İnsanlar bir kimlik ya da aşıyı yaptırdıklarına dair bir tür kanıt almak zorunda kalacaklarsa, bu sahte kimlik gibi taklit edilemez mi? Normal bir kimliği tarayabilen ve kopyalayabilen sahte kimlikler yapabilirsek, bunu aşılı kimlik veya sertifikalarla yapamaz mıyız? Bunun için karaborsa potansiyel olarak ortaya çıkabilir. Sadece lanet bir dükkana gitmek için aşı olmak zorunda kalırsak, insanlar buna katlanmayacak. Hatta bazıları, aşıya sahip olduğumuzu doğrulayan bazı bilgiler olmadan yabancı ülkelere asla seyahat edemeyeceğimizi söylüyor. Bu konudaki düşüncelerinizi duymak isterim çünkü buradaki pek çok kişinin bu aşıyı almadığını hissediyorum.

Author

31 Comments

  1. Bu konu : ” Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? ” çok güzel. Selamlar web siten vallaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 466

  2. Rize merkezden ben ali. Slm web siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, saolun 16-02-2021 09:29:56

  3. Rize merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar siten cidden çok iyi, teşekkürler 16-02-2021 09:40:48

  4. Selamlar web siteniz inanılmaz hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  5. Denizli merkezden ben hatice. selam arkadaşlar sayfanız inanki hoşuma gitti, tebrikler 16-02-2021 10:25:29

  6. elif yılmaz Reply

    Selam herkese sayfanız süper ötesi ilgi uyandırıcı, sağolun

  7. selamun aleyküm paylaşım ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  8. Muş merkezden ben banu. Merhaba siteniz gerçekten dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 23-02-2021 07:43:20

  9. Bartın merkezden ben emin. Selamlar siten vallaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 27-02-2021 12:37:10

  10. Bu konu : ” Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan inanılmaz ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , ali – 323

  11. Bu konu : ” Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? ” çok güzel. Mrb sayfanız inanılmaz mükemmel, teşekkürler , gaye – 113

  12. Bu konu : ” Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , ali – 121

  13. Ankara dan kimler var. Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? . Merhaba bu web sitesi valla ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , emin – 495

  14. Bu konu : ” Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız cidden mükemmel, sosyal medyada paylaştım , ali – 151

  15. Merhaba herkese sayfanız harbiden çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  16. Aydın dan kimler var. Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? . Merhabalar web sitesi yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım , emin – 41

  17. Bu konu : ” Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? ” çok güzel. Merhaba sayfa yeminle dikkatimi çekti, tebrikler , Aylin – 419

  18. Selamlar siteniz süper ötesi dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  19. Düzce merkezden ben ahmet. Merhaba herkese web siteniz inanılmaz iyi, twitter da paylaştım 12-04-2021 07:41:52

  20. Bu konu : ” Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? ” çok güzel. Selamlar siteniz ciddiyim hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 273

  21. Bingöl dan kimler var. Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? . Merhaba herkese paylaşım süper ötesi çok güzel, sağolun , memo – 148

  22. Bu konu : ” Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi vallaha çok iyi, tebrikler , mehmet – 210

  23. Aksaray dan kimler var. Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? . Selam paylaşımınız cidden güzel, teşekkürler , hatice – 114

  24. Kilis dan kimler var. Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? . Slm web sitesi ciddiyim dikkat çekici, teşekkürler , Aylin – 233

  25. Bu konu : ” Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? ” çok güzel. Selamlar sayfanız ciddiyim iyi, saolun , banu – 25

  26. Antalya dan kimler var. Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? . Selam herkese paylaşımın süper ötesi güzel, twitter da paylaştım , banu – 398

  27. Bu konu : ” Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? ” çok güzel. Merhaba siten yeminle ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , emin – 375

  28. Isparta dan kimler var. Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? . Selamlar paylaşımınız ciddiyim çok güzel, tebrikler , – 408

  29. İzmir dan kimler var. Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? . Selam herkese siten süper ötesi çok güzel, sosyal medyada paylaştım , – 75

  30. Kilis dan kimler var. Sahte aşı sertifikaları için karaborsa mı? . selamun aleyküm web sitesi vallaha dikkatimi çekti, saolun , ali – 47

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link