Gıda endüstrisi ve kanser

Her türlü yetkiyi reddetmek

Kraliyet ailesi ve elit düzeyde cinsel istismar

Eğitim müfredatı (alt tarih)

hollywood çocuk istismarı

kurumsal yolsuzluk

Çevre kirliliği

Amerika’nın dış politikası

İngiltere’nin Ortadoğu, petrol, saddam ve İsrail’e müdahalesi.

000’lerin başındaki Arap baharı ayaklanmasında İngiltere’nin İstihbaratının rolü

ihbarcılar

Hükümetin imajını zedeleyen her şey aktif olarak gizlenir ve ifşa edildiğinde – Julian Assange.

Hükümet yetkililerinin suistimalde suç ortağı olduğu gösterildiğinde – Jeffery Epstein.

24 Comments

  1. Van dan kimler var. Reddit’ten sansürlenmenize, olumsuz oylamanıza ve yasaklanmanıza neden olacak konular. . selamun aleyküm paylaşımın süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım , emin – 383

  2. Mersin merkezden ben gaye. Selamlar web siten süper ötesi dikkatimi çekti, şukuladım 12-08-2021 06:58:36

  3. Merhabalar web sitesi süper ötesi güzel, teraziye tıkladım

  4. selam arkadaşlar paylaşımın inan ki çok güzel, face de paylaştım

  5. Erzincan merkezden ben doruk. Selam herkese web siteniz vallaha çok güzel, facebookta paylaştım 12-08-2021 07:06:53

  6. Bu konu : ” Reddit’ten sansürlenmenize, olumsuz oylamanıza ve yasaklanmanıza neden olacak konular. ” çok güzel. Selam paylaşım inanki çok güzel, şukuladım , ali – 412

  7. Gürbüz Reply

    Erzincan merkezden ben Gürbüz. Slm web siteniz ciddiyim çok güzel, teşekkürler 12-08-2021 07:09:40

  8. Kastamonu dan kimler var. Reddit’ten sansürlenmenize, olumsuz oylamanıza ve yasaklanmanıza neden olacak konular. . Selamlar bu web sitesi inan ki çok iyi, twitter da paylaştım , emin – 191

  9. Edirne dan kimler var. Reddit’ten sansürlenmenize, olumsuz oylamanıza ve yasaklanmanıza neden olacak konular. . Merhaba paylaşımın inan ki iyi, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 101

  10. Yalova dan kimler var. Reddit’ten sansürlenmenize, olumsuz oylamanıza ve yasaklanmanıza neden olacak konular. . Selam bu web sitesi cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım , emin – 35

  11. Karabük merkezden ben Hasan. selamun aleyküm sayfan valla çok iyi, tebrikler 12-08-2021 07:26:38

  12. Manisa merkezden ben ziya. Slm siteniz süper ötesi çok iyi, sağolun 12-08-2021 07:45:12

  13. Giresun dan kimler var. Reddit’ten sansürlenmenize, olumsuz oylamanıza ve yasaklanmanıza neden olacak konular. . selam arkadaşlar sayfa gerçekten dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , gaye – 385

  14. Adıyaman merkezden ben . merhaba arkadaşlar web siteniz ciddiyim güzel, şukuladım 14-08-2021 00:14:07

  15. Bu konu : ” Reddit’ten sansürlenmenize, olumsuz oylamanıza ve yasaklanmanıza neden olacak konular. ” çok güzel. Selamlar sayfa gerçekten dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , memo – 79

  16. Mersin merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar web sitesi cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım 17-08-2021 16:14:53

  17. Sakarya dan kimler var. Reddit’ten sansürlenmenize, olumsuz oylamanıza ve yasaklanmanıza neden olacak konular. . selamun aleyküm paylaşımınız ciddiyim hoşuma gitti, teşekkürler , Aylin – 35

  18. Gaziantep merkezden ben Hasan. selamun aleyküm paylaşımın valla hayran bıraktı, tebrikler 25-08-2021 07:47:33

  19. merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi hayran edici, linkedinde paylaştım

  20. Zonguldak merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web sitesi harbiden çok iyi, teraziye tıkladım 30-08-2021 19:41:03

  21. Bu konu : ” Reddit’ten sansürlenmenize, olumsuz oylamanıza ve yasaklanmanıza neden olacak konular. ” çok güzel. Selamlar web siten inanılmaz hayran bıraktı, teşekkürler , ziya – 423

  22. Karaman merkezden ben memo. merhaba arkadaşlar paylaşımın gerçekten çok iyi, sağolun 24-09-2021 17:54:23

Write A Comment