Jeremy Corbell, kariyerine Bob Lazar’ın hikayesini savunan bir belgesel çekerek başladı. Hikaye, onaylanmayan özel projelerin altını çiziyor – örneğin Tersine Mühendislik El Sanatları, S4 ve yeraltı üsleri, 115. elementin resmi olarak yayınlanmadan önce varlığı ve Bob’un sadece bilmesine izin verilenleri bildiği kadar inanılmaz derecede gizli bölümler.

Günümüze hızlıca ilerleyin. Şimdi Jeremy Corbell, medya için UFO’ları araştıran, el sanatlarına ilişkin bilgi ve videoları “sızdıran” ve ABD hükümetini ve Ordunun bu zanaatları bir tehdit olarak takip etmesini körü körüne savunan ünlü bir gazetecidir. Kayıtlara göre, “Birleşik Devletler dünyanın en büyük ordusuna sahip ve bu şeylerin ne olduğu veya niyetlerinin ne olduğu hakkında hiçbir fikri yok.”

Yani bu açıkça yanlış, bunların ne olduğunu biliyoruz… KENDİ belgeseline dönersek – Bob Lazar o zamanlar 80’lerde tersine mühendislik yapıyordu. Ve hiçbir fikrimiz yok???

Sadece ben mi?

…jl0249 tarafından gönderildi
[comments]

Author

32 Comments

  1. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Sadece ben mi… ” çok güzel. Slm bu web sitesi yeminle hayran edici, sağolun , Gürbüz – 128

  2. Merhaba paylaşımın ciddiyim çok iyi, facebookta paylaştım

  3. Bu konu : ” Sadece ben mi… ” çok güzel. Mrb web siteniz harbiden dikkat çekici, twitter da paylaştım , mehmet – 449

  4. Burdur merkezden ben Hasan. Merhabalar paylaşımın gerçekten güzel, tebrikler 15-07-2021 08:16:01

  5. Bu konu : ” Sadece ben mi… ” çok güzel. selam arkadaşlar web sitesi inanılmaz çok güzel, tebrikler , – 43

  6. Slm sayfanız süper ötesi hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  7. Merhaba bu web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  8. Çanakkale merkezden ben . Slm siten yeminle hoşuma gitti, tebrikler 21-07-2021 07:12:12

  9. Manisa dan kimler var. Sadece ben mi… . selam arkadaşlar web siteniz inan ki çok hoşuma gitti, saolun , hatice – 466

  10. Bu konu : ” Sadece ben mi… ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi cidden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , hatice – 61

  11. Amasya merkezden ben banu. Merhabalar bu web sitesi ciddiyim mükemmel, facebookta paylaştım 31-07-2021 16:16:07

  12. Gürbüz Reply

    Tunceli dan kimler var. Sadece ben mi… . Selam herkese web sitesi süper ötesi güzel, twitter da paylaştım , Gürbüz – 385

  13. Bu konu : ” Sadece ben mi… ” çok güzel. Selam web siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , mehmet – 85

  14. Merhaba paylaşımınız yeminle dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  15. Bilecik merkezden ben gaye. Selam herkese sayfa inan ki iyi, sosyal medyada paylaştım 07-08-2021 10:14:22

  16. Erzurum dan kimler var. Sadece ben mi… . Merhabalar sayfa harbiden ilgi uyandırıcı, sağolun , ali – 201

  17. Erzurum merkezden ben ali. Selam siteniz yeminle çok güzel, facebookta paylaştım 11-08-2021 22:42:43

  18. Bartın dan kimler var. Sadece ben mi… . Slm paylaşımın ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım , hatice – 75

  19. Hatay merkezden ben ziya. Merhabalar sayfanız inan ki dikkat çekici, face de paylaştım 26-08-2021 20:51:49

  20. Bitlis dan kimler var. Sadece ben mi… . merhaba arkadaşlar paylaşım gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler , Aylin – 237

  21. Mardin merkezden ben Emine. Slm paylaşımınız ciddiyim çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 03-09-2021 05:52:10

  22. elif yılmaz Reply

    Selam sayfan inanki çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  23. Sinop dan kimler var. Sadece ben mi… . merhaba arkadaşlar siten ciddiyim hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ali – 353

  24. Artvin merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfanız vallaha billaha güzel, sağolun 09-09-2021 03:17:53

  25. Bu konu : ” Sadece ben mi… ” çok güzel. Selam paylaşımınız süper ötesi ilgi uyandırıcı, sağolun , ziya – 260

  26. Bu konu : ” Sadece ben mi… ” çok güzel. Selam herkese sayfan inanılmaz çok iyi, teraziye tıkladım , doruk – 105

  27. Bu konu : ” Sadece ben mi… ” çok güzel. Merhabalar sayfa ciddiyim çok güzel, şukuladım , doruk – 105

  28. Burdur merkezden ben hatice. Selamın aleyküm web sitesi inanılmaz çok güzel, sağolun 26-09-2021 14:44:59

Write A Comment