Rockefeller Vakfı’nda araştırmacı olan Erol Ricketts, ABD Nüfus Sayımına göre, 1989’da siyahların beyazlardan daha yüksek evlilik oranlarına sahip olduğunu buldu. Focus’un İlkbahar / Yaz sayısında (32-37) yayınlanan “Siyahi Kadın Başlı Ailelerin Kökeni” başlıklı rapor, önemli bir soruyu vurgulayan bir genel bakış sunuyor.

Ricketts, 1960 ve 1985 yılları arasında, kadın reisli ailelerin tüm siyah ailelerin yüzde 20,6’sından 43,7’sine, beyaz ailelerde ise yüzde 8,4’ten yüzde 12’ye büyüdüğünü gözlemliyor. Hem siyah hem de beyaz kadınlar için evlilik oranları 1800’lerin sonunda en düşük seviyedeydi ve 1950’de siyahlarda, 1960’ta beyazlarda zirveye ulaştı. Dahası, Ricketts’e göre, “1950’ye kadar siyahi kadınların, ana babadan olan beyaz kadınlardan daha yüksek oranlarda evlendiği çok açık.” “1890’dan 1920’ye kadar on yıllık yılları kapsayan ulusal veriler, siyahların daha yüksek ölüm oranları nedeniyle sürekli olarak siyah erkek kıtlığına rağmen beyazlarla evlendiğini gösteriyor. Ve dört on yıllık yılın üçünde, şu anda evli olan siyah erkeklerin oranı beyaz erkeklerden daha yüksekti. “

En yıkıcı sorun, çok zayıf siyah aile yapısıdır. Siyah çocukların üçte birinden azı iki ebeveynli hanelerde yaşıyor ve gayri meşruiyet% 75. “Köleliğin mirası” sıklıkla suçlanıyor. Siyahların tarihi incelendiğinde, böyle bir açıklama tamamen saçma olur. Evliliğin yasak olduğu kölelik sırasında bile çoğu siyah çocuk biyolojik olarak iki ebeveynli ailelerde yaşıyordu. Profesör Herbert G. Gutman’ın Kölelik ve Özgürlükte Siyah Aile 1750-1925’teki araştırması, 19. yüzyıl köle ailelerinin dörtte üçünde tüm çocukların aynı anne ve babaya sahip olduğunu ortaya çıkardı. New York’ta, 1925’te, siyah hanelerin% 85’i iki ebeveyndi. Aslında, “Altı yaşın altındaki altı çocuktan beşi, her iki ebeveynle de yaşıyordu.” Kölelik sırasında ve 1920’lerin sonlarında, siyah bir genç kızın yanında erkek olmadan bir çocuk yetiştirmesi nadirdi.

Evde bir babanın yokluğu çocukları, özellikle erkek çocukları akademik başarısızlığa, suç davranışına ve ekonomik zorluklara yatkın hale getirir; engellerin nesiller arası tekrarından bahsetmeye bile gerek yok. Bugünün zayıf aile yapısı köleliğin mirası ise, o zaman böyle bir iddiada bulunan insanlar, bunun bir etki yaratmak için yaklaşık beş nesli atlamayı nasıl başardığını bize anlatmalıdır.

https://www.reflector.com/opinion/editorial_columnists/the-root-of-todays-problems-misunderstood/article_1d0f200b-0c61-5809-a2ae-e4f3b73f21a4.html

https://www.lifesitenews.com/opinion/slavery-did-not-destroy-black-families.-welfare-did

http://acton.org/

http://www.irp.wisc.edu/publications/focus/pdfs/foc121e.pdf

Author

65 Comments

  1. Konya merkezden ben gaye. Merhabalar sayfanız harbiden hoşuma gitti, sağolun 14-09-2020 00:48:09

  2. Kırıkkale merkezden ben ziya. selam arkadaşlar sayfa vallaha çok iyi, teraziye tıkladım 17-09-2020 20:20:56

  3. Samsun merkezden ben ahmet. Slm paylaşım inanılmaz ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 02-10-2020 09:25:42

  4. elif yılmaz Reply

    Osmaniye merkezden ben elif yılmaz. Selam sayfanız vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 02-10-2020 11:19:34

  5. Balıkesir dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . Merhabalar paylaşımın ciddiyim iyi, face de paylaştım , Aylin – 328

  6. Tekirdağ dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . Merhabalar siten valla çok iyi, sağolun , gaye – 227

  7. Yozgat merkezden ben Aylin. Merhaba sayfa inanki hayran edici, facebookta paylaştım 30-10-2020 14:10:18

  8. Bursa dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . selamun aleyküm web sitesi inanılmaz dikkat çekici, tebrikler , ali – 61

  9. Tekirdağ merkezden ben Hasan. Mrb web siteniz inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım 23-11-2020 21:59:11

  10. Bartın dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . Merhaba herkese paylaşım süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım , ziya – 214

  11. Konya merkezden ben hatice. Selamlar siten valla dikkat çekici, şukuladım 03-12-2020 03:57:55

  12. Sivas dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . Slm paylaşımın süper ötesi hayran bıraktı, saolun , ziya – 492

  13. Çankırı dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . Selamın aleyküm bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , doruk – 269

  14. Mrb web sitesi inan ki dikkatimi çekti, şukuladım

  15. Kırşehir dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . Slm sayfanız vallaha mükemmel, teraziye tıkladım , gaye – 379

  16. Bayburt dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . Selamlar paylaşımınız harbiden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 337

  17. Giresun merkezden ben Hasan. Slm sayfanız inan ki iyi, linkedinde paylaştım 24-12-2020 22:09:23

  18. Edirne dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . Merhabalar siten valla hayran bıraktı, teşekkürler , ziya – 1

  19. Gümüşhane dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . Merhaba herkese sayfan yeminle hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 167

  20. Edirne dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . Mrb web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 225

  21. Mrb bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, tebrikler

  22. Adıyaman merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşımın harbiden çok iyi, tebrikler 12-01-2021 00:33:23

  23. Bolu merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşım valla çok hoşuma gitti, face de paylaştım 15-01-2021 17:58:08

  24. elif yılmaz Reply

    Kocaeli dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . selamun aleyküm web siteniz yeminle güzel, şukuladım , elif yılmaz – 8

  25. Bu konu : ” Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi vallaha billaha mükemmel, tebrikler , Emine – 274

  26. Bu konu : ” Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti ” çok güzel. Mrb siteniz valla çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 151

  27. Antalya dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . Merhabalar bu web sitesi yeminle iyi, facebookta paylaştım , – 449

  28. Adana merkezden ben ziya. selam arkadaşlar web sitesi cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 07-02-2021 20:23:15

  29. Bu konu : ” Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz inanki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , hatice – 157

  30. Bu konu : ” Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti ” çok güzel. Slm bu web sitesi vallaha billaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 123

  31. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha çok güzel, facebookta paylaştım , Gürbüz – 489

  32. Muş dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . Mrb siteniz cidden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ahmet – 491

  33. Gürbüz Reply

    Slm paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  34. Diyarbakır dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . Selam sayfa vallaha hayran edici, teraziye tıkladım , Hasan – 76

  35. Bu konu : ” Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti ” çok güzel. Slm sayfan ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım , emin – 429

  36. Gürbüz Reply

    Batman dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . selamun aleyküm siten cidden hayran edici, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 220

  37. Bu konu : ” Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti ” çok güzel. Selamlar siten cidden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , Hasan – 259

  38. Eskişehir merkezden ben ali. Selam herkese paylaşımın cidden dikkatimi çekti, tebrikler 29-04-2021 19:58:17

  39. Yozgat dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . Merhaba paylaşımınız inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 324

  40. Bu konu : ” Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti ” çok güzel. Merhaba siten ciddiyim hayran bıraktı, tebrikler , doruk – 245

  41. Sivas dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . selam arkadaşlar sayfan süper ötesi hayran edici, saolun , Aylin – 204

  42. Şanlıurfa merkezden ben doruk. Selamlar web siteniz valla hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 08-05-2021 03:23:53

  43. Merhabalar paylaşımınız harbiden çok iyi, facebookta paylaştım

  44. Bu konu : ” Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti ” çok güzel. Merhaba sayfa inanılmaz ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , Emine – 279

  45. Bu konu : ” Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti ” çok güzel. Slm paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, saolun , Hasan – 339

  46. Kırşehir merkezden ben memo. selamun aleyküm web siten inanki hayran edici, sağolun 04-06-2021 07:32:22

  47. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz inan ki hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Gürbüz – 216

  48. Mrb web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  49. Bu konu : ” Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti ” çok güzel. Selamlar web siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , gaye – 248

  50. Yalova merkezden ben ahmet. Slm sayfan vallaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 11-06-2021 22:46:11

  51. selamun aleyküm siteniz inanki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  52. Kahramanmaraş dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . Slm siten ciddiyim hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , ali – 470

  53. elif yılmaz Reply

    Selamlar web siteniz ciddiyim dikkat çekici, teşekkürler

  54. Adana merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşımınız inanılmaz ilgi uyandırıcı, sağolun 27-06-2021 01:38:45

  55. Bu konu : ” Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti ” çok güzel. selamun aleyküm web siten inan ki dikkat çekici, twitter da paylaştım , mehmet – 259

  56. Bu konu : ” Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan inanki iyi, linkedinde paylaştım , – 106

  57. Bu konu : ” Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti ” çok güzel. Slm paylaşımın inanılmaz güzel, facebookta paylaştım , Emine – 178

  58. Kırşehir merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 16-07-2021 12:31:41

  59. Bayburt dan kimler var. Refah Siyah Aileyi Nasıl Yok Etti . Merhabalar sayfan inanki mükemmel, twitter da paylaştım , ali – 62

  60. Merhaba web sitesi gerçekten iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link