Rick ve morty’i tekrar izliyordum ve şeytanların n33dful adlı bir dükkanı açtığı ve ücretsiz şeyler verdiği o bölümü izledim. Rick, şeytanla savaşırken ürünlerinin şeytan ve yaz kazanmak için olumsuz etkilerini ortadan kaldırır .. Şeytan başarısız olduğunda intihar etmeye ve cehenneme geri dönmeye çalışır .. Ama yaz ona yardım eder … Ve başarılı olduğunda yaza ihanet eder ve tüm kârı alır

Büyük resme bakacak olmanız doğru değil mi?

Author

112 Comments

  1. Selamlar sayfan gerçekten dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  2. Kastamonu merkezden ben mehmet. selamun aleyküm siten valla hayran edici, twitter da paylaştım 12-04-2020 12:48:56

  3. Selam herkese siten gerçekten hayran edici, linkedinde paylaştım

  4. Gümüşhane merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşımın inanılmaz dikkatimi çekti, şukuladım 15-04-2020 02:15:14

  5. Bitlis merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web sitesi valla hayran edici, teraziye tıkladım 16-04-2020 05:14:31

  6. Afyon merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar web siten ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım 18-04-2020 03:50:29

  7. Selamın aleyküm web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, saolun

  8. selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  9. merhaba arkadaşlar paylaşımınız süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  10. Merhaba herkese bu web sitesi inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  11. Merhabalar bu web sitesi cidden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  12. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar web siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, tebrikler

  13. Kırıkkale merkezden ben mehmet. Merhaba sayfa ciddiyim çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 10-05-2020 15:12:49

  14. Tunceli merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm sayfan cidden güzel, teraziye tıkladım 13-05-2020 17:06:35

  15. selam arkadaşlar siteniz inanki çok iyi, teraziye tıkladım

  16. selam arkadaşlar sayfanız cidden mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  17. selam arkadaşlar web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  18. Mersin merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşım cidden hayran edici, sağolun 24-05-2020 17:42:05

  19. Selam web siten süper ötesi hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  20. elif yılmaz Reply

    Merhabalar sayfan harbiden hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  21. Selamın aleyküm paylaşım valla güzel, face de paylaştım

  22. elif yılmaz Reply

    Van merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfan vallaha hayran bıraktı, sağolun 13-06-2020 11:46:25

  23. elif yılmaz Reply

    Selam herkese bu web sitesi inanılmaz mükemmel, linkedinde paylaştım

  24. Balıkesir merkezden ben doruk. Mrb web siteniz ciddiyim hayran bıraktı, facebookta paylaştım 16-06-2020 05:24:01

  25. İstanbul merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm web siteniz yeminle hayran bıraktı, twitter da paylaştım 16-06-2020 05:25:26

  26. Eskişehir merkezden ben gaye. Merhabalar sayfa yeminle çok güzel, sosyal medyada paylaştım 16-06-2020 05:25:49

  27. elif yılmaz Reply

    Adana merkezden ben elif yılmaz. Selam paylaşım süper ötesi hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 16-06-2020 05:26:11

  28. merhaba arkadaşlar bu web sitesi valla hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  29. Karaman merkezden ben ziya. selam arkadaşlar web siten ciddiyim çok iyi, saolun 16-06-2020 05:26:52

  30. Selamlar web sitesi yeminle çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  31. Kırıkkale merkezden ben doruk. Merhabalar paylaşımınız valla hayran edici, saolun 16-06-2020 05:27:57

  32. Selam herkese sayfanız süper ötesi mükemmel, şukuladım

  33. Merhaba herkese paylaşımınız valla hayran edici, facebookta paylaştım

  34. Merhaba siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  35. Merhaba paylaşımınız valla hayran edici, face de paylaştım

  36. Adana merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese sayfa yeminle ilgi uyandırıcı, saolun 11-07-2020 20:00:26

  37. elif yılmaz Reply

    Kırıkkale merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha çok iyi, face de paylaştım 14-07-2020 17:15:04

  38. Antalya merkezden ben gaye. Selamlar sayfan ciddiyim hayran edici, sosyal medyada paylaştım 16-07-2020 21:11:51

  39. Çanakkale merkezden ben ahmet. Selamlar paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, tebrikler 02-08-2020 22:15:21

  40. Trabzon merkezden ben ali. Selamlar sayfan harbiden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 07-08-2020 00:42:55

  41. selamun aleyküm paylaşımınız inanki hayran edici, tebrikler

  42. Aydın merkezden ben mehmet. Selam herkese sayfan ciddiyim mükemmel, teraziye tıkladım 11-08-2020 05:32:44

  43. Kastamonu merkezden ben ali. Slm paylaşımın ciddiyim mükemmel, saolun 20-08-2020 09:58:19

  44. İzmir merkezden ben gaye. Merhabalar sayfa inan ki hayran bıraktı, teraziye tıkladım 28-08-2020 05:00:30

  45. elif yılmaz Reply

    Elazığ merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web sitesi cidden çok güzel, tebrikler 06-09-2020 03:01:58

  46. selamun aleyküm sayfan inan ki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  47. Adana merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfanız inanılmaz güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 07-09-2020 05:30:58

  48. Slm paylaşımın süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım

  49. Muğla merkezden ben gaye. Merhabalar siteniz inan ki mükemmel, linkedinde paylaştım 13-09-2020 20:45:35

  50. Bursa merkezden ben banu. Merhaba paylaşım harbiden çok iyi, face de paylaştım 13-09-2020 22:45:40

  51. Yalova merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfa süper ötesi hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 16-09-2020 01:55:25

  52. elif yılmaz Reply

    Sivas merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm siteniz harbiden çok iyi, şukuladım 25-09-2020 02:22:52

  53. Gürbüz Reply

    Afyon merkezden ben Gürbüz. Merhaba siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler 02-10-2020 11:33:24

  54. Merhaba web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  55. Düzce dan kimler var. Rick ve Morty Şeytan Bölüm . Merhabalar paylaşım cidden mükemmel, sağolun , ziya – 12

  56. Kars merkezden ben Emine. selam arkadaşlar sayfanız inanılmaz hayran bıraktı, teşekkürler 01-11-2020 10:27:16

  57. Giresun merkezden ben hatice. Slm paylaşımın inan ki hayran edici, face de paylaştım 03-11-2020 11:53:41

  58. Selamın aleyküm sayfan inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  59. Bu konu : ” Rick ve Morty Şeytan Bölüm ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa valla dikkat çekici, sağolun , hatice – 272

  60. Tokat merkezden ben memo. selamun aleyküm siteniz inanılmaz çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 01-12-2020 01:21:17

  61. Adıyaman merkezden ben Emine. selam arkadaşlar sayfan süper ötesi dikkat çekici, tebrikler 03-12-2020 12:02:30

  62. Bu konu : ” Rick ve Morty Şeytan Bölüm ” çok güzel. Mrb bu web sitesi gerçekten çok güzel, teraziye tıkladım , Aylin – 163

  63. Mersin dan kimler var. Rick ve Morty Şeytan Bölüm . Selamlar sayfanız cidden hayran edici, twitter da paylaştım , ahmet – 277

  64. Slm bu web sitesi süper ötesi güzel, face de paylaştım

  65. Siirt dan kimler var. Rick ve Morty Şeytan Bölüm . Selamın aleyküm sayfanız cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 18

  66. Yozgat merkezden ben emin. selamun aleyküm bu web sitesi valla mükemmel, facebookta paylaştım 22-12-2020 14:17:42

  67. Hakkari dan kimler var. Rick ve Morty Şeytan Bölüm . Selam herkese web siten vallaha hayran edici, sağolun , emin – 118

  68. Diyarbakır dan kimler var. Rick ve Morty Şeytan Bölüm . Slm web siten cidden çok iyi, sağolun , ziya – 420

  69. Bu konu : ” Rick ve Morty Şeytan Bölüm ” çok güzel. Selamın aleyküm web sitesi inan ki çok iyi, sağolun , mehmet – 354

  70. Mersin merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm siteniz vallaha güzel, teşekkürler 10-01-2021 02:14:13

  71. Siirt merkezden ben hatice. merhaba arkadaşlar paylaşımınız gerçekten çok güzel, şukuladım 16-01-2021 16:18:37

  72. Ağrı merkezden ben ali. Merhabalar web siteniz yeminle çok iyi, facebookta paylaştım 19-01-2021 06:32:35

  73. Bingöl merkezden ben gaye. Merhabalar sayfanız inan ki hayran bıraktı, sağolun 23-01-2021 03:08:08

  74. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  75. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Rick ve Morty Şeytan Bölüm ” çok güzel. Mrb web siteniz inanılmaz çok güzel, saolun , Gürbüz – 378

  76. Bu konu : ” Rick ve Morty Şeytan Bölüm ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız ciddiyim çok iyi, teraziye tıkladım , Emine – 417

  77. Eskişehir merkezden ben ziya. Slm paylaşımın inanılmaz iyi, teşekkürler 27-02-2021 02:56:49

  78. Bu konu : ” Rick ve Morty Şeytan Bölüm ” çok güzel. Slm web siteniz süper ötesi çok güzel, face de paylaştım , Aylin – 123

  79. Gürbüz Reply

    Mrb paylaşımınız cidden dikkat çekici, twitter da paylaştım

  80. İzmir merkezden ben doruk. Merhaba web siteniz valla dikkat çekici, teraziye tıkladım 03-03-2021 15:00:36

  81. Yozgat merkezden ben Hasan. Selam web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, twitter da paylaştım 09-03-2021 20:22:19

  82. Bu konu : ” Rick ve Morty Şeytan Bölüm ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan ciddiyim güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 453

  83. Selam herkese siteniz gerçekten iyi, teraziye tıkladım

  84. Muğla dan kimler var. Rick ve Morty Şeytan Bölüm . Selamlar paylaşımın vallaha billaha mükemmel, tebrikler , ali – 153

  85. Manisa merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, teraziye tıkladım 08-04-2021 02:55:33

  86. Niğde merkezden ben banu. Merhaba herkese siten valla hoşuma gitti, saolun 10-04-2021 01:55:16

  87. Bu konu : ” Rick ve Morty Şeytan Bölüm ” çok güzel. Mrb siten harbiden hayran edici, teşekkürler , Emine – 102

  88. Selamın aleyküm paylaşımınız harbiden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  89. Bu konu : ” Rick ve Morty Şeytan Bölüm ” çok güzel. Selamlar sayfan inanılmaz çok hoşuma gitti, sağolun , banu – 114

  90. Bu konu : ” Rick ve Morty Şeytan Bölüm ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi ciddiyim hayran bıraktı, teraziye tıkladım , Emine – 330

  91. Düzce merkezden ben gaye. selamun aleyküm bu web sitesi ciddiyim dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 09-05-2021 13:39:41

  92. Bu konu : ” Rick ve Morty Şeytan Bölüm ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi inan ki çok iyi, face de paylaştım , Aylin – 1

  93. Yalova merkezden ben Aylin. selamun aleyküm sayfanız ciddiyim dikkat çekici, sağolun 15-05-2021 20:21:22

  94. Muğla merkezden ben ali. selamun aleyküm siten harbiden ilgi uyandırıcı, saolun 23-05-2021 14:32:35

  95. Bu konu : ” Rick ve Morty Şeytan Bölüm ” çok güzel. Selam sayfanız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , banu – 385

  96. Aydın dan kimler var. Rick ve Morty Şeytan Bölüm . Selamın aleyküm sayfanız süper ötesi çok iyi, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 320

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link