Şimdi “Bu aynı bankalar Pornhub ile aynı politikaları mı uyguluyor? (veya diğer büyük kurumsal porno siteleri)” diye sorun. Bu tutarsızlık neden? Paranın nereye gittiği önemli. İşte en başından beri amacımı gösteren bir makale

https://www.reuters.com/article/us-pornhub-visa/visa-continues-pornhub-ban-to-allow-card-use-on-some-of-its-parents-sites-idUSKBN28X2D0

Makaleden – “(Reuters) -Visa Inc Çarşamba günü yaptığı açıklamada, kartlarının Pornhub’ın sahibi MindGeek’in profesyonel olarak üretilmiş yetişkin stüdyo içeriğine ev sahipliği yapan platformlarında kullanılmasına izin vereceğini, ancak Pornhub’ın kendisinden gelen ödemeleri işlemeyi reddetmeye devam edeceğini söyledi.

Visa, yasağın, devam eden bir soruşturma tamamlanana kadar, en popüleri Pornhub olan, kullanıcı tarafından oluşturulan içeriği barındıran web siteleri için yürürlükte kalacağını söyledi.”

Özetlemek gerekirse, bu ahlakla ilgili değil, parayı kimin alacağıyla ilgili. Ortalama bir insanı, yani kadınları, evden genellikle güvenli koşullarda iyi bir yaşam sürdürmek için bıraktıkları az sayıdaki kaynaktan birinden alıyorlar. Büyük şirketler satın alıyor ya da tüm sektörlerde ortalama bir kişi olan satın alınmış yasa koyucular aracılığıyla zorbalık yapıyor. Herkesi yoksulluğa ve borca ​​sokmaya zorlayan bir toprak gaspıdır. Ve daha sadist tarafları da var.

Bu kadınlar evden kamera açıp para kazanamazlarsa nereye gidecekler? Birçoğu sokaklara geri dönecek. Seks kölesi endüstrisi patlama yaşıyor. Bu, zengin ve güçlüler için diğer ahlaksız zevklerin yanı sıra, emek ya da cinsel hizmetler yoluyla insanları tek değeri bedenleri olan kölelere dönüştürmek için taşınan birçok parçadan sadece biri. Bu şekilde herkesi %100 harcanabilir hale getirirsiniz. İster inan ister inanma, önemli değil, oturup bunun gibi işaretleri görmezden gelip gelmeyeceğimizi zaman gösterecek. Herhangi birinizin kızı var, bu boku şimdi çözse iyi olur. Herhangi birinizin oğlu var, bu işi şimdi çözse iyi olur. #GeneralSrike

hepsini kapat ya da köleliğin gerçek derinliklerini öğren… ya da belki şansını yakalayıp iklim felaketinden öl.

35 Comments

  1. Merhaba herkese web siten inan ki çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  2. Kırıkkale merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web siten süper ötesi mükemmel, facebookta paylaştım 22-08-2021 23:47:11

  3. Slm web siteniz valla güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  4. Bu konu : ” Sadece Hayranlar Pornoyu Yasaklamaya Zorlandı – Bu Neden Herkes İçin Önemli? ” çok güzel. Merhabalar sayfa harbiden güzel, tebrikler , ziya – 94

  5. Bu konu : ” Sadece Hayranlar Pornoyu Yasaklamaya Zorlandı – Bu Neden Herkes İçin Önemli? ” çok güzel. Selam herkese web siten cidden dikkatimi çekti, saolun , gaye – 47

  6. Antalya dan kimler var. Sadece Hayranlar Pornoyu Yasaklamaya Zorlandı – Bu Neden Herkes İçin Önemli? . Mrb paylaşımınız inanki güzel, facebookta paylaştım , mehmet – 499

  7. Kırklareli merkezden ben hatice. merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim mükemmel, tebrikler 23-08-2021 20:48:39

  8. Gümüşhane dan kimler var. Sadece Hayranlar Pornoyu Yasaklamaya Zorlandı – Bu Neden Herkes İçin Önemli? . Mrb web sitesi inanılmaz iyi, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 238

  9. Bu konu : ” Sadece Hayranlar Pornoyu Yasaklamaya Zorlandı – Bu Neden Herkes İçin Önemli? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz inanki mükemmel, sağolun , banu – 335

  10. merhaba arkadaşlar bu web sitesi cidden çok iyi, twitter da paylaştım

  11. Ağrı dan kimler var. Sadece Hayranlar Pornoyu Yasaklamaya Zorlandı – Bu Neden Herkes İçin Önemli? . Merhabalar sayfa valla hoşuma gitti, face de paylaştım , ali – 42

  12. elif yılmaz Reply

    Zonguldak merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşım ciddiyim mükemmel, sağolun 26-08-2021 23:59:23

  13. Hakkari dan kimler var. Sadece Hayranlar Pornoyu Yasaklamaya Zorlandı – Bu Neden Herkes İçin Önemli? . Mrb web siten harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ahmet – 329

  14. Aydın dan kimler var. Sadece Hayranlar Pornoyu Yasaklamaya Zorlandı – Bu Neden Herkes İçin Önemli? . Selamın aleyküm web siten cidden dikkat çekici, tebrikler , emin – 245

  15. Bu konu : ” Sadece Hayranlar Pornoyu Yasaklamaya Zorlandı – Bu Neden Herkes İçin Önemli? ” çok güzel. Mrb siten gerçekten hayran edici, teraziye tıkladım , ziya – 302

  16. Selam herkese paylaşımın gerçekten hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  17. Bu konu : ” Sadece Hayranlar Pornoyu Yasaklamaya Zorlandı – Bu Neden Herkes İçin Önemli? ” çok güzel. Merhabalar sayfan inanılmaz ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , – 318

  18. Artvin merkezden ben ali. Selamlar web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, tebrikler 13-09-2021 14:45:50

  19. Bu konu : ” Sadece Hayranlar Pornoyu Yasaklamaya Zorlandı – Bu Neden Herkes İçin Önemli? ” çok güzel. Slm web sitesi inan ki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 158

  20. Selam herkese siten süper ötesi dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  21. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese paylaşımın ciddiyim dikkat çekici, sağolun

  22. Manisa merkezden ben ahmet. Selamlar web siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, sağolun 15-09-2021 18:17:58

  23. Bu konu : ” Sadece Hayranlar Pornoyu Yasaklamaya Zorlandı – Bu Neden Herkes İçin Önemli? ” çok güzel. Slm paylaşımın vallaha hayran bıraktı, saolun , mehmet – 413

  24. Çorum dan kimler var. Sadece Hayranlar Pornoyu Yasaklamaya Zorlandı – Bu Neden Herkes İçin Önemli? . Merhaba sayfanız harbiden çok iyi, şukuladım , emin – 329

  25. Bu konu : ” Sadece Hayranlar Pornoyu Yasaklamaya Zorlandı – Bu Neden Herkes İçin Önemli? ” çok güzel. Mrb sayfa vallaha çok güzel, şukuladım , ziya – 326

  26. Kars dan kimler var. Sadece Hayranlar Pornoyu Yasaklamaya Zorlandı – Bu Neden Herkes İçin Önemli? . Selam herkese paylaşımınız ciddiyim çok hoşuma gitti, saolun , emin – 398

  27. elif yılmaz Reply

    Iğdır merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar sayfa yeminle çok iyi, teşekkürler 18-09-2021 15:14:57

  28. Kütahya merkezden ben memo. Selam paylaşımın vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım 19-09-2021 04:24:42

  29. elif yılmaz Reply

    Çankırı merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfanız gerçekten çok güzel, sağolun 19-09-2021 05:10:16

  30. selam arkadaşlar sayfanız valla dikkat çekici, twitter da paylaştım

  31. Bolu merkezden ben hatice. Merhaba siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, saolun 24-09-2021 17:02:25

  32. Merhaba herkese paylaşımın ciddiyim hayran edici, teraziye tıkladım

Write A Comment