Bir grup siyah adam tarafından bir barın dışında fotoğraflarını çekmem istendi ve buna uymak konusunda hiçbir tereddüt etmedim. Fotoğrafı çekmeyi bitirir bitirmez adamlardan biri nişanlımın yanına koştu ve yüzüne bağırmaya başladı, sonra diğerleri onu çevreledi. Gençlerden biri agresif bir şekilde yumruk atmaya başladı. Gruptaki tek kadına neden videoya kaydettiğini sordum ve bunun bizim gibilerin her zaman “kanunları” çağırması olduğunu söyledi. Nişanlıma beni yalnız bırakmak istemediği için yapmakta tereddüt ettiği arabayı almasını söyledim, ama neyse ki yavaşça geri çekilip kaçabildik. Hala biraz sarsıldım ama daha kötü olmamasına çok sevindim.

… Sold_For_Gold tarafından gönderildi
[comments]

Author

24 Comments

  1. Bu konu : ” Reddit’e göre bu bir komplo olarak görülüyor. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım , Aylin – 109

  2. Gürbüz Reply

    Antalya merkezden ben Gürbüz. Merhaba web siteniz inanılmaz mükemmel, teraziye tıkladım 27-12-2020 13:37:05

  3. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Reddit’e göre bu bir komplo olarak görülüyor. ” çok güzel. Selam herkese web siteniz inanılmaz çok iyi, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 135

  4. Bu konu : ” Reddit’e göre bu bir komplo olarak görülüyor. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa yeminle dikkat çekici, linkedinde paylaştım , gaye – 473

  5. Mersin merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm paylaşımınız valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 10-01-2021 12:57:50

  6. Sinop merkezden ben Hasan. Merhaba bu web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, saolun 11-01-2021 18:40:20

  7. Gürbüz Reply

    Selamlar siteniz inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  8. selam arkadaşlar siten yeminle dikkat çekici, twitter da paylaştım

  9. Bu konu : ” Reddit’e göre bu bir komplo olarak görülüyor. ” çok güzel. Merhaba sayfan harbiden çok iyi, sosyal medyada paylaştım , memo – 403

  10. Bu konu : ” Reddit’e göre bu bir komplo olarak görülüyor. ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız ciddiyim mükemmel, linkedinde paylaştım , mehmet – 319

  11. Adıyaman dan kimler var. Reddit’e göre bu bir komplo olarak görülüyor. . Slm sayfanız cidden hoşuma gitti, face de paylaştım , ahmet – 459

  12. Mersin merkezden ben hatice. Merhaba herkese siten gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım 01-02-2021 00:55:28

  13. Bu konu : ” Reddit’e göre bu bir komplo olarak görülüyor. ” çok güzel. Selamlar sayfan inanki çok güzel, tebrikler , ziya – 219

  14. Tokat dan kimler var. Reddit’e göre bu bir komplo olarak görülüyor. . Slm bu web sitesi süper ötesi iyi, sağolun , ahmet – 207

  15. Merhabalar web siteniz harbiden dikkatimi çekti, şukuladım

  16. selamun aleyküm sayfa süper ötesi güzel, şukuladım

  17. Bu konu : ” Reddit’e göre bu bir komplo olarak görülüyor. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi iyi, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 201

  18. Bu konu : ” Reddit’e göre bu bir komplo olarak görülüyor. ” çok güzel. Merhaba web siteniz gerçekten çok güzel, linkedinde paylaştım , memo – 268

  19. elif yılmaz Reply

    Şırnak merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese sayfan cidden çok güzel, sağolun 18-03-2021 17:58:44

  20. Kahramanmaraş merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 27-03-2021 07:06:54

  21. Bilecik merkezden ben ali. Selam sayfa yeminle çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 10-04-2021 14:07:35

  22. Sakarya dan kimler var. Reddit’e göre bu bir komplo olarak görülüyor. . Merhaba herkese paylaşımınız vallaha mükemmel, teşekkürler , banu – 262

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link