22. Bayburt merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar paylaşımınız harbiden güzel, teraziye tıkladım 23-09-2020 11:10:47

  23. Bayburt merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, şukuladım 23-09-2020 11:11:08

  24. elif yılmaz Reply

    Selam herkese web siten vallaha güzel, sosyal medyada paylaştım

  25. Kocaeli merkezden ben gaye. Merhaba herkese paylaşımın yeminle hayran bıraktı, teşekkürler 23-09-2020 11:11:50

  26. elif yılmaz Reply

    Mrb siten gerçekten çok güzel, teşekkürler

  27. Malatya merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar sayfanız inanki çok güzel, saolun 23-09-2020 11:12:33

  28. elif yılmaz Reply

    Erzincan merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar web siten inanki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 23-09-2020 11:13:16

  29. Gürbüz Reply

    Mersin merkezden ben Gürbüz. Mrb siteniz süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım 23-09-2020 11:13:39

  30. selam arkadaşlar paylaşımın valla çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  31. Malatya merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşım valla dikkat çekici, tebrikler 23-09-2020 11:14:20

  32. Muş merkezden ben ali. Slm web siteniz valla güzel, sağolun 23-09-2020 11:14:41

  33. Selam herkese paylaşım ciddiyim dikkat çekici, tebrikler

  34. Nevşehir merkezden ben ziya. Merhaba sayfan valla güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 23-09-2020 11:17:34

  35. Merhaba herkese siten gerçekten hayran bıraktı, face de paylaştım

  36. Gürbüz Reply

    selamun aleyküm sayfa inanılmaz ilgi uyandırıcı, tebrikler

  37. Adana merkezden ben doruk. Slm sayfanız yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım 23-09-2020 12:01:33

  38. Gürbüz Reply

    merhaba arkadaşlar paylaşımın cidden hayran edici, tebrikler

  39. Selamın aleyküm siten yeminle iyi, face de paylaştım

  40. Merhabalar web siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, şukuladım

  41. Uşak merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfanız valla hayran edici, sağolun 30-09-2020 04:22:54

  42. Giresun merkezden ben gaye. Selam siteniz cidden dikkat çekici, sağolun 02-10-2020 09:12:59

  43. Kars merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfanız harbiden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 02-10-2020 11:18:42

  44. Edirne merkezden ben gaye. Merhabalar bu web sitesi yeminle çok iyi, şukuladım 03-10-2020 04:20:40

  45. Gürbüz Reply

    Artvin dan kimler var. Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında . Mrb siteniz vallaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 60

  46. Kocaeli dan kimler var. Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında . Selam siteniz harbiden çok iyi, şukuladım , ali – 221

  47. Bu konu : ” Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında ” çok güzel. Selam herkese web sitesi gerçekten çok güzel, face de paylaştım , doruk – 271

  48. Kastamonu dan kimler var. Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında . merhaba arkadaşlar siteniz ciddiyim dikkat çekici, şukuladım , doruk – 274

  49. Afyon dan kimler var. Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında . Merhabalar paylaşımınız yeminle iyi, saolun , doruk – 190

  50. Bu konu : ” Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında ” çok güzel. Selamlar sayfa inanılmaz hayran edici, sosyal medyada paylaştım , emin – 27

  51. Bu konu : ” Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler , memo – 475

  52. Hakkari merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 06-11-2020 15:38:40

  53. Gürbüz Reply

    Selam herkese sayfan harbiden dikkat çekici, twitter da paylaştım

  54. Selam paylaşımın cidden güzel, teraziye tıkladım

  55. Uşak merkezden ben Hasan. Mrb web sitesi yeminle dikkatimi çekti, sağolun 24-11-2020 01:02:23

  56. Slm paylaşım inan ki hayran edici, facebookta paylaştım

  57. Konya dan kimler var. Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında . Merhaba herkese sayfan süper ötesi hoşuma gitti, sağolun , Emine – 387

  58. Kahramanmaraş dan kimler var. Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında . Selam web siten ciddiyim hayran bıraktı, saolun , ali – 303

  59. Rize merkezden ben emin. Merhaba paylaşım inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 09-12-2020 05:13:31

  60. elif yılmaz Reply

    Selam web siteniz inanki hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  61. Bu konu : ” Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında ” çok güzel. Merhaba siteniz inan ki çok iyi, saolun , gaye – 467

  62. Bursa merkezden ben memo. Selamlar web siten vallaha mükemmel, facebookta paylaştım 19-12-2020 21:30:49

  63. Bitlis merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web sitesi ciddiyim güzel, linkedinde paylaştım 20-12-2020 02:03:47

  64. elif yılmaz Reply

    Konya dan kimler var. Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında . Merhaba herkese sayfanız süper ötesi hayran edici, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 264

  65. elif yılmaz Reply

    Muğla dan kimler var. Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında . Merhaba herkese web siten ciddiyim dikkat çekici, sağolun , elif yılmaz – 485

  66. Antalya merkezden ben Aylin. Mrb web sitesi harbiden hoşuma gitti, teşekkürler 30-12-2020 14:32:11

  67. Kilis merkezden ben emin. Merhaba herkese bu web sitesi cidden hayran edici, sosyal medyada paylaştım 11-01-2021 07:40:28

  68. Isparta dan kimler var. Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında . Selamın aleyküm bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 76

  69. Adıyaman merkezden ben Hasan. Slm siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 12-01-2021 00:08:15

  70. selamun aleyküm paylaşım cidden ilgi uyandırıcı, saolun

  71. Malatya merkezden ben doruk. Slm paylaşımın ciddiyim iyi, facebookta paylaştım 14-01-2021 23:27:34

  72. Yozgat dan kimler var. Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında . selamun aleyküm sayfa yeminle dikkat çekici, face de paylaştım , Aylin – 23

  73. Bu konu : ” Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında ” çok güzel. Merhabalar siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, şukuladım , Emine – 404

  74. Kayseri merkezden ben ahmet. Mrb siteniz valla dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 28-01-2021 16:51:07

  75. Bu konu : ” Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında ” çok güzel. Selam herkese paylaşımın cidden iyi, tebrikler , hatice – 50

  76. Bu konu : ” Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında ” çok güzel. Selamın aleyküm siten süper ötesi hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , banu – 377

  77. Selam siteniz gerçekten hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  78. Gürbüz Reply

    Mrb bu web sitesi harbiden güzel, twitter da paylaştım

  79. Muğla dan kimler var. Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında . Selamlar siten yeminle çok güzel, tebrikler , mehmet – 12

  80. Merhaba siteniz inan ki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  81. Bu konu : ” Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında ” çok güzel. Selam herkese sayfan vallaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım , ahmet – 267

  82. elif yılmaz Reply

    Çanakkale dan kimler var. Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında . Merhabalar paylaşımınız ciddiyim güzel, şukuladım , elif yılmaz – 480

  83. Siirt dan kimler var. Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında . Selamın aleyküm siteniz harbiden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 245

  84. Yalova merkezden ben Aylin. selamun aleyküm paylaşımın ciddiyim hayran edici, twitter da paylaştım 12-04-2021 07:13:54

  85. Sivas merkezden ben doruk. Selam web siten valla dikkatimi çekti, teşekkürler 13-04-2021 08:46:44

  86. Gürbüz Reply

    Mrb paylaşım inan ki çok hoşuma gitti, teşekkürler

  87. Selamlar paylaşım gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım

  88. Muğla dan kimler var. Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında . merhaba arkadaşlar paylaşımın inanki çok hoşuma gitti, face de paylaştım , ali – 170

  89. Osmaniye merkezden ben doruk. Merhaba sayfanız inan ki hayran edici, tebrikler 03-05-2021 12:29:22

  90. Merhaba bu web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  91. Bu konu : ” Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten cidden hayran edici, şukuladım , Aylin – 38

  92. Manisa merkezden ben Emine. Selamın aleyküm sayfan inan ki çok iyi, linkedinde paylaştım 29-05-2021 06:06:12

  93. Bu konu : ” Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım inanki çok iyi, teşekkürler , memo – 354

  94. Merhabalar siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  95. Kocaeli merkezden ben banu. Selamın aleyküm siteniz ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım 09-06-2021 23:03:30

  96. İzmir merkezden ben . Selamın aleyküm sayfanız gerçekten çok iyi, teraziye tıkladım 12-06-2021 12:36:28

  97. elif yılmaz Reply

    Ankara merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm web siten vallaha çok hoşuma gitti, saolun 16-06-2021 09:24:56

  98. Bu konu : ” Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten gerçekten çok güzel, facebookta paylaştım , memo – 79

  99. elif yılmaz Reply

    Adıyaman merkezden ben elif yılmaz. Merhaba siteniz yeminle hayran bıraktı, saolun 23-06-2021 06:08:19

  100. Isparta dan kimler var. Reddit Gönderilerini Arama docs4opendebate.be Hakkında . Selam herkese paylaşımın harbiden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 91

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link