Son zamanlarda, gerçek hayatta ve çevrimiçi olarak baphomet sembolleri, ters çevrilmiş pentagramlar, baş aşağı haçlar ve çeşitli okült/şeytani bayraklar ve sembollerle, hatta özel plakalarda bile birçok insan görüyorum. Bununla ne yapacağımdan emin değilim, ancak Deccal’in ve Luciferianism’in tek dünya dini haline getirilmesiyle sona ereceği iddia edilen potansiyel bir Mavi Işın Projesi senaryosuna yaklaştığımızı düşünürsek ilginç. dünya hükümeti. Her iki durumda da, Luciferianizm ve okültizmde son bir veya iki yılda kesinlikle ciddi bir artış fark ettim. Bunu fazla mı analiz ediyorum yoksa daha fazlası olduğunu mu düşünüyorsun?

34 Comments

  1. Kilis dan kimler var. Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? . merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ali – 452

  2. Çanakkale merkezden ben doruk. Selam herkese web sitesi süper ötesi iyi, linkedinde paylaştım 06-07-2021 22:44:42

  3. Tunceli merkezden ben . Selamın aleyküm sayfan süper ötesi çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 06-07-2021 22:48:41

  4. Bu konu : ” Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? ” çok güzel. Mrb web sitesi valla hayran edici, teşekkürler , ali – 9

  5. Niğde dan kimler var. Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? . Selam herkese paylaşımın gerçekten hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 435

  6. Tokat merkezden ben banu. Merhaba herkese web sitesi harbiden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 07-07-2021 02:00:21

  7. Bu konu : ” Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? ” çok güzel. Merhaba sayfan cidden iyi, saolun , ziya – 467

  8. Gürbüz Reply

    Manisa merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşım vallaha billaha dikkat çekici, teraziye tıkladım 07-07-2021 22:21:55

  9. elif yılmaz Reply

    Denizli dan kimler var. Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? . Merhabalar web siten valla mükemmel, tebrikler , elif yılmaz – 65

  10. Selam herkese sayfa vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım

  11. Bu konu : ” Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? ” çok güzel. Selam paylaşımın cidden hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ali – 218

  12. Bu konu : ” Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız ciddiyim iyi, şukuladım , ahmet – 385

  13. Bu konu : ” Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi yeminle dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , doruk – 182

  14. Bu konu : ” Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi gerçekten çok güzel, saolun , ali – 9

  15. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm bu web sitesi inan ki hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  16. Zonguldak dan kimler var. Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? . Selam sayfan vallaha çok güzel, sağolun , ahmet – 494

  17. Bu konu : ” Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? ” çok güzel. Merhabalar siteniz vallaha billaha mükemmel, sağolun , ziya – 177

  18. Bu konu : ” Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten inanılmaz çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , hatice – 402

  19. Gürbüz Reply

    Uşak merkezden ben Gürbüz. Selam sayfa gerçekten hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 27-07-2021 19:19:04

  20. Bolu dan kimler var. Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? . selam arkadaşlar web siten inan ki ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , emin – 14

  21. Kahramanmaraş merkezden ben memo. selamun aleyküm paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, şukuladım 29-07-2021 18:04:23

  22. Şanlıurfa dan kimler var. Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? . Selamın aleyküm siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , emin – 215

  23. Bu konu : ” Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız inanılmaz dikkat çekici, tebrikler , Hasan – 213

  24. Çorum dan kimler var. Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? . Selamın aleyküm web siten süper ötesi hoşuma gitti, saolun , gaye – 7

  25. Bu konu : ” Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız harbiden güzel, twitter da paylaştım , Hasan – 105

  26. Bitlis merkezden ben mehmet. Selam bu web sitesi yeminle hayran edici, sosyal medyada paylaştım 06-08-2021 05:06:23

  27. Bitlis merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfanız yeminle çok iyi, saolun 06-08-2021 07:25:20

  28. Erzincan merkezden ben ali. Slm siten vallaha billaha çok güzel, facebookta paylaştım 26-08-2021 20:51:56

  29. Batman dan kimler var. Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? . Merhabalar web sitesi vallaha billaha çok güzel, teraziye tıkladım , doruk – 11

  30. elif yılmaz Reply

    Selam herkese paylaşım harbiden çok hoşuma gitti, saolun

  31. Aksaray merkezden ben ali. selamun aleyküm web siten yeminle hayran edici, linkedinde paylaştım 31-08-2021 19:34:23

  32. Bu konu : ” Sadece ben miyim yoksa bu günlerde bir çok insan Luciferianism ve okültizme mi giriyor? ” çok güzel. Mrb sayfan yeminle hayran edici, sağolun , Hasan – 248

  33. Ankara merkezden ben banu. Mrb bu web sitesi inanki hayran bıraktı, teşekkürler 03-09-2021 02:36:26

Write A Comment