Sağlık çalışanlarının çoğunun pro vax olduğunu biliyorum. Ayrıca ciddi olumsuz olayların olduğunu da biliyorum. Bu olaylar, ortalama bir sağlık çalışanının bu tür vakalarla neredeyse hiç ilgilenmediği kadar nadir midir, yoksa bir advers olayı tedavi ederken mutlaka farkında değiller mi? Yoksa sadece olumsuz olayların Covid sorunlarına göre daha az olduğunu mu düşünüyorlar?

24 Comments

  1. Bu konu : ” Sağlık çalışanlarının çoğu aşı yan etkilerini fark ediyor mu? Lütfen ne olduğunu anlamama yardım et ” çok güzel. Slm paylaşım valla iyi, linkedinde paylaştım , Emine – 434

  2. Bu konu : ” Sağlık çalışanlarının çoğu aşı yan etkilerini fark ediyor mu? Lütfen ne olduğunu anlamama yardım et ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi harbiden mükemmel, sağolun , Aylin – 115

  3. Eskişehir dan kimler var. Sağlık çalışanlarının çoğu aşı yan etkilerini fark ediyor mu? Lütfen ne olduğunu anlamama yardım et . Selam sayfa valla çok iyi, linkedinde paylaştım , Aylin – 460

  4. Bu konu : ” Sağlık çalışanlarının çoğu aşı yan etkilerini fark ediyor mu? Lütfen ne olduğunu anlamama yardım et ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz çok iyi, şukuladım , Aylin – 276

  5. Elazığ dan kimler var. Sağlık çalışanlarının çoğu aşı yan etkilerini fark ediyor mu? Lütfen ne olduğunu anlamama yardım et . Merhaba herkese bu web sitesi gerçekten mükemmel, saolun , Hasan – 6

  6. Kocaeli dan kimler var. Sağlık çalışanlarının çoğu aşı yan etkilerini fark ediyor mu? Lütfen ne olduğunu anlamama yardım et . Merhaba herkese sayfanız yeminle hoşuma gitti, sağolun , ali – 143

  7. Bu konu : ” Sağlık çalışanlarının çoğu aşı yan etkilerini fark ediyor mu? Lütfen ne olduğunu anlamama yardım et ” çok güzel. Mrb web sitesi harbiden çok güzel, teraziye tıkladım , ali – 202

  8. Rize dan kimler var. Sağlık çalışanlarının çoğu aşı yan etkilerini fark ediyor mu? Lütfen ne olduğunu anlamama yardım et . selamun aleyküm paylaşım yeminle hayran edici, şukuladım , emin – 173

  9. Kocaeli dan kimler var. Sağlık çalışanlarının çoğu aşı yan etkilerini fark ediyor mu? Lütfen ne olduğunu anlamama yardım et . Selam paylaşım valla mükemmel, şukuladım , doruk – 382

  10. Ankara merkezden ben . merhaba arkadaşlar sayfa cidden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 21-08-2021 05:27:39

  11. Bu konu : ” Sağlık çalışanlarının çoğu aşı yan etkilerini fark ediyor mu? Lütfen ne olduğunu anlamama yardım et ” çok güzel. Selam web sitesi ciddiyim güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 39

  12. Balıkesir merkezden ben ali. Mrb web siten harbiden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 22-08-2021 23:02:45

  13. merhaba arkadaşlar bu web sitesi valla iyi, face de paylaştım

  14. Afyon merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar bu web sitesi harbiden güzel, linkedinde paylaştım 25-08-2021 00:35:01

  15. Amasya dan kimler var. Sağlık çalışanlarının çoğu aşı yan etkilerini fark ediyor mu? Lütfen ne olduğunu anlamama yardım et . Slm web siteniz ciddiyim hayran bıraktı, facebookta paylaştım , Gürbüz – 422

  16. Bu konu : ” Sağlık çalışanlarının çoğu aşı yan etkilerini fark ediyor mu? Lütfen ne olduğunu anlamama yardım et ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 323

  17. Bu konu : ” Sağlık çalışanlarının çoğu aşı yan etkilerini fark ediyor mu? Lütfen ne olduğunu anlamama yardım et ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız yeminle iyi, sağolun , ali – 459

  18. Bu konu : ” Sağlık çalışanlarının çoğu aşı yan etkilerini fark ediyor mu? Lütfen ne olduğunu anlamama yardım et ” çok güzel. selam arkadaşlar siten vallaha hayran edici, sağolun , Hasan – 135

  19. Ağrı dan kimler var. Sağlık çalışanlarının çoğu aşı yan etkilerini fark ediyor mu? Lütfen ne olduğunu anlamama yardım et . Merhaba herkese web siteniz süper ötesi çok iyi, sosyal medyada paylaştım , doruk – 79

  20. elif yılmaz Reply

    Tokat dan kimler var. Sağlık çalışanlarının çoğu aşı yan etkilerini fark ediyor mu? Lütfen ne olduğunu anlamama yardım et . Merhaba herkese bu web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , elif yılmaz – 106

  21. Bu konu : ” Sağlık çalışanlarının çoğu aşı yan etkilerini fark ediyor mu? Lütfen ne olduğunu anlamama yardım et ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz cidden dikkatimi çekti, sağolun , ali – 366

  22. Bu konu : ” Sağlık çalışanlarının çoğu aşı yan etkilerini fark ediyor mu? Lütfen ne olduğunu anlamama yardım et ” çok güzel. Selamlar web siteniz vallaha mükemmel, teşekkürler , gaye – 344

  23. Antalya merkezden ben ziya. selamun aleyküm bu web sitesi valla mükemmel, twitter da paylaştım 24-09-2021 17:23:35

Write A Comment