Reddit ve diğer sosyal medya sitelerinde gördüğünüz kutuplaşma kasıtlı olarak ve kâr amacıyla yaratılıyor.

Netflix’teki Sosyal İkilem, bu konuyla ilgili mutlaka izlenmeli. Sosyal medya çalışanları, platformlarının bağımlılığı, koşullanmayı, düşmanlığı, kutuplaşmayı vb. Teşvik etmek için nasıl tasarlandığını ve bunların hepsinin kâr için yapıldığını açıklıyor. Ürünlerinin toplumu yok ettiğini biliyorlar ama umursamıyorlar çünkü toplumun yıkımı onları çok zengin ve çok güçlü kılıyor.

Sosyal medyanın ne kadar toksik ve patolojik olduğunu daha iyi anlamanıza yardımcı olacak iki video daha:

https://www.youtube.com/watch?v=dmXcjvL9VSc

https://www.youtube.com/watch?v=m38W8glySGw

Sosyal medyayı kullanırsanız, diğer insanları pahasına çok zengin ve güçlü kılmak için beyniniz manipüle ediliyor ve yeniden yapılandırılıyor.

Ülkemizi parçalayan şey budur ve artık birbirimizle anlaşamıyoruz.

“Reddit ve diğer sosyal medya sitelerinde gördüğünüz kutuplaşma kasıtlı olarak ve kâr amacıyla yaratılıyor.” üzerine 23 yorum

  1. Artvin merkezden ben ahmet. Merhaba paylaşım süper ötesi hoşuma gitti, saolun 08-01-2021 01:18:09

    Cevapla
  2. Erzincan merkezden ben gaye. Merhabalar sayfanız süper ötesi iyi, linkedinde paylaştım 08-01-2021 05:03:04

    Cevapla
  3. Antalya merkezden ben Emine. Selam herkese web siten vallaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım 17-01-2021 09:38:32

    Cevapla
  4. Burdur dan kimler var. Reddit ve diğer sosyal medya sitelerinde gördüğünüz kutuplaşma kasıtlı olarak ve kâr amacıyla yaratılıyor. . Selamlar web sitesi harbiden hayran edici, face de paylaştım , banu – 225

    Cevapla
  5. Giresun merkezden ben elif yılmaz. Merhaba siteniz inan ki dikkat çekici, teşekkürler 19-01-2021 21:44:59

    Cevapla
  6. Sinop dan kimler var. Reddit ve diğer sosyal medya sitelerinde gördüğünüz kutuplaşma kasıtlı olarak ve kâr amacıyla yaratılıyor. . selam arkadaşlar paylaşımınız inanki hayran edici, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 317

    Cevapla
  7. Çorum merkezden ben mehmet. Merhabalar web siteniz vallaha güzel, face de paylaştım 30-01-2021 15:01:37

    Cevapla
  8. Bu konu : ” Reddit ve diğer sosyal medya sitelerinde gördüğünüz kutuplaşma kasıtlı olarak ve kâr amacıyla yaratılıyor. ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz süper ötesi çok güzel, twitter da paylaştım , Aylin – 121

    Cevapla
  9. Bayburt merkezden ben ziya. Selam herkese bu web sitesi harbiden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 21-02-2021 00:48:23

    Cevapla
  10. Kahramanmaraş merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar paylaşımınız gerçekten dikkat çekici, linkedinde paylaştım 27-02-2021 07:59:27

    Cevapla
  11. Iğdır dan kimler var. Reddit ve diğer sosyal medya sitelerinde gördüğünüz kutuplaşma kasıtlı olarak ve kâr amacıyla yaratılıyor. . Selam sayfa inanki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , doruk – 153

    Cevapla
  12. Bu konu : ” Reddit ve diğer sosyal medya sitelerinde gördüğünüz kutuplaşma kasıtlı olarak ve kâr amacıyla yaratılıyor. ” çok güzel. Slm siten inan ki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ali – 26

    Cevapla
  13. Sakarya dan kimler var. Reddit ve diğer sosyal medya sitelerinde gördüğünüz kutuplaşma kasıtlı olarak ve kâr amacıyla yaratılıyor. . Mrb paylaşım cidden mükemmel, twitter da paylaştım , banu – 144

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link