Bu insanların hiçbiri yangının nasıl çalıştığını anlamıyor. Duman, duman bir nesneye yakın olduğunda kurum oluştuğunda duman yayar. Alev dumanından kaynaklanan is nedeniyle kar kararır. İşte kurum olduğunu kanıtlamak için evde yapabileceğiniz bir kontrol yöntemi: Dondurucunuzdan bir buz küpüne bir çakmak koyun. Aynı şey olursa, bu videoların toplu histeri olduğunu kanıtlar.

Hadi millet. Sürü ile birlikte gitmeyi bırakın ve deneyi bir kontrol örneğiyle yeniden yaratmaya çalışın.

Referans: https://youtu.be/9MQMFkNWL3I

Düzenleme: u / inserthorsenamehere buna mükemmel bir katkı yaptı.

ısının dış katmanı eriterek, halihazırda sıkıştırdıkları buz topunu izole etmesine neden olduğundan bahsetmiyorum bile. Karbon birikimi artı buz tabakası süblimleşirken yalıtıyor ve sonunda kabarık beyaz şeylere aşina olmayan insanların beyin osuruğu olduğunu izliyoruz.

Author

16 Comments

  1. Bu konu : ” Sahte kar kitlesel histeridir ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi cidden çok güzel, linkedinde paylaştım , hatice – 377

  2. Bartın merkezden ben . Mrb sayfanız süper ötesi hoşuma gitti, facebookta paylaştım 23-02-2021 21:30:24

  3. Diyarbakır merkezden ben banu. Slm sayfan vallaha billaha güzel, şukuladım 23-02-2021 21:30:55

  4. Elazığ dan kimler var. Sahte kar kitlesel histeridir . Selamlar sayfan inanılmaz ilgi uyandırıcı, teşekkürler , ziya – 194

  5. İstanbul merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar sayfan inan ki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 24-02-2021 05:05:56

  6. Bu konu : ” Sahte kar kitlesel histeridir ” çok güzel. Selam bu web sitesi inanılmaz çok iyi, sağolun , emin – 278

  7. Bu konu : ” Sahte kar kitlesel histeridir ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan harbiden güzel, linkedinde paylaştım , Emine – 22

  8. Muğla dan kimler var. Sahte kar kitlesel histeridir . Mrb web sitesi inan ki dikkat çekici, şukuladım , mehmet – 111

  9. Bu konu : ” Sahte kar kitlesel histeridir ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa ciddiyim çok güzel, teşekkürler , Emine – 448

  10. İstanbul dan kimler var. Sahte kar kitlesel histeridir . Selamlar web sitesi inanılmaz hayran edici, twitter da paylaştım , ahmet – 16

  11. Hatay merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm paylaşımınız cidden güzel, twitter da paylaştım 16-03-2021 22:48:07

  12. Kastamonu merkezden ben emin. Selamın aleyküm paylaşımınız inan ki iyi, şukuladım 29-03-2021 22:16:59

  13. Konya merkezden ben Emine. Mrb sayfanız valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım 06-04-2021 19:59:04

  14. Rize dan kimler var. Sahte kar kitlesel histeridir . Selam herkese web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , emin – 10

  15. Merhabalar paylaşımın yeminle hayran bıraktı, face de paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link